Skocz do zawartości

e46 318ci gasnący silnik


przerom

Rekomendowane odpowiedzi

Podobny problem występował w samochodzie mojej matki. Niestety nie jest to BMW, lecz kobieca zabawka znana jako Mercedes A klasa (1.6 benzyna- od nowości w rodzinie). Przyznam, że też straciłem ok pół roku na znalezienie przyczyny. Objawy wyglądały tak że auto zwykle normalnie pracowało, lecz gdy wpadło w swój "humorek" zaczynało wachlować obrotami, a czasami też gasło na środku skrzyżowania w sposób o którym wspomniałeś na którejś stronie tego tematu, czyli obroty falują i nagle powoli spadają do 0. Winowajczynią okazała się być pompa paliwa, która raz na jakiś czas się przycierała. Mamusia tankowała "tanie" paliwo na Neste. Jak się później okazało paliwo to zawierało znaczne ilości piasku, a w baku wytworzyło się dosłownie bagno. Kupiłem pompę z jakiegoś rozbitka, wyczyściłem bak i od 2 lat problem nie powrócił. Mercolinka od wymiany bardzo odżyła, dużo lepiej się wkręca i straciła 1 sek w sprincie do 100kmh w porównaniu z katalogiem (ciekawa sprawa :wink: ) Nie chcę narażać Cię na koszty, ale na twoim miejscu podjechałbym do kogoś kto zajmuje się tylko pompami.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie a nie zastanawia Was fakt, że falują mu obroty i na gazie i na benzynie. Jak by problem bym z układem paliwowym to nie falowały by mu na gazie gdy auto by się już nagrzało :nienie: . Wg mnie problem leży w "elektronicznej" ilości powietrza jaka dociera do komputera ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne zwłaszcza że auto po wymianie uszczelki pod głowicą. Jedź może pomierz kompresje na cylindrach w sprawie tego kopcenia bo inne pomysły mi do głowy nie przychodzą. Możliwe, że uszczelniacze na zaworach możesz mieć do wymiany. A Auto jaki ma przebieg ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Głowica wymieniona, ale autko dalej mi gaśnie za każdym razem rano przy pierwszym odpaleniu chyba ze trzymam noge na gazie i przy zapalaniu jak mu kopne do 2000 obrotow przez 2 sekundy to wtedy nie gasnie. Pozatym do momentu przelaczenia na gaz auto wydaje mi sie ze nie ma swojej mocy. Po przelaczeniu na LPG wszystko wraca do normy. Co moze byc przyczyna?
Sprzedam BMW e46 318ci ze zdjęcia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka masz kompresje ? Ja mam problem z odpalaniem. Na kazdym cylindrze mam kompresje 7. Mechanicy mowia ze dziwne jest to ze jest identyczne. Kiedy ja odpalalem czasem musialem przytrzymac ja na gazie zeby mi nie zgasla jak zalapala. Bardzo czesto jek bylo jeszcze cieplej po odpaleniu gasla. Za 2 ,3 razem bylo ok.

Swieci mi sie kontrola Check, elektronik wymienial mi 2 sondy koszt 900zl i dalej kontrola zapala sie.

nice is now known as Cream
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.