Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Ma m taki problem. Odpalam na zimnym silniku bez żadnych problemów. Pracuje równo ale gdy wskazówka od temperatury silnika dojdzie do pewnego punktu (zawsze ten sam końcówka niebieskiego pola) silnik się dusi , spadają obroty aż silnik gaśnie. Następnie przekręcam ponownie kluczyk i zapala bez problemu pochodzi chwilę (parę sekund) i znowu się dusi i gaśnie. Na gazie nie ma problemu. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki przekażniki i wszystkie są dobre. Może jakiś zawór przelewowy czy ciśnieniowy paliwa nie zamyka dopływu nadmiaru paliwa (ssanie)?. Proszę o pomoc w zlokalizowaniu usterki. 316i 94 r

Pozdrawiam.

Opublikowano
czujnik temp. cieczy chłodzącej jest do wymiany

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano
Sprawdź rezystancję jeśli jest dobra nie trzeba wymieniać. Jaką masz instalkę?
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
a ile to jest dobra rezystancja? chciałbym się zapytać ?

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano
Np. 0*C odpowiada 6000 Ohm, nie wiem dokładnie jakie powinny być wartości są jeszcze inne sposoby bardziej zaawansowane...
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

A może jest to wina silnika krokowego. Problem z tym że nie jestem zbyt dobrym mechanikiem i nie wiem gzdzie się znajduje ani krokowy ani czujnik temperatury. Jakby ktoś miał by zdjęcie na którym były by zaznaczone te elementy byłbym wdzięczny. Silnik M43.

Ile może kosztować taki czujnik ?

Opublikowano

w bmw nie ma silnika krokowego - temat wielokrotnie poruszany

 

a czujnik chyba 18pln

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

Problem prawdopodobnie rozwiązany. Byłem u elektryka, posprawdzał wszystki ustawienia w komputerze, ciśnienie paliwa, instalację, wszystko dobrze. Okazało się że sonda jest padnięta. Wymienił i było dobrze przez dwa dni. Póżniej objawy wróciły. Wymienił znowu sondę i teraz jest dobrze już czwarty dzień. Mam nadzieję że to już koniec niespodzianek z sondą.

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

I niestety pośpieszyłem się. Na wymienionej sondzie jeżdziłem ptylko 6 dni i to samo. Pojechałem do elektryka (pseudoelektryka jak się póżniej okazało) a on mówi,że sonda sprawna i trzeba wymienić przepływomierz. Na diagnostyce wyrzucało chwilowy błąd "wartości poza limitem". Elektryk niewiedział co dokładnie i próbował mi wcisnąć że trzeba pokoleji wymieniać wszystkie czujniki złącz itd !!!!!!., i może objawy ustąpią. Z h... gości i zabrałem samochód i sam zaczełem sprawdzać. Okazało się, że jest za mało płynu w chłodnicy. Po dolaniu i dobrym odpowietrzeniu auto jeżdzi już ponad 10 dni i setki kilometrów i wszystko w pożądku. A naprowadziło mnie na to Coraz słabsze ogrzewanie a w końcu jego brak.

Pozdrawiam wsszystkich

Opublikowano

no to pilnuj ilości płynu!!

to bardzo ważna rzecz, a jeśli dużo brakowało, to znaczy, że gdzieś ucieka.

albo do silnika (oby nie, sprawdź czy olej nie ma białego syfu) lub po prostu gdzieś cieknie z układu (posprawdzaj przewody).

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.