Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Przymierzam się w najbliższym czasie do uszczelnienia mojego silnika :)

 

Kupiłem już wszystkie potrzebne uszczelki:

uszczelka nr 12

uszczelka jednolita, na schemacie nr 13,14

uszczelniacz wału nr 3 - wymienie profilaktycznie, i tak będę miał rozgrzebane.

oring czujnika wałka rozrządu

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL31&mospid=47631&btnr=11_2063&hg=11&fg=10

 

Wymienie od razu uszczelke pokrywy zaworów, bo tez się troche poci.

Jak również uszczelkę podstawy filtra oleju (jest sucho, ale wymienie od razu, żeby nie było w zime niespodzianki :D )

 

Mam tez uszczelki pompy wody i termostatu (nr 6 i nr 2) jak i uszczelke nr 8

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL31&mospid=47631&btnr=11_2065&hg=11&fg=35

 

Będę robił to sam i tutaj rodzi się pytanie:

Występują jakieś szczególne trudności z wymianą tych uszczelek??

Potrzebny jakiś sciągacz do któregoś koła pasowego, któraś śruba odkręca się w prawą stronę??

Jeśli chodzi o pozostałe narzędzia to dam rade :) mam nawet mały klucz dynamometryczny, aby nie przekręcić gwintów.

 

Będę wdzięczny za wszelkie pomocne info :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.