Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mam pytanie odnośnie zaworu EGR. Czy w samym zaworze jest jakaś membrama która mogła się zerwać? pownieważ gdy próbuje zassać powietrze z zaworu ustami to w środku słychać syk zasysanego powietrza to samo jest z wtłaczaniem powietrza.Poprostu nie darady wytworzyć w nim podciśnienia.A sam trzpień od zaworu sie nie rusza.
Opublikowano
Tak, gumowa. Bywa że pęka i dlatego nie otwiera zaworu. Na Twoim miejscu szukałbym zaworu EGR + przepustnica gasząca + moduł sterujący od Kolegi TRANDOLFA. Nie dosyć, że wyeliminujesz aktualną usterkę, to jeszcze silnik będzie Ci ładnie wygaszał :cool2:
Opublikowano
Tak, daltego INPA pokazuje błąd za dużej masy powietrza zmierzonej przez przepływke. I dlatego również pomiar masy powietrza jest zawyżony w stosunku do tego czego żąda ECU. Jest też inna możliwość, gdy zawór EGR jest uszkodzony wpuszczając stale spaliny do kolektroa, przez to silnik traci moc i błąd odnosi się do za małej mas powietrza.
Opublikowano

Bypass jest ciekawą opcją ogólnie, a najlepszą "obejście" + sama przepustnica (muszę się zapytać osoby która mi go zrobiła czy może uda się zmodyfikować aby dodatek z E90/E60 przypasował).

 

P.S. Info o Bypassie mam w swojej galerii ;) .

Opublikowano
Bypass jest ciekawą opcją ogólnie, a najlepszą "obejście" + sama przepustnica (muszę się zapytać osoby która mi go zrobiła czy może uda się zmodyfikować aby dodatek z E90/E60 przypasował).

 

P.S. Info o Bypassie mam w swojej galerii ;) .

 

 

a to kolega ma to zrobione u siebie????

i jak to działa???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.