Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam takie pytanie jakie macie założone miksery w tym silniku.

Ja mam założony między filtrem powietrza a przepływomierzem taki prostokątny palnikowy o wew średnicy 30mm

Czy ma ktoś może założony inny rodzaj miksera np. o innej średnicy lub w innym miejscu (np przy przepustnicy)

Mam taki problem że musze mieć cały czas uchyloną przepustnice(faluje i gaśnie przy zamkniętej) i wydaje mi sie ze może to być wina złego miksera(może trzeba założyć większy albo mniejszy mikser)

 

Za odpowiedzi z góry dziękuje.

Opublikowano

Ja mam za przepływomierzem, nic nie faluje, wszystko działa.

 

Najlepsze podłączenie miksera jest na przepustnicy. Wtedy trzeba mieć mikser z dwoma cyckami. Jednym jest podawany gaz do miksera, drugim, wychodzi do silniczka krokowego (tak mi robertbmw tłumaczył - on jest specem od mikserów na przepustnicy tutaj).

Opublikowano

No tak najlepiej założyć na przepusticy ale czytałem że do przepływomierzy klapkowych mikser trzeba zakładać przed przepływomierzem.

 

Kyokushin napisałeś że masz za przepływomierzem a dokładnie w którym miejscu i jaki to mikser też palnikowy?

 

Właśnie czy ktoś w tym silniku ma mikser na przepustnicy taki z dwoma rurkami jedną do gazu a drugą do silnika krokowego?

Opublikowano

Ja mam tak samo jak ty.

Im bliżej mikser tym jest szybsza reakcja na pedał gazu. W tych co my mamy jak depniesz nie czujesz takiego zrywa jak na benzynie ponieważ masz drogę mikser-przepustnica i mimo że auto idzie podobnie, to nie jest tak fajnie.

Opublikowano

Chciałbym jeszcze prosić tych którzy mają silnik m40 1.6 aby napisali mi jaką średnice wewnętrzną mają ich miksery bo nie wiem czy ten który ja mam jest odpowiedni (moj ma śr wew 30 mm)

 

Za odpowiedzi z góry dzięki

Opublikowano
Ja mam w swoim m40 1.8 mikser o srednicy 34 mm i tak samo umiejscowiony przed przeplywomierzem. Ostatnio tez sie zastanawialem nad zmiana bo obroty zaczely mi na gazie falować, ale doszedlem do wniosku po kilku testach ze na tych mrozach chyba wysiadla mi sonda bo zaczely mi obroty falowac na gazie:( A przepustnice na wolnych obrotach mam zamknietą calkowicie. pozdr
Opublikowano

Przy niskiej temperaturze a tym bardziej na mrozie silnik pracujący na gazie ma prawo falować a nawet gasnąć przy mocnym jego obciążeniu na biegu jałowym, ponieważ temperatura płynu chłodniczego jest za niska aby nagrzała parownik w stopniu umożliwiającym mu zamianę odpowiedniej ilości gazu ze stanu ciekłego w lotny.

 

Po osiągnięciu prawidłowej temperatury silnik falowac nie powinien, aczkolwiek minimalne falowanie może nastąpić, szczególnie gdy dolot powietrza jest długi a w m40 oraz mikserze przy przepływomierzu droga którą mieszanka gazowo powietrzna przebywa zanim dotrze do silnika do krótkich nie należy.

Opublikowano

Czy na forum naprawde nie ma nikogo kto ma silnik 1,6 m40 i mógłby mi napisać jaką średnice wewnętrzną ma jego mikser.

Albo ktoś kto zakłada instalacje gazowe może napisze jaka srednica zalecana jest do takiego silnika.

Opublikowano
To falowanie nie jest winą miksera. W 316 wstawia się miksery tzw. palnikowe o średnicach 30, 32, i 34mm więc Twój jest prawidłowy.
peace & love

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.