Skocz do zawartości

Zakup samochodu od znajomego z niemiec Co i Jak?


Mati6227

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam okazje kupic swoj wymarzony samochod od znajomego polaka ktory mieszka w niemczech i chce mi sprzedac swoj samochod na niemieckich tablicach. Powiedzcie mi jak kupic ten samochod by jak najberdziej ograniczyc wszystkie koszty jestem w tym zielony wiec powiedcie mi pokolei co musze tam za granica zalatwic i tutaj u nas no i jak zrobic zeby nie potrzebnie za duzo nie wydac czy musze kupic zołte tablice czy idzie to jakas obejsc a jesli tak czy na granicy czy gdzie? Jest tez opcja ze ten znajomy mi go przywiezie do domu jak by wtedy wygladal jego zakup?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak mozesz jechac na tablicach jego ale pózniej musisz mu oddac brief czyli dowód rejestracyjny żeby go wymeldował z niemczech i takim sposobem zaoszczedzisz 100euro czy warto nie lepiej wykupic żółte zjazdówki samochód juz bedzie wymeldowany wrócic sobie porobic opłaty i zarejestrowac fure :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jedziesz normalnie na jego numerach a pozniej zdajesz je w wydziale komunikacji przy rejestracji razem z dokumentami i nic jemu nie oddajesz.To jest procedura ktora znam ja ale jezeli sie myle to niech ktos z kolegow mnie poprawi.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wszystko oki ale ten pojazd musi zostac wymeldowany z niemiec wiec jak go juz wymelduje to jak ma jechac na tych jego tablicach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wystarczy że kupie żółte tablice ( Pytanie gdzie naj łatwiej moge je kupić) czy musze jeszcze jakies ubespieczenie wykupywac jeśli ten samochod jest normalnie ubespieczony i jakie koszty trzeba poniesc u niemieckich urzedach na wyrejestrowanie auta?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej to trzeba zrobić tak: