Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Panowie piszę tutaj gdyż samemu mi już brakuje sił i pomysłu.

Problem tkwi w mojej e34 z układem paliwowym, zaznaczam też, że mam instalacje gazową w niej na pełnym wtrysku Landi Renzo IG-1, problem pojawił się gdy moja pompa paliwa odmówiła posłuszeństwa... dojechałem wtedy na gazie do domu i zacząłem kombinowac co to może byc okazało się iż pompa paliwa się skończyła... wymieniłem oczywiście na nową z roczną gwarancją i mam spokój - o przepustowości 95l/min Lecz następny problem pojawił się po wymianie pompy zalałem benzyną i nie chciała odpalic.. świece - suche , wtryski - suche, listwa paliwowa - sucha. Sprawdzałem czy odpowiednie ciśnienie pompa paliwa daje i jednak daje paliwo w momencie jest już przed reduktorem ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i tu jest problem ponieważ kończy się na tym że ciśnienie jest duże ale paliwo nie przelatuje przez ten reduktorek na listwie na całą listwe i wtryski.. sprawdzałem wtryski w warsztacie i każdy zamyka się i otwiera tak samo więc wada wtrysków też odpada jedynie co mi do głowy przychodzi to uszkodzony regulator ciśnienia paliwa http://www.iparts.pl/gfx/iparts/pl/tecdocdal/czesci/244/7/5/0/2/0/zdjecia/regulator-cisnienia-paliwa-meat-doria-24401182.jpg lecz jest drogi (około 250zł) postanowiłem narazie nie kupowac go bo mam słabą sytuacje materialną, byłem na szrocie i wziałem tak owy zamontowałem i okazało się, że nadal jest problem z tym... wymieniłem jeszcze na ile tylko mieli na szrocie czyli 5różnych sztuk tego regulatora ciśnienia paliwa i każdy zachował się tak samo nie przepuszczał benzyny na listwe pomoże ktoś? jakieś pomysły może sugestie ? czy to napewno to co myśle albo się myle i może byc gdzieś indziej przyczyna? Pozdrawiam i czekam na odpowiedz :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zamieniłeś przewody od paliwa przy pompie,zasilanie z powrotem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Zamieniłeś przewody od paliwa przy pompie,zasilanie z powrotem.

Piotrek ale od tego mogło by tak byc? chodzi o przewody od pompy paliwa wtłaczający benzyne w obieg z wężykiem który idzie do baku (powrót paliwa) tak?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak.Paliwo musi dostać się najpierw na listwe a dopiero potem na regulator bo odwrotnie to niby jak by to miało działać?Mówimy o przewodach pod metalową klapką w bagażniku(przy pompie).

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HC11&mospid=47373&btnr=13_0293&hg=13&fg=15

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
o kurde dzieki !! :) chyba zaraz pójde sprawdzic :) :) :) czyli w podsumowaniu paliwo nie ma prawa płynąc wężykiem DO reduktora ciśnienia paliwa tylko tym własnie wężykiem ma wracac do baku tak? a na listwe tym pierwszym od wiatraka przy chłodnicy wpływa benzyna i dopiero napełnia listwe i reduktor?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadza się.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
faktycznie Panowie! składając już to w prawie półmroku musiałem pomylic przewody i nie zajarzyłem sam o co chodzi... dzięki wielkie moje autko znowu żyje! :) :) :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.