Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

 

Mam być może nietypowy dylemat. Sprzedałem swoje poprzednie BMW – za cel postawiłem sobie M3 E92 koniecznie z DCT. Ponieważ znalezienie czegoś dobrego jest trudne,a muszę mieć czym jeździć, dodatkowo to coś musi być łatwo zbywalne na wypadek jak znajdę wymarzoną M.

 

Do sedna:

 

Mam fizycznie do wyboru 2 auta które są do wzięcia praktycznie od ręki, oba w baaardzo dobrej cenie.

 

1. BMW E93 czyli cabrio 330d rok 2010 maj automat na beżu – kolor granat przebieg 70 tys - krajowa

2. BMW E92 coupe 335d 2006 listopad to samo również automat co oczywiste i beż – kolor grafit – przebieg 24000 km !!! Premium selection

 

 

Oczywiście każdy powie że przebieg 24000 jest niemożliwy, ale takie cuda się zdarzają. Jest to potwierdzone. Koniec i kropka.

 

Jeździłem jednym i drugim, w 330d nie ma aktywnego wspomagania 335d ma.

 

Cabrio z zamkniętym dachem i założonym widnshotem strasznie trzeszczy, nie wiem czy to wina spasowania czy też opon run flat 18 cali. 335D pomimo 18 i sportowego zawieszenia prowadzi się wyjątkowo komfortowo. W 330d nie ma łopatek do zmiany biegów, a moim zdaniem ten drobiazg pomaga nie przeciągać silnika kolejnych biegach, bo skrzynie w obu autach są takie same tj. GA6HP26Z ZF.

 

Oba mają navi oczywiście różnych generacji inne lampy. Nagłośnienie w 335d to logic7 a 330d to harman z L7.

 

Może się mylę ale według mnie silnik 330d jest niestety głośniejszy w środku, i jest to chyba kwestia wygłuszenia a nie samego motoru.

 

Na forum chyba tylko kolega Klagosz jeździł jednym i drugim autem. I jak dobrze pamiętam 330d e93 musiało poczekać na amatora rozwianych włosów.

 

Jaka jest wasza opinia.

Opublikowano

E92

 

E93 nie kupiłbym nawet gdybym miał 6 innych aut w garażu. Przejechałem sie raz kabrioletem i nie wiem o co chodzi tak samo jak z dokładaniem tych M-pakietów

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Nie obraz sie,ale nie mam pojęcia po co ten temat?

Sorry ale kto ma za Ciebie odpowiedzieć na pytanie czy wybrać kabrioleta czy coupe?To jest indywidualna kwestia,kto jak i do czego auto użytkuje i to ty powinieneś wiedzieć najlepiej jakie auto jest dla Ciebie odpowiednie tym bardziej jeśli jezdziłeś tymi autami.I myślę że kolor skóry tutaj ma najmniejsze znaczenie :)

Moim zdaniem pozostaje kwestia 335d vs 330d.

Jak dla mnie bierz 335d zrób delikatnego chipa i ciesz się do czasu,aż znajdziesz odpowiednią m3ke :cool2:

Opublikowano

Masz rację WUPE, to że mam wybór pomiędzy cabrio a coupe to tylko kwestia tego że akurat takie są fizycznie dostępne dla mnie od ręki, w takiej konfiguracji jak napisałem - czyli oba pewne na 100%.

 

Najważniejszy warunek to jednak odsprzedaż w przyszłości w krótkim czasie. Praktyczność ma drugorzędne znacznie.

 

335d kusi fenomenalnymi osiągami a 330d cabrio rocznikiem.

 

Na allegro, 335d e92 jak i e93 330d - w automacie, to w ostatnim czasie rzadki temat, stąd pytanie na forum.

 

Nie chciałem aby pytanie zabrzmiało jak dylemat pomiędzy blondynką czy brunetką :-)

Opublikowano

Cabrio to ciezki kloc wiec coupeta w polaczeniu ze zdecydowanie mocniejszym silnikiem

Jak byly te ostatnie upaly to wszystkie cabrio w warszawie i tak jezdzily z zamknietymi dachami :D

 

Osobiscie nie rozumiem idei w miescie smierdzi w trasie huczy i do tego 200kg ekstra blachy

Opublikowano (edytowane)
Cabrio to ciezki kloc wiec coupeta w polaczeniu ze zdecydowanie mocniejszym silnikiem

Jak byly te ostatnie upaly to wszystkie cabrio w warszawie i tak jezdzily z zamknietymi dachami :D

 

Osobiscie nie rozumiem idei w miescie smierdzi w trasie huczy i do tego 200kg ekstra blachy

 

 

Więc sam odpowiadasz sobie na pytanie , co do rocznika na pewno znajdziesz model e92 w przedziale od 2006 do 2010 musisz się tylko określić co konkretnie cię interesuje :wink:

Edytowane przez billllly
Opublikowano

Przebieg jest w 100% oryginalny choć na pozór wydaje się to mało prawdopodobne.

