Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam BMW e46 320d 136km Touring :

Auto stało pod blokiem hmm około tygodnia pojechałem nim do pracy około 10 km nagle podczas jazdy zgasł , zjechałem na pobocze rozpędzonym samochodem na luzie , przekręciłem kluczyk i odpalił od razu bez problemu cofnąłem jadę dalej za jakieś 2 km zgasł i już nie odpalił . Na INPA wyskakuje błąd niby od świec lub przekaźnika u mechanika jestem umówiony za tydzień bo nie ma czasu chciałem troche sam pogrzebać może wspólnie coś się wymyśli. Wyczyściłem EGR nic nie pomogło bezpieczniki wszystkie oki , pompa niby pracuje słychać ją i sprawdzałem paliwo do wtrysków dochodzi . W samochodzie nie świeci się żadna kontrolka awarii. Kumpel podpinał się pod kompa wyszedł nieznany błąd 0003 , 0033 , 000F (urządzenie zapomniałem nazwy tech coś tam :D)

 

błąd z INPA

http://imageshack.us/photo/my-images/831/testblad2.jpg/

Opublikowano

świece nie maja nic do jazdy autem. To nie benzyna że potrzebna jest iskra czy cokolwiek. Swiece służa do odpalania w zimnie i nic wiecej.

Pompka wtryskowa prawdopodobnie. Jak kręcisz to dymi ? byc może pompka w baku, zapchany filtr paliwa, zapowietrzony układ.

szukam
Opublikowano
Witam posiadam BMW e46 320d 136km Touring :

Auto stało pod blokiem hmm około tygodnia pojechałem nim do pracy około 10 km nagle podczas jazdy zgasł , zjechałem na pobocze rozpędzonym samochodem na luzie , przekręciłem kluczyk i odpalił od razu bez problemu cofnąłem jadę dalej za jakieś 2 km zgasł i już nie odpalił . Na INPA wyskakuje błąd niby od świec lub przekaźnika u mechanika jestem umówiony za tydzień bo nie ma czasu chciałem troche sam pogrzebać może wspólnie coś się wymyśli. Wyczyściłem EGR nic nie pomogło bezpieczniki wszystkie oki , pompa niby pracuje słychać ją i sprawdzałem paliwo do wtrysków dochodzi . W samochodzie nie świeci się żadna kontrolka awarii. Kumpel podpinał się pod kompa wyszedł nieznany błąd 0003 , 0033 , 000F (urządzenie zapomniałem nazwy tech coś tam :D)

 

błąd z INPA

http://imageshack.us/photo/my-images/831/testblad2.jpg/

pompa vp44 sterownik spalony ale nie wymieniaj tylko sterownika tylko rób pełną regenerację on sam z siebie się nie pali

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
albo pompka paliwa w baku (oby to to :lol: ) albo pompa wtrysokwa odmowila posluszenstwa... moge ci polecic serwis gdzie maja od reki pompy (rok gwarancji) i moge na mejscu zalozy profesjonalnie !! ja mam od nich i wszystko elegancko.
Opublikowano

Jestem z Dąbrowy Górniczej

 

paliwo do wtrysków dochodzi

jak to sprawdziłeś??

 

wykręciłem przewody te metalowe z wtrysków co idą chyba z pompy do wtrysków

 

 

Samochód nic nie kopci ,wogóle zero reakcji normalnie kręci ale nic nie łapie jakbym go na sucho kręcił z pustym bakiem.

Pompa w baku chodzi bo ją słychać a nawet 2 :D bo tam tak jakby 2 są i 2 słychać .

Moim zdaniem to pompa vp44 ale nie wiem jak to sprawdzić , może ten tranzystor co się przepala.

paliwo do filtra pompuje do wtrysków też jak się przekreci kluczyk to żyga ropą z tych przewodów metalowych .

A co do odpowietrzania to jak filtr paliwa odkręciłem to się zapowietrzyło napewno , kręciłem kluczykiem i kolejno na wtryskach luzowałem żeby wypchało powietrze.

Ciekawi mnie ta metoda na plaka odpalanie może jakby troche pochodził to się odwiesi

Tylko nie wiem w co psikać tam gdzie jest filtro powietrza czy w EGR

Opublikowano
wykręciłem przewody te metalowe z wtrysków co idą chyba z pompy do wtrysków

ale przy próbie odpalenia STRZELA paliwo z tych przewodów, czy tylko wycieka na pokrywę głowicy?

