Skocz do zawartości

Czujnik spalania Stukowego podwójny czy 2 pojedyncze?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam z kolegą chcemy wymienić czujnik spalania stukowego, ale mamy problem kupiliśmy czujnik wg katalogu jest to czujnik który wygląda tak że z jednej wtyczki wychodzą 2 czujniki taki jak tutajhttp://images.google.com/imgres?q=czujnik+spalania+stukowego+bmw+e+36&hl=pl&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=W8aNwVreSJjFQM:&imgrefurl=http://allegro.pl/czujnik-spalania-stukowego-bmw-e36-318-is-ti-m44-i1726061080.html&docid=sMNVN2NCDBCLpM&itg=1&imgurl=http://img20.allegroimg.pl/photos/oryginal/17/26/06/10/1726061080&w=1024&h=768&ei=Lmj1T-XJO8XAhAeTwq3fBg&zoom=1&iact=hc&vpx=173&vpy=192&dur=1104&hovh=194&hovw=259&tx=215&ty=78&sig=106115627322521751193&page=1&tbnh=123&tbnw=164&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0,i:74

Gdy z kolegą doszliśmy już do tego czujnika po wczescniejszym ściągnięciu kolektora dolotowego okazało się że czujnik wygląda całkiem inacej bo tak :http://archiwumallegro.pl/czujnik_spalania_stukowego_bmw_e_36_318_is_m_42-573899176.html

I tu jest moje pytanie czy przy silniku 1.6 jest to mozliwe?

i czy jeslii to już jest to ten czujnik czy jest jeszcze jeden jesli tak to gdzie? z góry dzięki za odpowiedz

Opublikowano

No racja jest pojedynczy ale jest jeszcze drugi...

Ogółem sprawa wygląda tak po wymienie czujnika silnik dalej faluje, gdy odłączymy wtyczke od przepustnicy wszystko jest ok, chodzi ładnie i plynnie co jest przyczyną tego?

Opublikowano

najpewniejsza sprawa, to podłączyć auto pod kompa

falowanie obrotów, często jest spowodowane, lewym powietrzem w układzie dolotowym

trzeba sprawdzić szczelność połączeń

Opublikowano

Nastepne pytanie, słuchajcie wyjołem silniczek krokowy wiem jakimi srodkami go czyscic, ale pytanie jest takie:

Jak go wyjołem to musze go jeszcze jakoś rozkrecać czy coś w tym stylu, i jak mam zamoczyć go jak tam jest wtyczka?

Opublikowano

Dobra Panowie po wymiania czujnika spalania stukowego i po wykasowaniu bledow, ten problem juz nie wystepuje, ale nic nie zmienilo sie w pracy silnika ciagle jest to samo.

Wysakuje tylo bląd eugulacja predosci pojazdu czy jakos tak, Prosze o pomoc!!!

Opublikowano

Ale na przepustnicy czy przeplywomierz?

Jesli na przepustnicy to tam gdzie wchodzi ta wtyczka tak?

a mozna tą wtyczke to znaczy to gniazdko wymienic gdzie wchodzi ta wtyczka czy przepustnice całą? :?

Opublikowano

w razie czego można,wymienić sam czujnik,ale przed tym trzeba go pomierzyć omomierzem

 

 

Całkowita oporność czujnika wynosi około 4000 om (nóżki 1 i 3)

Przy zamkniętej przepustnicy oporność ma wynosić pomiędzy 800-1200 om (nóżki 2 i 3).

Przy otwartej przepustnicy oporność ma wynosić pomiędzy 3200-4800 om (nóżki 2 i 3).

oporność musi rosnąć płynnie,nie może być skoków

sprawdza się to otwierając i zamykając przepustnicę

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.