Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szukałem na forum jest dużo potrzebnych odpowiedzi ale nie wszystko mnie satysfakcjonuje ponieważnie moge dotrzeć do kontretów :) wiec jeżeli były odpowiedzi na moje pytanie z góry przepraszam za zaśmiecanie.

 

Zaczynając jeżdże BMW e46 320 d 2002 r compact , padło turbo w czasie jazdy a dokładnie rozklekotało sie i zawiesiło na wysokich obrotach lecz zaraz go zdusiłem zeby nie zatrzec silnika, auto odałem do mechanika zamowiona nowa turbina załozone (niby wszystko ok) lecz nie byłem zadowolony z tego jak to wszystko chodzi mysle ze mechanik tez nie za najlepszy do tego typu roboty, auto ogolnie wydaje mi sie wolniejsze jak by zamulone słysze turbo jak sie załacza ale nie przyspiesza tak jak powinno, czasami jest odczucie jak by przy 3 tysiącach nie ciągło po czym zas zaczyna lecz czarny dym z rury dosc gesty sie wydobywa, moje pytanie czy to przepływka czy cos innego nie chciał bym zajechac zaraz turbiny przez to. Dolot i węże byly czyszczole ale czy coś wiecej robił mechanik to nie wiem, ogolnie nie jestem zadowolony z tego jak śmiga, jak by miał 100 koni a nie 150 :/. Zaznacze ze nie mam wymienonej odmy po tym całym zajsciu tylko wyczyszczoną co mysle ze tez zle wpływa na prace silnika. mieszkam w Tychach fajnie by było by ktoś mógł ze ślaska co ma kompa podłaczyć sie zobaczyc cio jest nie tak, lub bede szukać gdzies po warsztatach. Najlepiej w okolicy to do jakiego mechanika sie udać co się zna na tych autach :) Dziekuje i pozdrawiam wszystkich forumowiczów

Opublikowano

a przewody podciśnieniowe dobrze podłączone :?:

masz kolego laptopa?? jeśli tak to instalujemy inpę kupujemy kabelek i diagnozujemy sobie na spokojnie autko :cool2:

Opublikowano

Właśnie nie wiem czy wszystko dobrze podłączone obawiam sie ze mechanik cos zjeb....

 

Tak mam:) gdzie można pobrać ? i jaki kabelek musiał bym kupić, nigdy nie zagęszczałem się w tych tematach i jestem zielony :/

Opublikowano
szukaj dziury w dolocie

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
Czarne zadymienie przy większym doładowaniu oznacza nieszczelność układu dolotowego. Posprawdzaj wszystkie połączenia kołnierzowe czy są prawidłowo zmontowane i solidnie dociśnięte. Dobrze by było gdyby ktoś gazował, a Ty osłuchiwał układ dolotowy, tj czy słychać charakterystyczny szum lub syk sprężanego powietrza. Tak jak Kolega Balugass słusznie zauważył, można wykonać diagnostykę i sprawdzić czy sterownik wyłapał jakieś błędy. Oczywiście wężyki vacum także do wymiany, bo stare po prostu pękają.
Opublikowano
Witam na nowo, wczoraj w wolniejszym czasie zająłem sie swoja bunią zaczełem wszystkie opaski itp dokrecaći jak sie okazało to było przykrecone tyle o ile od razu pod maska zrobiło sie ciszej podczas dodawania gazu, auto jezdzi o niebo lepiej i kopcenie w przedziale 3 -4 tys znikneło czasami cos mu jeszcze piernie ale zabiore sie za to jak autko wróci z warsztatu bo aktualnie wymiana amorków i parę detali w zawieszeniu :) bezpieczeństwo podstawa!! :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.