Opublikowano
Ale BARDZO czy tak tyle o ile... bo to ważne! Jeżeli przy poluzowaniu nakrętek (nie mówimy o całkowitym ich odkręceniu) zacznie strzelać z przewodów to silnik za chwilę powinien załapywać. Jeżeli delikatnie tryska to nic z tego nie będzie o wiadomym jest, że pompę należy uszczelnić.
Opublikowano (edytowane)
Ale BARDZO czy tak tyle o ile... bo to ważne! Jeżeli przy poluzowaniu nakrętek (nie mówimy o całkowitym ich odkręceniu) zacznie strzelać z przewodów to silnik za chwilę powinien załapywać. Jeżeli delikatnie tryska to nic z tego nie będzie o wiadomym jest, że pompę należy uszczelnić.

hmm ja w zasadzie wykręciłem je całkiem i tak tryskało nie wiem jak dokładnie powinno tryskać :D

 

Kolega je lekko wcześniej poluzował ja kręciłem cały czas i zakręcał wszystkie i dalej nic zero efektu jakiego kolwiek zapłonu nic dymu z tłumika nie poleciało

a co sądzisz o tym plaku psika się go we wlot powietrza tam gdzie filtr powietrza czy raczej w EGR

Edytowane przez vakos87
Opublikowano
Spróbuj tylko na poluzowanych nakrętkach... żeby wypuścić stamtąd powietrze, ale żeby nie stracić całego ciśnienia wtrysku. Dokręć nakrętki z powrotem na wtryskiwacze i pozostaw luz, tak że gdy już silnik przy kręceniu zacznie załapywać to tylko małym obrotem klucza dokręcisz max nakrętki.
Opublikowano

a jest możliwość sprawdzenia tej pompy jakoś przez INPA bo obecnie taki tylko interfejs i program

 

a ty pewnie daleko od Dąbrowy mieszkasz

 

dodam jeszcze że miałem paliwa na niby 80km więc nie było rewelacji miałem zatankować pod pracą i lipa

Opublikowano
Sprawdzisz jedynie początek wtrysku (aktualny i określony), max dawkę paliwa i temperaturę paliwa... ale te wartości nic Ci nie powiedzą o stanie pompy przy rozruchu ponieważ trzeba brać pod uwagę zwłokę czasową w transmisji danych przez interfejs. Stabilizacja wartości nastąpi dopiero po "wyjściu" sterownika z trybu "otwartej pętli".
Opublikowano

tylko jeszcze kwestia taka że mam cały program prawie po niemiecku nie wiem czy da sie go na polski zmienic tak to bym zaraz skoczyl z lapkiem do garażu porobie screeny i się najwyżej potłumaczy.

 

:D a można troche bardziej łopatologicznie

Opublikowano

Ściągnij od Trandolfa INPE i będziesz miał spokój z podmianą skryptów. memberlist.php?mode=viewprofile&u=42402

 

hehe :wink: tzn że nie podglądniesz wartości pompy, jeżeli silnik nie wejdzie w obroty... jeżeli masz nieszczelność i pompa zamiast dawkować paliwo przepycha przez poszczególne sekcje powietrze to i czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza pilotującego nie poda żadnej wartości. To wszystko jest jak reakcja łańcuchowa... jedno wpływa na drugie.

Opublikowano

oki przetłumaczone lece jeszcze raz podłącze i porobie screeny bede za godzine

 

Tylko coś takiego zczytało na zapłonie i podczas kręcnia do porównania:

 

http://imageshack.us/photo/my-images/820/beztytuu1ak.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/820/beztytuu1ak.jpg/

 

 

i teraz brak błędów n awet tego od świec czyli on się pojawia tylko po odłączeniu akumulatora jak go ładowałem a więc na INPA : 0 błędów

 

poluzowałem nakretke na wtrysku i nie pali , na plaka odpalało na 1-2 sekundy i gasł i zauważyłem jeszcze ważną rzecz : 1 wtrysk od chłodnicy leci ropa siączy , 2 tryska jak z pistoletu na wode , 3 też lekko tryska prawi siączy . Więc coś chyba nie tak ?

 

 

 

Zaprowadziłem auto do pompiarza dzisiaj stwierdził że pompa uszkodzona , niby się pod pompe podłączył i mu wykazało jakieś błędy.

Jutro ma zamontować inna pompe po regeneracji (nowy sterownik, i cała pompa regenerowana) oczywiście starą zabiera do regeneracji .

Koszt całkowity 2350zł. Jutro auto odbiore jak zrobi do 12 ale mówił że raczej 16-17 ,więc raczej w sobote , dowiem się co było powodem uszkodzenia pompy i czy wie co było w niej uszkodzone .

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Samochód odebrany po 2 tyg. pompa wtryskowa wymieniana 2 razy bo pierwsza po regeneracji okazała się uszkodzona i narazie jest wszystko oki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.