Skocz do zawartości

E39 2.0 Nie wkreca sie porządnie na obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam mały problem z moim autkiem bo gdy zmieniam biegi i dodaje mu gazu to idzie tak jak by ważyło z kilka ton.Jest takie umolne i słabo przyspiesza.
Opublikowano
mialem tak samo a czasami nawet calkiem brak mozcy, po diagnozie komputerowej wyskoczyl czujnik walka rozrzadu, wiec proponuje sczytac bledy , pozniej sie martwic dalej
Opublikowano

i co wyszlo bo mam podobny objaw.?

jaki masz silnik m52 czy m54?

z mojä bee nie idzie sie nudzic
Opublikowano

zacznijmy ze m50 jest w starszych modelach np e36 w e39 z tego co wiem jest m52 :) a jak ci sie to stalo ze zaczą mulic ? duzo moze byc przyczyn :D

1.masz gaz ? jezeli jedzie tak samo na gazie jak i na benzynie mozesz wykluczyc filtr paliwa moze to glupie ale tak czasami jest

2. wszystkie baniaki ci chulaja ? moze ktorac z cewek ma przebicia na slynnej gumie ?

3 dolot strzelny ?

w ostAtecznosci obstawial bym sprzeglo :D jesli to nie automat :D bo na automatach nie wiem jak jest :D

Opublikowano

sprawdź połączenia przewodów od czujnik walka rozrządu może być tak że się coś poluzowało

Czujnik jest w bardzo dostępnym miejscu.

 

Jeśli masz e39 2,0 to raczej m52, miałem podobny przypadek w swojej lecz okazało się że był to czujnik położenia wału korbowego

Opublikowano
Macie racje ze to jest m52 ale i tak do niczego nie doszłem.A gazu nie mam bo nie uznaje tego rodzaju paliwa do bmw.Silniczek pracuje idealnie i cichutko tyle ze jest mułowaty.Filtry zmieniłem,czujnik sprawdziłem i nie wiem co dalej.
Opublikowano

sprawdź jeszcze cewki i świece.

Może byś też już upalona, skruszona guma ,,fajka'' od świecy do cewki.

jeszcze sprawa świec mogą być wypalone za duża przerwa na nich lub mieć przebicie

 

Jak będziesz sprawdzać cewki to wypinaj je po kolei i będziesz widzieć reakcje.

Jeśli wypniesz jedną cewkę i silnika nadal będzie pracować identycznie to cewka leży, jeśli silnikiem szarpać lub kołysać to cewka git

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

tak i nawet robiłem podmiany i nic nie dało.

co dziwnego że jak jest zimna to zbiera sie dobrze na każdym biegu

czy może to być przepływka?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzałeś czy wentylator wiskotyczny po rozgrzaniu silnika jest załączony (wtedy odbiera trochę mocy)-pisałeś,że na zimno jest ok.
Opublikowano
na moje oko to sprawdzanie na caly dzien roboty i pozadny sprzecior. vanos, przeplywka, elektryka.... sprzeglo bym wykluczyl od razu, nie ma nic do tego, ze silnik sie wkreca albo nie na wyzsze obroty, chyba ze automat i jakas tam synchronizacja jest... ale w tym pole wole sie nie wypowiadac. Jesli komputer diagnostyczny zadnego bledu nie wychwycil zaczalbym od sprawdzania tych podzespolow, ktorych nie widzi komp: przeplywka, vanos, turbo.... Ale tak jak napisalem musisz po kolei wszystko posprawdzac...
Opublikowano
też mam tak że na zimnym mam dużo więcej mocy i o wiele lepiej się zbiera- motor mam ten sam ,ale na razie nie mam czasu się tym zająć.Jak dojdziesz przez co to czekamy na odpowiedź.Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.