Skocz do zawartości

Wujek123123

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wujek123123

  • Urodziny 02.08.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e34 525 rok produkcji - 1990
    w kolorze - Alpine Weiss II
  • Zawód
    Technik Mechanik

Osiągnięcia Wujek123123

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. faktycznie Panowie! składając już to w prawie półmroku musiałem pomylic przewody i nie zajarzyłem sam o co chodzi... dzięki wielkie moje autko znowu żyje! :) :) :)
  2. o kurde dzieki !! :) chyba zaraz pójde sprawdzic :) :) :) czyli w podsumowaniu paliwo nie ma prawa płynąc wężykiem DO reduktora ciśnienia paliwa tylko tym własnie wężykiem ma wracac do baku tak? a na listwe tym pierwszym od wiatraka przy chłodnicy wpływa benzyna i dopiero napełnia listwe i reduktor?
  3. Piotrek ale od tego mogło by tak byc? chodzi o przewody od pompy paliwa wtłaczający benzyne w obieg z wężykiem który idzie do baku (powrót paliwa) tak?
  4. Witam! Panowie piszę tutaj gdyż samemu mi już brakuje sił i pomysłu. Problem tkwi w mojej e34 z układem paliwowym, zaznaczam też, że mam instalacje gazową w niej na pełnym wtrysku Landi Renzo IG-1, problem pojawił się gdy moja pompa paliwa odmówiła posłuszeństwa... dojechałem wtedy na gazie do domu i zacząłem kombinowac co to może byc okazało się iż pompa paliwa się skończyła... wymieniłem oczywiście na nową z roczną gwarancją i mam spokój - o przepustowości 95l/min Lecz następny problem pojawił się po wymianie pompy zalałem benzyną i nie chciała odpalic.. świece - suche , wtryski - suche, listwa paliwowa - sucha. Sprawdzałem czy odpowiednie ciśnienie pompa paliwa daje i jednak daje paliwo w momencie jest już przed reduktorem ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i tu jest problem ponieważ kończy się na tym że ciśnienie jest duże ale paliwo nie przelatuje przez ten reduktorek na listwie na całą listwe i wtryski.. sprawdzałem wtryski w warsztacie i każdy zamyka się i otwiera tak samo więc wada wtrysków też odpada jedynie co mi do głowy przychodzi to uszkodzony regulator ciśnienia paliwa http://www.iparts.pl/gfx/iparts/pl/tecdocdal/czesci/244/7/5/0/2/0/zdjecia/regulator-cisnienia-paliwa-meat-doria-24401182.jpg lecz jest drogi (około 250zł) postanowiłem narazie nie kupowac go bo mam słabą sytuacje materialną, byłem na szrocie i wziałem tak owy zamontowałem i okazało się, że nadal jest problem z tym... wymieniłem jeszcze na ile tylko mieli na szrocie czyli 5różnych sztuk tego regulatora ciśnienia paliwa i każdy zachował się tak samo nie przepuszczał benzyny na listwe pomoże ktoś? jakieś pomysły może sugestie ? czy to napewno to co myśle albo się myle i może byc gdzieś indziej przyczyna? Pozdrawiam i czekam na odpowiedz :)
  5. podziękował Cichy 77 za poprawne wstawienie fotek
  6. http://ifotos.pl/zobacz/Zdjcie025_rwxhrhn.jpg/ http://ifotos.pl/zobacz/Zdjcie025_rwxhrhe.jpg/
  7. aż takim maniakiem nie jestem ;D po prostu ma jeździc bo lubię tą markę i agresywne zacięcie :) co do zniszczenia tego samochodu, kupiłem ten samochód który wyglądał jak wrak z rozwalonym silnikiem a nawet zniszczonymi oponami na kołach 15" i ciągnącym sprzęgłem była okazja to czemu nie, doinwestowałem i jeździ nie narzekam na nie no ale nie wiedzieliście tego więc nie moge Panowie narzekac, że sugerujecie Mi, że przez 5lat nie zrobiłem z tym samochodem zupełnie nic. Po prostu zbliża się już jego czas, aby zmienic na model wyżej który mi się spodobał co do oznaczeń to nie mam o tym pojęcia uzbieram kase to dopiero będe się orientował jaki model jest najlepszy w tej budzie ile palą i które są najmniej awaryjne, pozdro
  8. skoro podoba mi się ten model serii 7 no niekoniecznie jestem jeszcze do końca przekonany co do wyboru silnika ale co do reszty jestem pewien nie od dzisiaj to mam sobie kupic poloneza? napisz kolego co zrobiłbyś na moim miejscu, czy aby nie tak samo? :)
  9. Fakt faktem, to już jest stare autko... cudów nie można wymagac, ale nadal jak na 22lata trzyma się ;) co do V6 -zedrę gdy będę miał tylko chwile . poza tym muszę kupic czujnik stopu bo ostatnio mi siadł ;p ale to koszt rzędu 20zł i 5min roboty :) nie chcę już inwestowac w ten samochód zbytnio mam go piąty rok wysłużył mi bardzo dobrze a teraz zbieram na 740i tym razem oczywiście tdi. :D a stara niestety pójdzie na dawce do innych e34 bo szkoda zezłomowac samochodu w którego inwestowałem 5lat i jest tam sporo dobrych części jak silnik po remoncie rok temu czy niecało roczne sprzęgło,fele,zawias itp.. :) pozdrawiam
  10. myślałem już o tym kiedyś ale stwierdziłem że to byłaby niezła fuszerka dlatego wolałem już zostawic czarny niż kombinowac ale zobaczymy spróbuje kiedyś
  11. co do V6 emblemacik mi ziomuś naczepił którego poprosiłem o załatwienie R6 no ale cóż wagi do tego nie przywiązuje :mrgreen: a co do blacharki to jest mi ona zbędna gdyż w tym roku planuje sprzedac samochód, więc nie inwestuje już więcej.
  12. Ze względu na rozpoczynający się sezon Letni kilka fotek (już po wymianie pompy paliwa oraz przewodów) http://img841.imageshack.us/img841/1514/zdjcie0072hw.jpg http://img10.imageshack.us/img10/6885/zdjcie0075ab.jpg http://img706.imageshack.us/img706/148/zdjcie0074jv.jpg[/url] http://img6.imageshack.us/img6/4512/zdjcie0081ba.jpg miłego oglądania :D
  13. Pompa Paliwa zginęła... [*] postanowiłem także wymienic od razu stare przewody paliwowe oraz filtr paliwa a oto kilka fotek, zapraszam do oglądania: http://ifotos.pl/zobacz/Zdjcie017_rnrnaaa.jpg/ http://ifotos.pl/zobacz/Zdjcie017_rnrnqpp.jpg/ http://ifotos.pl/zobacz/Zdjcie018_rnrnqpq.jpg/ http://ifotos.pl/zobacz/Zdjcie018_rnrnqhx.jpg/ http://ifotos.pl/zobacz/Zdjcie018_rnrnqhq.jpg/ Spartańskie warunki ale dajemy rade! :mrgreen: mam takie pytanie, móglby ktoś mi bardziej przybliżyc działanie tego zbiorniczka w nadkolu od strony wlewu paliwa? Foto: http://ifotos.pl/zobacz/Zdjcie017_rnrnqrw.jpg/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.