 

W moim przypadku gra zasada lepsze tutaj młodsze jest wrogiem dobrego (starszego). 2010 to jednak nie 2006. Zaś 24 tys to nie 70 tys przebiegu. Czy tak mały przebieg może być paradoksalnie zły dla auta (filtr cząstek stałych itp), czy tego się jednak nie obawiać.

 

Dylematu bym nie miał gdyby auta były z tego samego roku - wybrałbym z mety coupe bo jest po prostu piękne. W tej konkretnej sytuacji chodzi o czysty pragmatyzm związany z późniejszą odsprzedażą.

Opublikowano
Na pewno mniejszą utratę wartości odnotujesz na e92 z takim wyposażeniem i historią łatwiej znajdziesz nabywcę, najszybciej odsprzedaż samochód praktyczny. Ps jeżeli chodzi o odsprzedaż prywatną możesz męczyć się z oboma modelami taki samochód jest dla specyficznego klienta i sprzedaje się go na specyficznych warunkach. :wink:
Opublikowano

Jaki tu dylemat?

 

Kupujesz auto w sumie na chwilę, dłuższą bądź krótszą. Sprzedawalność wg mojej opinii ma lepszą coupe - na cabrio znaleźć amatora będzie Ci ciężej - kto kupuje cabrio w Polsce?. W dodatku więcej stracisz na tym - nie kupujesz auta bo takie chcesz mieć tylko jest to w sumie przejściówka więc popatrz przez pryzmat pieniędzy - coupe jest starsze-tańsze więc masz większą liczbę potencjalnych kupców którzy mogą sobie pozwolić na zakup a i strata na tym mniejsza. Osobiście bym brał coupe choć cabrio zawsze mi się marzy :twisted:

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
Ps co do przebiegu raczej nie zaszkoddzi dla elementów które wytrzymują ok 300 000 tkm ps. Premium selection powinno oferować jakąś gwarancję(ubezpieczenie) lub możliwość wykupienia.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Moim zdaniem łatwiej sprzedać cabrio. Mamy dwa w jednym.

Wyglada prawie jak coupe. Miejsca niewiele mniej. Pasy zintegrowane z fotelami.

Co 3 miesiace trzeba przesmarować uszczelki na łączeniach dachu i nic nie skrzypi.

 

W Niemczech generalnie lepiej trzymja cenę.

 

Mówisz o tej 330d?

 

http://otomoto.pl/bmw-330-d-cabrio-harman-kardon-navi-C23601549.html

 

 

Zyskujesz silnikiem N57 który ma jest moim zdaniem lepszy niż M57 335d.

Fakt z uwagi na wagę E93 z automatem ma 6,5 do setki.

Popytaj uzytkownika AO. Ma 330d z tym silnikiem. Miał program na chyba 280 czy 290 KM

Opublikowano
Gwoli wyjaśnienia. Auto trafiło do Polski w programie premium selection w 2007 roku z przebiegiem 5 tys i od tego czasu było w 1 rękach. Nie słyszałem aby dało się wydłużyć gwarancję na dłużej niż 5 lat. Co i tak można zrobić w trakcie gwarancji podstawowej czego właściciel auta nie uczynił.
Opublikowano

Ja bym brał 2010 rok, LCI robi swoje, plus nowy silnik.

Jeśli to jest to auto z Dream Carsu to to jest auto od mojego znajomego, nic mi nie wiadomo o żadnym dzwonie.

