Witam! Panowie piszę tutaj gdyż samemu mi już brakuje sił i pomysłu. Problem tkwi w mojej e34 z układem paliwowym, zaznaczam też, że mam instalacje gazową w niej na pełnym wtrysku Landi Renzo IG-1, problem pojawił się gdy moja pompa paliwa odmówiła posłuszeństwa... dojechałem wtedy na gazie do domu i zacząłem kombinowac co to może byc okazało się iż pompa paliwa się skończyła... wymieniłem oczywiście na nową z roczną gwarancją i mam spokój - o przepustowości 95l/min Lecz następny problem pojawił się po wymianie pompy zalałem benzyną i nie chciała odpalic.. świece - suche , wtryski - suche, listwa paliwowa - sucha. Sprawdzałem czy odpowiednie ciśnienie pompa paliwa daje i jednak daje paliwo w momencie jest już przed reduktorem ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i tu jest problem ponieważ kończy się na tym że ciśnienie jest duże ale paliwo nie przelatuje przez ten reduktorek na listwie na całą listwe i wtryski.. sprawdzałem wtryski w warsztacie i każdy zamyka się i otwiera tak samo więc wada wtrysków też odpada jedynie co mi do głowy przychodzi to uszkodzony regulator ciśnienia paliwa http://www.iparts.pl/gfx/iparts/pl/tecdocdal/czesci/244/7/5/0/2/0/zdjecia/regulator-cisnienia-paliwa-meat-doria-24401182.jpg lecz jest drogi (około 250zł) postanowiłem narazie nie kupowac go bo mam słabą sytuacje materialną, byłem na szrocie i wziałem tak owy zamontowałem i okazało się, że nadal jest problem z tym... wymieniłem jeszcze na ile tylko mieli na szrocie czyli 5różnych sztuk tego regulatora ciśnienia paliwa i każdy zachował się tak samo nie przepuszczał benzyny na listwe pomoże ktoś? jakieś pomysły może sugestie ? czy to napewno to co myśle albo się myle i może byc gdzieś indziej przyczyna? Pozdrawiam i czekam na odpowiedz :)