Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam jestem nowy na forum, mam nadzieje że mi po możecie.

Jakiś czas temu kupiłem...

BMW E34 520i 24v

Silnik M50B20 bez vanosa

Rocznik 1991

 

Mam z nią parę problemów...

 

1. Z rana kiedy silnik jest jeszcze zimny gdy ruszę do przodu i wcisnę sprzęgło to obroty idą do góry tak do około 2500obr, po podgrzaniu silnika już tak się nie dzieje.

2. Silnik nie równo pracuje na biegu jałowym i trzęsie autem lecz wskazówka obrotomierza ani drgnie, pokazuje że silnik pracuje równiutko.

3. Pulsują światła (mijania, drogowe, podświetlenie obc, wskaźnik przebiegu) do tego problemu dochodzi szarpanie. Czasem gdy nie przygasają żadne światła, auto elegancko ciągnie i nic nie szarpie

4. Nie można skasować przebiegu dziennego.

5. Nawiew działa tylko na 4 a na 1,2,3 już nie.

 

Dodam jeszcze że autko odpala bez problemu czy jest zimny czy ciepły silnik, gadżety takie jak ABS, el.szyby, lusterka, szyber dach, centralny zamek działa bez problemu. Silnik nigdy nie widział gazu.

Ostatnio wymieniłem wszystkie świece na nowe NGK, fajki wyglądają jak nowe żadnego pęknięcia

Edytowane przez paolo121142
Opublikowano
Sprawdź po ciemku czy nie błyskają cewki. Wyczyść zawór wolnych obrotów (pod kolektorem ssącym). Co do nawiewu to masz uszkodzoną opornicę.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
4. wyjmij liczniki (2 śrubki i rozłączenie 4 kostek z tyłu zegarów), dobierz się do płytki,w miejscu, gdzie wciskany jest pręcik do kasowania, wyczyść zaśniedziały styk i pryśnij np. kontakts, u mnie pomogło. Wyczyść sobie od razu drugi pręcik.
Opublikowano
4. wyjmij liczniki (2 śrubki i rozłączenie 4 kostek z tyłu zegarów), dobierz się do płytki,w miejscu, gdzie wciskany jest pręcik do kasowania, wyczyść zaśniedziały styk i pryśnij np. kontakts, u mnie pomogło. Wyczyść sobie od razu drugi pręcik.

 

U mnie przestał się kasować po rozłożeniu i złożeniu, coś tam krzywo poskładałem przy wyświetlaczu. Nie zawsze są 4 wtyczki, częściej 2.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi. Ale najważniejszy punkt to 3 z pulsującymi światłami i szarpaniem nie wiecie co to może być? nikt z was czegoś takiego nie miał?

 

 

rafal735r masz identyczne autko jak moje, i w sumie twoja rejestracja zaczyna się na NKE a moja NWE

Opublikowano
Mi lekko pulsuje i szarpało, po wymianie przepływomierza już nie szarpie, ale migotanie jest. W najbliższym czasie biorę się za regeneracje alternatora, bo strasznie gra, może się uspokoi.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Kolego Boston0006 u mnie jest trochę inna sytuacja ponieważ u mnie szarpie tylko wtedy jak pulsują światła a jak światła nie pulsują jest normalnie, zero szarpania i motor lepiej się zbiera.

 

Odrazu się zapytam żeby nie szukać, gdzie są podłączone masy do silnika i karoserii?

Zobaczę może te pulsujące światła to przez słabą mase.

 

 

 

 

rafal735r nie widziałem tego typa, ale widzę że też nie lubisz przerobionych E34

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.