Skocz do zawartości

[e63] dymi na wolnych


koper86

Rekomendowane odpowiedzi

WItam moze wy mi pomozecie kupiłem jakis czas temu bmw 645 i problem jest taki ze jak stoi sobie na wolnych jakias minute to zaczyna dymic z rur to samo w korkach tak jak by nie nadazał wypuszczac spalin jak jade nawet przy duzym bucie nie kopci wogole co moze mu byc ??

Panie Władzo jechałem szybko gdyż................poprostu lubie zapi....alać


http://images45.fotosik.pl/1795/d7228bb9e9fd6984m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety okazuje sie ze uszczelka pod głowica ..... koszta ..... lepiej nie mowic

czy moze mi ktos powiedziec ktore uszczelki musze kupic

uszczelka pod głowice x2

uszczelniacze zaworów

uszczelka pod korektor

czy cos jescze ??

moze jest gdzies jakis cały zestaw naprawczy do kupienia ?

Panie Władzo jechałem szybko gdyż................poprostu lubie zapi....alać


http://images45.fotosik.pl/1795/d7228bb9e9fd6984m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczuje, a kto Ci postawił diagnozę?Aso czy mechanik? Mechanik powinien Ci powiedzieć co kupić, jak już taki remont się szykuje to wiadomo że warto uszczelki powymieniać wszystkie. Ps. jesteś może z Wawy lub okolic? Jaki masz teraz przebieg?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jednak nie uszczelka pod głowica ... auto pojechało do sewrwisu bmw tam zdjagnozowali :

uszczelka pod klawiatura

2 uszczelki pod zaworami i pekniety wężyk od odmy

nie mniej jednak 4,400 zł

Panie Władzo jechałem szybko gdyż................poprostu lubie zapi....alać


http://images45.fotosik.pl/1795/d7228bb9e9fd6984m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale naprawia i bede miał spokoj .... sprawdzili rowniez całe auto i poza tym do wymiany tarcze przód i auto bede miał w perfect stanie

Panie Władzo jechałem szybko gdyż................poprostu lubie zapi....alać


http://images45.fotosik.pl/1795/d7228bb9e9fd6984m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj różnie bywa z tym aso, poczytaj trochę na forum przygody chłopaków to się można załamać, ja dziś dzwonie do nich z zapytaniem ile kosztuje przymocowanie uchwytu na napój- dostałem odpowiedz że oni tego nie zrobią bo to musi byc inna deska niż moja, a ja się pytam- przecież jak bym kupił u was ten jeb..y uchwyt za 3500 zł to kto mi go przymocuje? kowalski w stodole? jak kupuje uchwyt to kupuje uchwyt, nigdzie nie jest napisane ani nikt mi nie powiedział że musze deskę do uchwytu dokupić, pogadał coś pogadał, powiedziałem że ide do kowalskiego. śmieszne, albo jak diagnozowali mój zamek w Z4,,hahah no ręce opadają, i oczywiście żle zdiagnozowali, głupi zamek który kupiłem u nich, czyli oryginał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odebrałem auto co najdziwniejsze kopci jak kopcił hmmm wymineili uszczelki pokrywy głowicy cilindrów jakies sensor rurki i jescze jakies tam tanie uszczeleczki .... auto zostało tez wyczyszczone z oleju jakimis srodkami powiedzieli mi ze moze smierdziec przez kilka dni olejem no ale zadyma jest taka sama jak była co zauwazłyłem z lewej rury kopci troche mocniej :/

 

Tak to wzglada

 

Panie Władzo jechałem szybko gdyż................poprostu lubie zapi....alać


http://images45.fotosik.pl/1795/d7228bb9e9fd6984m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o fuck...... ??? ja myslałem że to mały dymek a tu jak z diesla zaleciało. z lewej rury to ma podobno prawo zadymić ale lekko ale coś takiego? no dobra a co powiedzieli spece w aso? kasę zgarnęli i co dalej? tak jak by nie przepalał paliwa albo kurde nie wiem, żadne błędy ci nie wyskakują? o temp nie pytam bo to nie wygląda na pare.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płynu nie ubywa , auto chodzi równo i ma buta konkretnego .... samochod wrócił do serwisu mechanik jak zobaczył jak kopci złapał sioe za głowe i powiedział tak nie moze byc zabrali samochod , na pytanie czy bede musiał cos dopłacac itp niestaty nie otrzymałem odpowiedzi natomiast dostałem Mini cupera :/ na zastepcze tregedia dawno nie jezdziłem gorszym autem

Panie Władzo jechałem szybko gdyż................poprostu lubie zapi....alać


http://images45.fotosik.pl/1795/d7228bb9e9fd6984m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekaw chyba jak wszyscy użytkownicy szóstek co z twoją bawarką.moim zdaniem nie powinieneś dopłacać, wymienili kupe rzeczy i dalej kopci, powinni lepszą diagnostykę zrobić zanim zabrali się do pracy. ps, a przecież ten cooper to takie malutkie przyjemne autko :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odzwonili i rozkładaja rece powiedzieli ze samochod musi zostac jescze kilka dni bo sprawdzaja kazda czesc w silniku :/

padaczka ...... zamiast sie cieszyc autem musze jezdzic mini w ktorego ledwo sie mieszcze

