Skocz do zawartości

Jaki i gdzie mikser w e36 316 m40?


Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie jakie macie założone miksery w tym silniku.

Ja mam założony między filtrem powietrza a przepływomierzem taki prostokątny palnikowy o wew średnicy 30mm

Czy ma ktoś może założony inny rodzaj miksera np. o innej średnicy lub w innym miejscu (np przy przepustnicy)

Mam taki problem że musze mieć cały czas uchyloną przepustnice(faluje i gaśnie przy zamkniętej) i wydaje mi sie ze może to być wina złego miksera(może trzeba założyć większy albo mniejszy mikser)

 

Za odpowiedzi z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam za przepływomierzem, nic nie faluje, wszystko działa.

 

Najlepsze podłączenie miksera jest na przepustnicy. Wtedy trzeba mieć mikser z dwoma cyckami. Jednym jest podawany gaz do miksera, drugim, wychodzi do silniczka krokowego (tak mi robertbmw tłumaczył - on jest specem od mikserów na przepustnicy tutaj).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak najlepiej założyć na przepusticy ale czytałem że do przepływomierzy klapkowych mikser trzeba zakładać przed przepływomierzem.

 

Kyokushin napisałeś że masz za przepływomierzem a dokładnie w którym miejscu i jaki to mikser też palnikowy?

 

Właśnie czy ktoś w tym silniku ma mikser na przepustnicy taki z dwoma rurkami jedną do gazu a drugą do silnika krokowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w swoim m40 1.8 mikser o srednicy 34 mm i tak samo umiejscowiony przed przeplywomierzem. Ostatnio tez sie zastanawialem nad zmiana bo obroty zaczely mi na gazie falować, ale doszedlem do wniosku po kilku testach ze na tych mrozach chyba wysiadla mi sonda bo zaczely mi obroty falowac na gazie:( A przepustnice na wolnych obrotach mam zamknietą calkowicie. pozdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy niskiej temperaturze a tym bardziej na mrozie silnik pracujący na gazie ma prawo falować a nawet gasnąć przy mocnym jego obciążeniu na biegu jałowym, ponieważ temperatura płynu chłodniczego jest za niska aby nagrzała parownik w stopniu umożliwiającym mu zamianę odpowiedniej ilości gazu ze stanu ciekłego w lotny.

 

Po osiągnięciu prawidłowej temperatury silnik falowac nie powinien, aczkolwiek minimalne falowanie może nastąpić, szczególnie gdy dolot powietrza jest długi a w m40 oraz mikserze przy przepływomierzu droga którą mieszanka gazowo powietrzna przebywa zanim dotrze do silnika do krótkich nie należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.