Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam koledzy jestem szczesliwym posiadaczem Bmw e34 525i 1988r. Mam problem a mianowicie dzieje sie tak odpalam auto na benzynie i czasami komputer ganie a silnik chodzi nadal i do tego strasznie piszczy komputer dzwiek jak przed odpaleniem tylko ze ciągły. Jestem po wymianie przepływomierza oraz silnika krokowego i czujnika połorzenia przepustniczy oczywisnie przepływomierz jest wyregulowany lecz nie jestem pewien czy tak ma byc gdyz na zimnym silniku na benzynie przy zmianie biegu mija chwila od dodania gazu po czym nagle silnik łapie i szarpnie i gdy hamuje na luzie silnik ma 200 300 400 obrotów . przy jezdzie na 3 4 5 biegu po puszczeniu sprzegla strasznie szarpie . Mam także problemy z odpaleniem silnika czasem musze długo kręcić
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
po wymianie tych elementów nie trzeba nic adaptować i kodować. ma działać prawidłowo po wpięciu tych elementów. sprawdź pompę paliwa, filtr - widzę że masz M20.. sprawdź kopułkę, palec, świece
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
tak tak ok ale palec był sprawdzany i nic w nim takiego nie bylo jedynie ulamana obudowa kopułki przy nakretce ale to nie przeszkadza wszystko elegancko dociska. swiece sprawdzalem i jest tylko taki rozowy nalot na swiecy wiec nie wiem to dobrze tak ? wiec zostaje spr filtra i pompy. Ale to przez to może piszczec mi komputer? Moim zdaniem to może gdzies sie zwarcie robi i przez to głupieje komp. A mam M20 z tego co słyszalem to silniczek jest dobry lepszy niż m50.
Opublikowano
po wymianie tych elementów nie trzeba nic adaptować i kodować. ma działać prawidłowo po wpięciu tych elementów. sprawdź pompę paliwa, filtr - widzę że masz M20.. sprawdź kopułkę, palec, świece

 

Chodziło mi o reset DME.

 

@Up viewtopic.php?t=17134

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
chyba mam przyczyne piszczenia wydaje mi sie to przez uszkodzony licznik predkosci gdy zauwarzylem ze moje m20 ma 260 a nie 240 co moze swiadczyc o tym ze jest nie orginalny i dlatego głupieje . I własnie dzis to dostrzeglem jak jechalem i licznik podczas jazdy pokazywal 0km i przy deszczowej pogodzie wycieraczki na 3 poziomie dzialaja raz na jakis czas. Czy to moze byc przyczyna pisków w moim Bmw ? Jak uwazacie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.