Skocz do zawartości

[E34] Obszycie kierownicy


Marcin791685048926

Rekomendowane odpowiedzi

wydawało się banale ale nie jest..chce obszyć kierownice skorą ale nie wiem jaką wybrać :duh:

 

- czarną bez wzoru

- czarną z wzorem pasującym do środka kierownicy

 

kwestia jest taka, że oferowana skóra czarna nie jest taka czarna na 100% ..całe wnętrze mam czarne więc jak mi wyjdzie kierownica szara to będzie lipa :duh:

 

kierownice ma taką

http://img31.imageshack.us/img31/672/p1060158g.jpg

Edytowane przez Marcin[79]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin[79], najtańszym i najszybszym rozwiązaniem będzie nabycie identycznej skórzanej kierownicy (ten wzór występował w e36, e34, e32).

Poszukaj na allegro czy ebay.

 

P.S. Na Twoim miejscu założyłbym albo kierownicę z poliftowego M5, albo poliftową kierownicę jaka jest np. w moim aucie - zajrzyj do galerii.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lieder, ja mam ciagle problemy z ta kierownica. Nie moge skasowac bledu poduszki. Mysle ze jest to spowodowane inna kierownica. A dwa ze ciagle mi piszczy gdy jest goraco. Typowa przypadlosc E39, z ktorej mam kierownice. Zebym wiedzial ze bede sie z tym musial tak wozic to bym sie w to nie pchal.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lieder, ja mam ciagle problemy z ta kierownica. Nie moge skasowac bledu poduszki. Mysle ze jest to spowodowane inna kierownica. A dwa ze ciagle mi piszczy gdy jest goraco. Typowa przypadlosc E39, z ktorej mam kierownice. Zebym wiedzial ze bede sie z tym musial tak wozic to bym sie w to nie pchal.

 

Zapewne masz uszkodzoną taśmę (zwijak). U mnie kierownica jest fabrycznie zamontowana, a w e36 / e39 /e38 taśma jest taka sama (4 przewodowa). Może tu jest problem - nie ta taśma?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lieder, ja mam ciagle problemy z ta kierownica. Nie moge skasowac bledu poduszki. Mysle ze jest to spowodowane inna kierownica. A dwa ze ciagle mi piszczy gdy jest goraco. Typowa przypadlosc E39, z ktorej mam kierownice. Zebym wiedzial ze bede sie z tym musial tak wozic to bym sie w to nie pchal.

Raczej nie przypadłość bo mi nigdy nie piszczy w lato. W zimę dopiero jak postoi 2 dni w mrozie sięgającym więcej niż 20st poniżej zera. Wtedy pisknie 3-4 razy i spokój. Ale jak w lato to coś jest u Ciebie nie halo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lieder, ja mam ciagle problemy z ta kierownica. Nie moge skasowac bledu poduszki. Mysle ze jest to spowodowane inna kierownica. A dwa ze ciagle mi piszczy gdy jest goraco. Typowa przypadlosc E39, z ktorej mam kierownice. Zebym wiedzial ze bede sie z tym musial tak wozic to bym sie w to nie pchal.

Raczej nie przypadłość bo mi nigdy nie piszczy w lato. W zimę dopiero jak postoi 2 dni w mrozie sięgającym więcej niż 20st poniżej zera. Wtedy pisknie 3-4 razy i spokój. Ale jak w lato to coś jest u Ciebie nie halo

Jednym w lato, drugim w zime. Co za roznica skoro piszczy. Domyslam sie ze to pod tasma, bo cala reszta jest nasmarowana. Nawet jak usune te piski to i tak nic z tego jak ciagle mi miga AIR BAG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zapewne masz uszkodzoną taśmę (zwijak). U mnie kierownica jest fabrycznie zamontowana, a w e36 / e39 /e38 taśma jest taka sama (4 przewodowa). Może tu jest problem - nie ta taśma?

 

Pozdrawiam

Wszystko kupilem razem z kierownica, tasma oryginalna z tym ze wtyczka nie pasowala. Wiec musialem sie wlutowac bezposrednio w przewody. Klakson tez jest inaczej rozwiazany, bo tez przez kable z tego co pamietam, a w starej mialem jakos inaczej. Takze nic nie pasuje Plug&Play. Wylamal tez mi sie jeden plastikowy bolec z kolumny przez ta kiere. Najgorsze jest to ze teraz nie wiem czy jak zaloze taka jak powinna byc wszystko bedzie jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zapewne masz uszkodzoną taśmę (zwijak). U mnie kierownica jest fabrycznie zamontowana, a w e36 / e39 /e38 taśma jest taka sama (4 przewodowa). Może tu jest problem - nie ta taśma?

 

Pozdrawiam

Wszystko kupilem razem z kierownica, tasma oryginalna z tym ze wtyczka nie pasowala. Wiec musialem sie wlutowac bezposrednio w przewody. Klakson tez jest inaczej rozwiazany, bo tez przez kable z tego co pamietam, a w starej mialem jakos inaczej. Takze nic nie pasuje Plug&Play. Wylamal tez mi sie jeden plastikowy bolec z kolumny przez ta kiere. Najgorsze jest to ze teraz nie wiem czy jak zaloze taka jak powinna byc wszystko bedzie jak trzeba.

 

Rafał, to musi pasować ;) Daj fotki w innym wątku lub na PW, aby nie robić większego śmietnika w kwestii obszycia...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak musi jak nie pasuje. Raz ze wtyczka od AirBag jest inna. Dwa ze klakson ma tez inne rozwiazanie. Tutaj jest opisane co trzeba zrobic:

http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=5090

 

Ja niestety nie mam tego poliftowego plastiku laczacego manetki, ale na starym tez dziala. W przyszlym tyg bede jechal jeszcze pod inny komp sprobowac skasowac blad.

Edytowane przez rafal735r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.