Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czesc , mam nadzieje ze pomożecie chodzi mi o mały przyrost mocy , zastanawiam sie na chiptuningiem , jakie to koszta, gdzie to mozna zrobic w warszawie , i czy warto, a jesli nie warto co moge zrobic zeby moje autko mialo okolo 115 koni??
Opublikowano
To nie ma sensu za bardzo nie odczujesz różnicy. lepiej swapuj na 2.5 albo 2.8... w ewentualności można is wsadzić 140KM :D
Opublikowano

to juz duzy wydatek trzeba wszystko wymieniac łacznie z licznikiem

no i duzo wieksze spalanie a gazu nie zamontuje:)

Opublikowano
to juz duzy wydatek trzeba wszystko wymieniac łacznie z licznikiem

no i duzo wieksze spalanie a gazu nie zamontuje:)

 

 

bzdury pleciesz

jak mas m43 98' to idealnie byłoby is'a m44 włożyć - praktycznie tylko silnik wkladasz, reszta pasuje, nawet ten wspominany licznik :cool2:

sprawdź sobie spalanie is'a a twego 1,6 i się pozytywnie zadziwisz :cool2:

Opublikowano
często swapuje silniki w BMW głównie z 1.6 czy 1.8 na 6 cylindrowe. Spalenie takiej 2.5 czy 2.8 jest na poziomie 3l-4l więcej niż twoje 1.6 przy 90 KM więcej i prawie 2x większym momencie.
Opublikowano
mam 1.6 i nie wiem jaki chip by musiał być żeby chciało to jechać. tak jak wyżej tylko SWAP!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Opublikowano

wszystko ma sens. Badz oryginalny i rob 1.6 i zbieraj pochwaly jak ja w Cb radiu jak mowie ze to tylko 1.6 to kazdy mowi "niepowiedziałbym" minimum 1.8 masz nie klam " itp

 

nie sztuka jest pojsc na łatwizne jak kazdy i zaladowac inny silnik. Powiem tak, ja mam silnik 1.6 sedan, brak katalizatora, przerobiony filtr powietrza nie stożek, tłumik koncowy remus. Kolega ma rowniez 1.6 pełen oryginał nawet i kola 195/65r15 a ja mam 225/50R16 mierzyliśmy sie i na start i na predkosc i na biegach czyli mamy 2 bieg jedziemy 50 trzy sygnaly klaksonem za trzecim gaz w podloge i zostawal na kazdym biegu na 5 nie sprawdzalismy.. Czyli jak samo to widac ze lekka modyfikacja dolotu i wydechu daje roznice. Wiadome nie bedzie to taki power jak w 2.8 ale zawsze lepiej bedzie niz w innym 1.6 a spalanie takie same, nawet udalo mi sie do 6 litrow na trasie zejsc do 110km/h.

Opublikowano
wszystko ma sens. Badz oryginalny i rob 1.6 i zbieraj pochwaly jak ja w Cb radiu jak mowie ze to tylko 1.6 to kazdy mowi "niepowiedziałbym" minimum 1.8 masz nie klam " itp

 

nie sztuka jest pojsc na łatwizne jak kazdy i zaladowac inny silnik. Powiem tak, ja mam silnik 1.6 sedan, brak katalizatora, przerobiony filtr powietrza nie stożek, tłumik koncowy remus. Kolega ma rowniez 1.6 pełen oryginał nawet i kola 195/65r15 a ja mam 225/50R16 mierzyliśmy sie i na start i na predkosc i na biegach czyli mamy 2 bieg jedziemy 50 trzy sygnaly klaksonem za trzecim gaz w podloge i zostawal na kazdym biegu na 5 nie sprawdzalismy.. Czyli jak samo to widac ze lekka modyfikacja dolotu i wydechu daje roznice. Wiadome nie bedzie to taki power jak w 2.8 ale zawsze lepiej bedzie niz w innym 1.6 a spalanie takie same, nawet udalo mi sie do 6 litrow na trasie zejsc do 110km/h.

 

Kolego forumowy, po tych zmianach ( usunięcie katalizatora) to śmiem napisać że koni to masz mniej niż przed tym zabiegiem, miałem klika(naście) beemek z przeróżnymi silnikami i tuningowanie jednostki N/A to bardzo droga zabawa. Takie zabiegi o których piszesz mnie śmieszą - powinieneś przed nimi i po nich podjechać na hamownię i wiedziałbyś że bez sensu wydałeś pieniądze.

 

Pozdrawiam.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
to juz duzy wydatek trzeba wszystko wymieniac łacznie z licznikiem

sorry ale :lol: :lol: :lol: :lol:
Opublikowano
wszystko ma sens. Badz oryginalny i rob 1.6 i zbieraj pochwaly jak ja w Cb radiu jak mowie ze to tylko 1.6 to kazdy mowi "niepowiedziałbym" minimum 1.8 masz nie klam " itp

 

nie sztuka jest pojsc na łatwizne jak kazdy i zaladowac inny silnik. Powiem tak, ja mam silnik 1.6 sedan, brak katalizatora, przerobiony filtr powietrza nie stożek, tłumik koncowy remus. Kolega ma rowniez 1.6 pełen oryginał nawet i kola 195/65r15 a ja mam 225/50R16 mierzyliśmy sie i na start i na predkosc i na biegach czyli mamy 2 bieg jedziemy 50 trzy sygnaly klaksonem za trzecim gaz w podloge i zostawal na kazdym biegu na 5 nie sprawdzalismy.. Czyli jak samo to widac ze lekka modyfikacja dolotu i wydechu daje roznice. Wiadome nie bedzie to taki power jak w 2.8 ale zawsze lepiej bedzie niz w innym 1.6 a spalanie takie same, nawet udalo mi sie do 6 litrow na trasie zejsc do 110km/h.

albo auto kolegi to padaczka :lol: :lol:

Opublikowano
Nie martw sie nic sie nie stanie :-) A wy ludki zamiast se posty nabijac poprostu byscie odpowiedzieli. Nawiasem mowiac sam zamierzam w najblizszych dniach zaopatrzyc sie w takie cos i samemu sie przekonac czy bedzie jakas chocby najmniejsza roznica. Jesli bedzie autko choc troche elastyczniejsze to mnie juz zadowoli bo wiadomo nie ma co sie spodziewac niewiadomo czego. Pozdrawiam.
Opublikowano

powiem inaczej chipowanie 1.6 mija sie z celem :duh: sa to tylko stracone pieniadze , auto juz i tak stare, km nawalone ze nie jeden by oczoplonsu dostal jak by faktycztny przebieg zobaczyl. jedyna rada to wstrzymac sie i kupic auto z mocniejszym silnikiem , badz auto bardziej podatne na chipa.

ale nie m40 i inne pokrewne :duh:

Opublikowano
Odnośnie chiptuningu na to sens w silnikach doładowanych a nie w wolnossących. Sam mam Volvo i Golfa IV po chiptuningu ale to diesle.Tam można na zmieniać parametry( ciśnienie doładowania, dawka paliwa, czas wtrysku, kat wtrysku itd)zastanów się. Moim zdaniem nie warto.
Opublikowano
Ja osobiscie moge zaryzykowac koszt czipa od Bagora. Ocenie jak sam przetestuje ewentualnie rozwazam hamownie dla porownania :-P
Opublikowano

tylko hamownia da ci wynik chipa - badanie przed i po i wszystko jasne.

 

Bo dupohamownia to zawsze powie że jest lepiej - w koncu wydalem kasę wieć auto musi byś szybsze....są tu na forum osoby które pisały że po zmianie oleju auto im zrobiło się szybsze :D :D :D

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.