Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mianowicie obiawy sa takie same jak mialem w A3-1.8T rozklekotane przeguby wewnetrzne. ale to bylo na przednim napedzie, a w bmw na tyle zaduzo tego jest.

Jest jakis luz np. reczny zaciagniety troche z gurki,cofam do tylu i czuc luz, kola cofaja sie trosze i jest taki gluchy stuk tak jak w a3 mialem zmeczone przeguby.Taxamo na postoju na rownym, ruszam przod tyl czuc luz.

Przy jezdzie, ruszam z jedynki ospale wrzucam 2 i czuc luz, wkurzajaco to jest, wymienilem ostatnio wszystkie tuleje z tylu.Napewno jest luz na przenoszeniu napendu. jakies pomysly?

Opublikowano
Tak, kółko atakujące VS koło talerzowe - za duży luz międzyzębny.

Nieznam tych nazw, tak to sie nazywa potocznie czy fachowo? zeby powiedziec mechanikowi zeby wiedzial gdzie szukac.

Duzo jest z tym roboty, koszta?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.