Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ehhh, one służą do gaszenia, nie są zamknięte przy pracującym silniku bo byś odciął dopływ powietrza do kolektora.:

Nie widziałeś tego kolektora z bliska prawda?

Na każdy cylinder są dwa kanały (stąd też jego charakterystyczny wygląd). Na jednym są klapki, drugi kanał jest zawsze drożny.

Zamkniecie klapek zamyka jeden z kanałów (krótszy). Drugi jest drożny i dlatego silnik nie gaśnie.

Z tego samego powodu nie pomogą klapki przy tzw rozbieganiu silnika - co sugerujesz.

 

I jeszcze raz, skoro nawet nie chce ci sie przeszukać forum:

-Zamknięte są przy niskich obrotach i niskich dawkach paliwa

 

Generalnie są otwarte kiedy:

- ciesz chłodząca < 15 °C lub

-temperatura zasysana < 15 °

 

W przypadku kiedy klapki mechanicznie blokują się w otwartej pozycji:

Gorsze emisja spalania/spalin na niskich obrotach silnika.

 

W przypadku kiedy klapki blokują się w zamkniętej pozycji:

10% spadku mocy na wysokich obrotach silnika

  • 8 miesięcy temu...
  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.