Skocz do zawartości

520i m20b20 czasem nie pali jak ciepły only lpg i inne


saikolank

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich obecnych na tym forum. Swoja beemkę posiadam od około 2 miesięcy, kupiłem ją za groszę, tym samym ratując ją od kasacji. Autko mile zaskakuje komfortem, ale jest takim mułem że ja dziękuje :wink: nie da się tym jechać- kadett 1.3S z 1979roku objeżdża ją dookoła jak chcę ( sprawdza się to co mówią, że beemka fajne auto ale powolne :wink: ).

Ale przejdę do sedna. Auto palę tylko na gazie, bo przewodów paliwowych po prostu nie ma ( dosłownie braki po 30-40cm w wielu miejscach)- i tutaj moje pierwsze pytanie: gdzie najlepiej zakupić owe przewody, aby były zrobione tak, żeby pasowały plug & play bez żadnej rzeźby? W sklepach z częściami odsyłają mnie na ASO- a tam wiadomo nie kupię bo ceny pewnie kosmos.

Kolejną rzeczą co mnie trochę drażni to to że ostatnio jak ją zostawię na parkingu na jakieś parę minut tak, że nie zdąrzy ostygnąć, nie chce palić wogule. Można zjechać aku do samego zera i nie zagada. Wtedy zapalam kolubrynę na pych, co w pojedynkę jest troszku słabą opcją :( Jak ostygnie pali od kopa- tj może nie od kopa, bo jak wspominałem chodzi to to tylko na gazie i trzeba ją chwilę pokrecić- gaz po regulacji i wymianie filtra w dobrym zakładzie).

Liczę na Waszą pomoc, bo mam parę rzeczy do zrobienia przy tym aucie typu wymiana sprzęgła, amortyzatorów, czujnika wstecznego i paru innych pierdół.

I że tak spytam czy w tej wersji silnikowej jest szansa, że to jedzie? dwudziestoparoletnie stockowe 1.8 czy to w volvo czy w seacie toledo robią z moim biemdablju na drodze co chcą. Że taki seat nie dość że gaz 2 gen to ma tylko 90KM. Także o co kaman?! Zacznie to żyć czy nadal będzie strasznym mułem na pb?

Jak zczytujecie błędy ze swoich bawarek?

Autem na pewno będe jeździł do końca tego roku i przez ten czas chcę zrobić tak ażeby moja piątka wróciła do pełnosprawności :wink: Mam nadzieje że pomożecie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko 136KM więc nie wymagaj od tego zbyt wiele, dodatkowo M20 odpycha się dopiero od 4.500obr/min. Jeśli chcesz przewody plug&play to najpewniejsze będą z ASO, albo używane od tej samej wersji.

 

Jak chcesz poprawić osiągi to wyczyść dolot, przy okazjy wymiany sprzęgla przetocz koło zamachowe.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam sprzęgło wymienione, przewody paliwowe na razie nie, bo krzycza za nie cos koło 300zł, a podejrzewam, że jestem w stanie znaleść o takim samym fi po normalnych kosztach.

I panowie ponawiam moje pytanie- O co chodzi z tym, że jak jest upał, tak w okolicy 30 stopni, moja beemka przestaje palić jak jest zagrzana? Można ją kręcić w opór co nie przynosi rezultatu. Jedynie ratuję się odpalaniem na zaciąg. Jak są niższe temperatury, czy też jak zapalam ją z rana zimną nie ma najmniejszego problemu. We wtorek jadę tym w trasę 600km w jedną stronę i nie widzi mi sie pchanie za każdym razem jak ją zgaszę. Panowie pomóżcie :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.