Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niedawno zakupilem bmw e30 z 1989r. Od pierwszego własciciela z niemiec. Auto ma tylko 15040km.

 

W samochodzie jest do pomalowania jeden tylny blotnik była rysa i dziadek zamolował ją zwyklym spreyem, i jest mała dziurka w progu. Mierzylem caly samochod miernikiem lakieru jest oryginal.

 

Posiadam dokumenty na ten przebieg, w serwisie niebyl ani razu, ale wyciagi z dekry go potwierdzaja.

 

Srodek jak nowy bez ryski, utrzymany perfekcyjnie, silnik w idealnym stanie

 

PYTANIE: Jaka jest wartość tego auta. (chcialbym go sprzedac) tel 500 409 382

Jaka bedzie wartosc za piec, dziesiec ipietnascie lat.

Opublikowano

Mam pare zdjec na tablecie, ktore zrobilem u wlasciciela na podworku.

 

A sama bawaria przyjedzie na nastepny tydzien do polski lawetą. Dla zaiteresowanych kupnem moge przeslac zdjecia na e-mail. Auto jeszcze pachnie nowoscia, doskonaly egzleplarz do stworzenia idealu, mam briefy wiec nietrzeba auta rejestrowac natychmiast, wiec problem i oc i przegladami z glowy. Wydaje mi sie ze to dobra inwestycja na przyszlosc.

Opublikowano

Witam

 

Podstawowe informacje do takiej wyceny:

1-stan ogólny mechaniczny (ma być super wg Twojej relacji)

2-oryginalność stanu blacharskiego (także ok)

3-wyposażenie (mniejsze znaczenie przy takim stanie licznika)

4-wersja silnikowa (bardzo duże znaczenie)

5-dokumentacja oryginalna (jest)

6-dokumentacja przebiegu

7-jeśli zamierzasz naprawić szkody przed sprzedażą auta, to musisz wykonać dokumentację fotograficzną przed i z prac.

 

Zdjęcia dodajemy w ten sposób:

www.link_do_zdj%C4%99cia.co%C5%9Btam

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano (edytowane)

Witam samochod bedzie dopiero w poniedzialek w polsce, wiec dokladniej mu sie przyjrze, za pierwszym razem ogladalem go 5 min. byl piatek i podczas powrotu do polski caly czas mi siedzial w glowie, wiec w niedziele w nocy wsiadlem po bmw a na miejscu byla tylko kasa i briefy ( bez ogladania sprawdzania....)

 

Z tego co mierzylem to jest w oryginale, ale chyba bedzienwymagal drobnej ingerencji lakiernika, tylny blotnik do polowy jest

pomalowany przez wlasciciela jakims czarnym sprayem.

 

Mechanicznie niemam pojecia jak jezdzi bo nia jeszcze niejezdzilem i chyba duzo niebede jezdzil :D, ostatni przeglad ma w 2010r przy przebiegu5.500km i odrazu dolaczony jest rachunek za naprawe koncowek, klockow skorodowanych przewodow, wszystko na kwote 950€. Ale jak cos bedzie nie tak to mozna wymienic na oryginaly. Przegladalem cennik aso, niesa ceny az tak wygurowane

 

Z wyposazenia niestety nie ma nic bez wk, bez centralnego, golasek. Jest el lusterko iel wysuwana antena. Radio nieoryginalne. Silnik 1.6 73 kW.

 

Przegladajac allegro znalazlem jedna z przebiegiem 90tys, za kwote 15tys i to byla chyba licytacja. A takich w super stanie, "idealne" z odnowionym lakierem( przez goscia co bierze 200zl za caly boczek) jest na allegro duzo i grubo powyzej dychy, i dalej nikt nieodpowiedzial na moje pytanie........

Edytowane przez NITRO 5000
Opublikowano
Przy 5500 km skonczyły się klocki i wytłukły sie końcówki na niemieckich autobanach ? Zresztą nie ważne ,jeśli faktycznie masz takiego rarytasa o jakim piszesz to możesz go wycenić na 25 000-30 000PLN .Ale tu się zaczyna problem bo po mimo ze auto może być tyle warte to czy w PL znajdzie sie klient co zapłaci za 316 takie pienądze, wątpie. Mam znajomego który pracuje w ASO VW .Odkupił on od jednego z klientów (pierwszy właściciel) Golfa też 89r kupiony jeszcze w Pewexsie serwisowany do końca ,zero rdzy po prostu zero a kolor biały .Poprostu jak by się czas dla tego auta zatrzymał.Na początku wystawił samochód za 15 000 PLN .Ale po paru miesiacach ostatecznie sprzedał go za 7 tyś (jakieś dwa miesiące temu)
Opublikowano

Kolcki i tarcze polecialy za starości (może okładziny sie poprzyklejały), przewody korozja wszystko jest opisane w przeglądach technicznych i oczywiście rachunki. Nawet wymieniany był katalizator na oryginalny z BMW.

 

Fajnie by było wziąść 20 tyś za bmw, ale zdaje sobie sprawe ze to nierealne przynajmniej nie teraz. Może na 20 lat bedzie więcej :D. Handluje samochodami i trochę jeżdze po polsce i niemczech, widuje niezłe klasyki i fajne auta do odrestaurowania ( bmw e30 kabrio m pakiet nowy dach, za 500E, golf II 18tyśkm za 1000E, peugeot 205 GTI, opel rekord zero rdzy!!! za 300E...) mógłbym wszystkie kupić ale gdzie to trzymać ? Zaletą aut z niemiec jest ich stan techniczny, brak korozji nietakiej jak w polsce, takich samochodów nietrzeba rejestrować.

Nieraz mi sie śni po nocach że mam duży hangar i małe muzeum, a gdy przyjdzie starość samochody odsprzedaje jak braknie renty :D (pewna inwestycja?). I chyba z bmw zrobie tak samo, powoli bede je odrestaurowywał i będziemy widywać się na zlotach.

Opublikowano

Tak w sumie 2 elementy do malowania. A odrestaurowanie mam na myśli doprowadzenie auta do salonowego stanu.

Wczoraj rano wróciłem z niemiec, i bardzo dokładnie obejrzałem auto wady:

-słaby tylny amortyzator i sprzężyny, siedzi z tyłu na prawej stronie

-... w sumie nie ma tego dużo. Środek perfekcja tylko trzeba dokupić oryginalne dywany i radio.

 

Z zewnątrz poza malowaniem, powymieniać znaczki (chyba standard), założyć alu z nowymi oponami. Zapas oryginał,tylko dokupiłem za 1 E zestaw kluczy do schowka.

 

Pod fotelem znalazłem książki z intrukcji i jeszcze jakieś papiery wszystko w oryginalnym opakowaniu.

 

Dużo do pracy niema ale niestety brakuje mi czasu, podejrzewam ze na wiosne bedzie w "BMW Trends",

 

Temat uważam za zamknięty, z braku odpowiedniego zainteresowania kupnem, auto zostawiam w domu "na pokaz".

Jutro dodam pare fotek samochodu.

 

PS. Gdyby ktoś chciał sprowadzić jakiegoś klasyka z Niemiec to dzwonić, pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.