Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z walem przy swapie, bo silnik mam z e34 gdzie skrzynia wychodi na duzy krzyzak w e30 wal konczy sie na malym krzyzaku- i nie wiem co wymyslic, w sumie wkladalem juz ze skrzynia od m20 ale kosz sprzeglowy zapiera i nic z tego, doszly mnie sluchy ze ponoc e36 2.8 ma duzy krzyzak z tym ze wole sie spytac bo nie chce nic ciąć ani spawac... wole spasowac wiec podpowiedzcie jakie rady??

z gory dzieki za pomoc

Opublikowano
probowaalem nie pasuje. przerobilem krzyzaki ze zkrzyni z m20 wzialem maly krzyzzak i ze skrzyni m50 wzialem duzy krzyzak - pomienial mi tokarz frezy potoczyl pospawal wywazyl i heja :) koszt 150pln
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja mialem skrzynie od e34 i nic nie zmieniałem, wszystko mi sie ładnie spasowało, a poprzedni silnik był m20b20
Opublikowano

btw. doszly mnie sluchy ze w e30 2.4d a 2.4td ma rozne wały :)

z tego co wiem przy swapie z m40 na m50b25 wał podchodzi od 2.4td.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.