Skocz do zawartości

Po wymianie klockow


DW1225

Rekomendowane odpowiedzi

panowie dzis wymienilem klocki wraz z czujnikiami,

po zabiegu pali sie kontrola auta na podnosniku , kontrolka od chamulca oraz w opcji service info przy chamulach brak danych.

co mam teraz zrobic musze pod komputer jechac czy samemu idzie skasowac to??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujniki wymienione na pewno na nowe, poprawnie podłączone? Do czujników idą wprawdzie dwa kable, jednak w plastiku jest rozgałęzienie na przewody o dwóch różnych opornościach. Tak więc monitoruje on stan bliski zużycia, oraz minimalny dopuszczalny. Czujnik wyglądający na sprawny może mieć już jeden z tych przewodów przecięty, a mimo to na mierniku wyjdzie Ci, że obwód jest zamknięty ponieważ drugi obwód o innej oporności jest jeszcze ok.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik wsadzony nowy, klocki kasowalem przez komputer pokladowy przod kasuje tyl kasuje ale brak rezultatu,

wiec albo nie docislem czujnika do klocka jak mowicie albo zdejmujac stary czujnik kabel przy wtyczce naderwalem jutro bede sprawdzal.

chyba ze ktos ma jeszcze inna teorie dodam ze jak odpalam auto to zapala sie podnosnik dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec pin od wtyczki czujnika sie skrzywil, podczas prostowania zostalo go polowe mniej teraz nie wiem czy siedzi poprawnie i czy jest styk jak mam sprawdzic czy nie ma przerwy miedzy wtyczkami?

bo po zmontowaniu nadal pali sie podnosnik i klocki nie chca sie skasowac przc kompa, czy musze jechac teraz pod kompa.

wolalbym sie wczesniej upewnic czy przy wtyczkach wszystko gra.

prosze o szybka odpowiedz ze wzgledu ze sobota jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jeszcze inny problem mianowicie po wymianie klocków (przód) i czujnika na nowy pokazuje mi do wymiany 150 000 km i nic sie nie zmienia pomimo przejechanych już ok 3 tys km, żadnych błędów mi nie wyświetla...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temo, szukasz na siłę problemu. Nie przestawaj, na pewno jakąś usterkę znajdziesz w swoim samochodzie :D

 

Front and rear brake pads

The condition of the brake pad is determined by the DSC control unit. The calculation is based on a signal from the brake pad wear sensors at 2 points (4 mm and 6 mm). The condition of the brake pad is determined with the help of the following input values:

· Wheel speed

· Braking pressure (determined by the open duration of the exhaust valve)

· Temperature of the brake disc (determined via a computer model consisting of wheel speed, brake pressure, ambient temperature, braking duration)

· Brakes service life

The "brake pad" interval is flexible and dependent on the operating conditions. When the interval is reset, the last value for the interval forecast is set as the starting value for the new interval (only if new brake pads are recognised by intact Brake pad wear sensors)

 

Wskazanie zużycia okładzin jest dosyć dokładne. Przewidywany dystans bazuje na Twoim stylu jazdy, oraz w końcowej fazie zużycia, na czujnikach. Czujnik zużycia ma dwa punkty pomiarowe, a nie tylko jeden jak w tańszych rozwiązaniach. Tak więc ostrzeże odpowiednio wcześniej, zanim z klocków zostaną żyletki. Nie martw się.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.