Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Powitać dziś przy wymianie łożyska kolega powiedział że niema chłodnicy oleju. Jest zrobiony jakis obieg z węża i teraz tak. czy można tak jezdzić bez problemu czy ta chłodnica jest potrzebna?bo auto mam od ponad miesiąca i problemów żadnych nie było ale olej dwa tyg temu wymieniony a wygląda jak smoła jest tak gęsty.

http://img94.imageshack.us/img94/4369/poswiecenie20i20milosc2.jpg

http://bmwklubkielce.pl

http://www.motostat.pl/user_images/48090/icon1.png

Opublikowano

Witaj,gdyby nie była potrzebna to nikt by jej nie montował :D

Optymalna temp.oleju w misce to 90-105 st,powyzej tej temp.nastepuje znacznie szybsza utrata parametrów fizykochemicznych oleju-jednym słowem:olej trzeba by było czesciej wymieniac. Warto wiec uzupełnic ten brak-prawdopodobnie temu komus sie ta chłodnica rozszczelniła i zamiast naprawic/wymienic-po prostu ją wywalił a obieg połączył.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
widze kolego że mamy te same silniki będe miał pare pytan ale to na pw. a co do chłodnicy to kolega sie śmiał że ktos dał wiecej za węze i zaciski niz za używana chłodnice no to chyba juz wiem czemu ten olej taki jest po dwóch tyg. a czy grozi to inna awaria?

http://img94.imageshack.us/img94/4369/poswiecenie20i20milosc2.jpg

http://bmwklubkielce.pl

http://www.motostat.pl/user_images/48090/icon1.png

Opublikowano
Jaka awaria.. wiesz,to tak,jakbyś jezdził na oleju 30tys.km i liczył na to,że zrobisz jeszcze 10tys. :) przy tak wyesploatowanym oleju różne rzeczy mogą sie dziac. Zresztą-sam na pewno widziałeś jaki olej przy wymianie wylałeś z silnika. Istotne jest to na jakim oleju śmigasz-co było wcześniej i co zalałeś teraz.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
  • 1 rok później...
Opublikowano
panowie sprawa bardzo pilna , potrzebuje całkowicie wywalić chłodnice oleju a dokładnie te dwa metalowe przewody pod filtrem oleju , proszę mi tylko nie pisać że to lipa czy coś bo doskonale wiem , ale mam wyjazd nad morze i muszę szybko to ogarnąć , czy jest jakaś opcja i jak to zrobić. Jeśli ktoś ma konkretną porade to proszę pisać ja od razu wdrażam to w życie . Jeszcze jedno czy jeśli zaślepię te przewody jażdy z osobna na przykład śrubą i obspawam to wiadomo nie będzie obiegu oleju , ale czy on musi być na tych przewodach . Generalnie jak to wyeliminować raz i na amen.

ChipTuning By Bagor. I moc jest zemną :-) świetna robota :-)


Moja BMW - http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=6866


Diagnostyka BMW - INPA ADS # VAG VW AUDI SEAT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.