Panie Władzo jechałem szybko gdyż................poprostu lubie zapi....alać


http://images45.fotosik.pl/1795/d7228bb9e9fd6984m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje szybkiej rady ...

dzwonili z serwisu ze zrobią jeszcze jeden test dzisiaj i ze prawdopodobnie to pierscienie .... i ze to bardzo drogie powiedział tyle ze jak pojechałem za pierwszym razem to powiedziałem : Panie kopci proszę naprawić

ok

wiec wzięli samochód na testy za co mnie skasowali

na 2 dzien powiedzieli ze jest to i to do wymiany dlatego kopci i tyle to bedzie kosztować no i sie zgodziłem 2 dni później odebrałem auto no i dalej kopci wracam no i zabrali samochod znowu po czym stwierdzili ze to te pierscienie moga byc a ja do nich no ale ja zapłaciłem kupe kasy kilka dni temu za naprawe tego a wy w takim razie naprawiliście zła rzecz a pan do mnie no ale i tak było zepsute ....,

mam przyjechac o 17 i z nimi rozmawiac tyle ze nie wiem jak mam sie zachować czy oni powinni teraz to robić na własna reke ja ewentualnie płace za czesci ?? no bo z ich wini zapłaciłem ponad 5 tys zł za naprawę nie tego co trzeba

Panie Władzo jechałem szybko gdyż................poprostu lubie zapi....alać


http://images45.fotosik.pl/1795/d7228bb9e9fd6984m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero teraz przeczytałem Twój post, ja nie jestem mechanikiem ale postaram się postawić w ich sytuacji, nikt jest nie omylny, trudna diagnostyka, ale z drugiej strony miał byś np. zepsutą lampę, krzywą felgę i nagle powiedzieli by że jeszcze panu to zrobilismy by było zepsute a przecież nie chciałeś tego robić. Nie wiem, nikt nie jest doskonały, jakiś mechanik samochodowy powinien się tutaj wypowiedzieć. Z drugiej strony ASO te silniki powinno znać jak własną kieszeń, jak już rozebrali silnik to powinni w pierścienie też zajrzeć, przecież to podstawa. Bardzo dobrze mogli wymienić jedną uszczelkę, zapłacił byś za uszczelkę i za robotę, póżniej wymiana drugiej uszczelki i też kasa za robotę i znowu żle i nagle im się przypomni że pierścienie mogą być złe i tak w kółko. Pisz na bierząco co i jak i powodzenia życzę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiec odebrałem dzisiaj auto co najdziwniejsze zrobili ten cały leak test i zaden piercien nie przecieka itp dali mi wykaz rzeczy ktore ma 99 % sa winne tak ze moze przepisze i ktos bardziej kumaty mi to wytłumaczy

 

1134560 Replace all valve stem seals (head rem)

1112662 Replacing both cylinder heads

b11.12.7.547.058 01c12e Valve kit

b11.34.0.029.751 n/stock sealing rin

b11.34.1.461.405 n/stock Valve cotte

b11.34.7.504.271 n.stock spring cup

 

b11.12.7.522.159 n/stock cover

Panie Władzo jechałem szybko gdyż................poprostu lubie zapi....alać


http://images45.fotosik.pl/1795/d7228bb9e9fd6984m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie coś wyszło mi z translatora

 

1134560 Wymienić wszystkie uszczelki trzpienia zaworu (REM głowa)

1112662 Wymiana obu głowic

b11.12.7.547.058 zaworu Zestaw 01c12e

b11.34.0.029.751 n / akcja uszczelniająca rin

b11.34.1.461.405 n / akcja Zawór zawleczka

b11.34.7.504.271 n.akcja Spring Cup

 

b11.12.7.522.159 n / akcje okładka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Witam,dopiero dzisiaj dołączyłem do grona klubowiczów i trafiłem na twoją historie z dymiącym silnikiem,czy mógłbyś napisać jak się ona skończyła i czy panowie z ASO uporali się z problemem i ile cię to kosztowało? Z góry dziękuje.(Jezeli nie na forum to może na emila [email protected])
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
witaj.zaciekawila mnie twoja przykra historia i diagnoza bmw aso.napisz czy auto dalej kopci?jakos dziwnie to brzmi:piersienie;w tych silnikach byly niezniszczalne.problem przeciez jest ogolnie znany w calej gamie n.w 95% przypadkow to sa uszczelniacze zaworowe.sam to przerabialem.nie wiem jak ktos(aso) mogl mowic, ze to uszczelki pod pokrywami?to niepojete...doslownie: co ma piernik do wiatraka...dziwne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.