 

E92 335d super auto, ale lepiej mieć '10 niż '06.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano (edytowane)
Różnica w cenie na korzyść 335d. Przy czym 335 to fakt vat marża a 330d e93 to pełna Vat. czyli różnica w cenie to jeszcze minus 6000 zł vatu które można odzyskać. Edytowane przez jasons
Opublikowano

te cabrio to te?

http://otomoto.pl/bmw-330-d-cabrio-harman-kardon-navi-C23601549.html

 

całkiem ładne. No to masz dylemat. Ale chyba bym wolał dołożyć te 34tyś. i mieć auto rocznikowo 4 lata młodsze. Chociaż ten przebieg 24 tyś, km również kusi.

 

coupe jakoś nie mogę znaleźć :) wklej linka jak możesz. Chyba, że się obawiasz, że ktoś z nas może ci auto spod nosa sprzątnąć :mrgreen:

Opublikowano

Nie przeglądałem karty pojazdu, więc nie wiem czy BMW Polska.

 

Linku do 335d nie ma bo nigdzie nie jest wystawiona. Jak sami widzicie dylemat jest jednak duży.

Opublikowano

E93 jest na 100% z bmw polska - bylo w paru testach i z tego co pamietam w BMW Trends - to auto jest juz wystawione ponad 2 miesiace - az dziw, ze nikt nie kupil 2-letniego samochodu za 45% ceny z cennika :?:

Szkoda, ze wlasciciel nie przedluzyl gwarancji, bo z tego co pamietam podstawowa 2-letnia skonczyla sie w maju.

Sam bylem nim zainteresowany (glownie z uwagi na automat) , ale nikt nie chce kupic ode mnie 320d :cry2: (w Autoreducie proponowali mi 100 tysiecy, za roczny samochod, na gwarancji, ktory nowy kosztowal 220k)

Popyt na cabrio w Polsce jest bardzo znikomy - tzn kazdy chce e93 ale najlepiej za 80 tysiecy: w automacie,z nawigacja, z 2 kompletami kol... :norty:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

Klamka zapadła. Jednak 335d. Wybaczcie ale po 645 żadne z tych aut nie wywołuje u mnie emocji pomimo fenomenalnych osiągów V8 to V8. 335d jest tańsza i po waszych postach i własnych obserwacjach doszedłem do wniosku że jak znajdę M3 sprzeda się szybciej. Na allegro czy nawet na mobile jest ich jak na lekarstwo, a dobry egzemplarz znajdzie nowego właściciela w krótkim czasie.

 

 

Tak więc jak już stanie u mnie pod domem nie zapomnę się podzielić fotkami i info w galerii.

 

Dziękuję wszystkim za pomocne posty.

Opublikowano

Dopiero teraz zauważyłem temat :(

Ale jak widze podjąłeś słuszną decyzje :cool2:

 

Sam przerobiłem e92 i e93 w 330d i jak dla mnie 335d w powrównaniu do nich jest fenomenalne :cool2:

Tak samo chciałem kupić M3 ale znaleść ładną w przyzwoitym stanie za cenę do 200tys.km z DTK graniczy z cudem zdecydowałem się właśnie na 335d.

I teraz nie wiem czy będę chciał już M3 bo 335d jest złotym środkiem :arrow: osiągi-ekonomia-wygląd :8)

 

Tak jak napisałeś 335d jest jak na lekarstwo i te które są na sprzedaż są albo sprowadzone po dzwonie albo jest z nimi coś nie tak.

Bo mało osób chce ich się pozbyć :twisted:

 

Co do cabrio mi zupełnie nie pod pasowało.

Brak sztywności, trzaski przy niskich temperaturach jedyny plus to niesamowita frajda jazdy pod gołym niebem w upalne lato.

Ale do jazdy na co dzień zupełnie mi nie pasowało.

 

Czekam na galerię :twisted:

Pozdr.

Opublikowano
Twoja opinia Klagosz o tyle cenna że sam ujeżdżałeś oba, bardzo dziękuję. Trzaski w cabrio występują nawet teraz w ciepłe dni, co mnie osobiście strasznie wkurzało. Pomimo że silnik 3.0 jest żwawy jak dla mnie jest głośny - a nie jest to orkiestra V8. Mi osobiście nie pasuje ten silnik do cabrio. Nie wiem czy to kwestia wygłuszenia - ale takie jest moje subiektywne odczucie.
Opublikowano

SPOKO :wink:

Ale auto już kupione - tak?

W kwestii dźwięku to ja mam z kolei takie odczucia że w 335d jest większy "świst" przyjemniejszy dla ucha zdradzający potencjał auta :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.