Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Termostat jest na pewno bo go wymieniłem 2 lata temu nie na nowy pewno przyszedł kres na niego tylko dlaczego poziom płynu się podniósł?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wracając do tematu wymieniłem korek chłodnicy na 2.0 bara bo był 1.4 bara a w 1.8 ma być właśnie te 2.0 bara z tego co wyczytałem teraz co zauważyłem po na grzaniu wskazówka na pionie płyn rośnie w zbiorniczku wyrównawczym od max do góry 3cm i węże twarde ale jak ostygnie węże robią się miękkie i płyn opada do max i jeszcze jedno jak wskazówka od temperatury jest w pionie a włączę ogrzewanie to spada tak około 2-3 mm od pionu to normalne zachowanie pytam bo szkoda głowicy podobno lubią pękać pozdro
Opublikowano

Zmień termostat bo ci głupiał.

Korek tylko OEM żadne zsmienniki

 

Napisz dokładnie jak odpowietrzasz

 

No i opisz ten płyn jak się zachowuje bo piszesz bardzo niezrozumiale

Opublikowano
odpowietrzanie tak jak w książce ''sam naprawiam '' odkręcam korek wlewowy na zimnym silniku dolewam trochę płynu odpalam ogrzewanie na full i tak aż sie nagrzeje pare razy podnoszę obroty płyn opada potem odkręcam śrubę odpowietrzającą i też podnoszę obroty aż leci sam płyn bez powietrza zakręcam śrubę odpowietrzającą dolewam płynu na kreskę z napisem max i zakręcam korek wlewowy chyba dobrze co do podnoszenia sie płynu to rano podnoszę maskę płyn jest na kresce max górny wąż miękki po przejechaniu 30 km płyn w zbiorniku się podnosi o 2-2,5 cm wyżej od poziomu kreski max a górny wąż jest twardy ale co do węży to chyba dobrze bo jeżeli na pompujemy np. koło 2 bary to też jest twarde może źle myśle
Opublikowano
Wszystko jest ok:) To jasne, że po nagrzaniu płynu w zbiorniczku będzie więcej a jak stygnie to opada. A wskazówka temp. ma prawo opaść trochę po włączeniu nagrzewania bo to działa jak taka dodatkowa chłodnica. Węże na gorącym silniku też będą twarde bo gorący płyn tworzy pewne ciśnienie i tak ma być. Jak nie wywala ci płynu zbiorniczkiem i temp. się trzyma to nie ma się czym przejmować tylko jeździć :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Przyczyną wszystkiego był termostat, wymieniony i wszystko wróciło do normy dzięki za podpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.