Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

oto mój problem :

 

Autko od dłuższego czasu było słabe, planowałem wymiane przepływomierza, pewnego dnia po zgaszeniu nie odpaliłem :) ,po przeczytaniu tysiąca stron doszedłem do wniosku że to sterownik pompy wtryskowej ( sprawdziłem na komputerze - błąd sterownika ) , naprawiłem sterownik w zielonkach pod krakowem, zamontowałem spowrotem do auta i .... odpalil, dodatkowo wymieniłem przepływomierz, bmw jedziło jak nowe, dzisiaj ( po 2 tyg od wymiany ) na postoju go zdławiło i zgasł .... odpaliłem , przejechałem 200m i zgasł na amen ..... po 2 godzinach prób odpalenia odpalił i wjechałem do garażu. Przebieg 270 000, na rezerwie raczej nie jezdze, ostatnio moze pare razy, nigdy nie było żadnego szarpania itp.

 

Czy zna ktoś warsztat w okolicach Chrzanowa, Krakowa gdzie można sprawdzić co jest nie tak ? , czy jest jakaś szansa że to nie pompa wtryskowa wymaga regeneracji :) ?

może pompa w baku lub pompa paliwa ma jakiś wpływ na to ?

skoro za pierwszym razem padł sterownik obstawiam że pompa już jest na wykończeniu, niestety.... ale mam nadzieję że się mylę:)

Opublikowano
Regeneracja tego sterownika pompy to wymiana tranzystora od nastawnika. Jesli zrobili tak u Ciebie i tłoczek jest przytarty to tranzystor wysiądzie ponownie.

Xdrive

Koder

Opublikowano
dokładnie jak kolega powyżej te regeneracje są warte tyle co ptak nasrakał raczej musisz wymienić pompe wtryskowa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.