Skocz do zawartości

BMW e34 525tds touring. Uszczelnienie wtrysku sterującego.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Czy jest ktoś z Wrocławia, kto podjął by się zadania jakim jest uszczelnienie wtrysku sterującego w BMW e34 525tds touring z 1994roku?

Opublikowano
Czy to prawda, że ten wtryskiwacz nie może zostać uszczelniony, jedyną metodą uszczelnienia jest wymiana na inny?
Opublikowano
Falują mi obroty na biegu jałowym, cały wtrysk sterujący jest zalany NO, auto ma mało mocy, ciężko odpala i przy odpalaniu z wydechu wydostaje się czarny dym, czy mogą to być objawy rozszelnionego wtrysku sterującego?
Opublikowano
To są objawy nastawnika , najczęściej wystarczy czyszczenie i regulacja nastawnika , u mnie wahał się od 2000obr do 0 i po czyszczeniu i regulacji zero falowania i moc odzyskał . Ale wtrysk też zrób bo przy tej cenie ropy to szkoda podlewać nią trawniki. Ja za czyszczenie nastawnika i regulację dawki zapłaciłem coś około 200zł ( próbowałem sam ale nie radzę nie trafiłem odpowiednio nastawnikiem na wałek i tak wylądowałem u speca)
Opublikowano
Nie wiem czy różnią się czymś wtryski sterujące miedzy 2,5TD a 2,5TDS, ale jakieś pół roku temu miałem problem właśnie z rozszczelnionym wtryskiem i mój znajomy mechanik rozkręcił go na części pierwsze, uszczelnił i złożył dodatkowo na jakiś specjalny silikon. Wygląda więc na to, że dobry fachowiec da radę to zrobić. Do chwili obecnej jest idealnie suchy i mam nadzieję, że to się nie zmieni
Opublikowano
Wydawało się, że z silnikiem było wszystko ok, pracował równo, ale miał jak by delikatne przydławienie przy nagłym dodaniu gazu. Przy okazji uszczelniania wymieniony został też filtr paliwa, dwa przewody przelewowe i mechanik mówił mi, że coś tam jeszcze przeczyszczał, ale nie wiem co. Po tych zabiegach auto zbierało się dużo lepiej i zniknęło przydławianie. Także nie wiem czy samo uszczelnienie wpłynęło na poprawę czy też te inne rzeczy.
Opublikowano
Zamówiłem już wtrysk używany sterujący za 150zł. Do montażu i demontażu wtrysku są potrzebne jakieś specjalne narzędzia?
Opublikowano

Musisz mieć klucz do wtrysków http://allegro.pl/klucz-do-wtryskow-wtryskiwaczy-27-z-oknem-a-m-n1-i2415789358.html

Ewentualnie długi klucz 27 ale przy wtrysku sterującym trzeba uważać na kabelki bo łatwo je zwykłym kluczem uszkodzić , ja wykręcałem zwykłym kluczem 27 (długim kupiłem za 18 zł ) ale zrobiłem w nim wzdłuż nacięcie kątówką by kabelka nie uszkodzić.

Bawiłem się z tym a okazało się , że wymiana wtrysku ( wykręcają stary a wkręcają nowy) u specjalisty to koszt 10zł , w niektórych miastach 20zł musisz rozważyć sam co ci się bardziej połaca

Opublikowano
Okazało się, że to nie wtrysk sterujący mi cieknie tylko zwykły. Pierwszy od przodu auta. Czy to przez to mogę mieć mniej mocy, przy odpalaniu dymi na czarno, falują obroty na jałowym biegu?
Opublikowano
To na falowanie nie ma wpływu . Tak jak pisałem wyżej regulacja dawki paliwa , ewentualnie czyszczenie nastawnika i auto będziesz pracowało równo i odzyska moc. Jedynie na co może mieć minimalny wpływ nieszczelny wtrysk , to przy odpalaniu czasami trzeba dłużej pokręcić, a jak pokręcisz troszkę dłużej i jak załapie to ma prawo puścić dymka.
Opublikowano
"fachowcy" stwierdzili, że trzeba uszczelnić pompę, wtryskiwacze i zregenerować turbinę, potem dopiero można zająć się nastawnikiem. Koszt około 4000zł, stwierdziłem, że nie opłaca mi się tego robić. Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
Opublikowano

Zmień fachowców!!!!!

To jakieś tumany , żebyś widział jak wcześniej chodził mój tadek to byś go za 100zł nie chciał kupić ale ja trafiłem na fachowca a nie naciągacza i teraz autko śmiga aż miło. Do regulacji dawki i czyszczenia nastawnika nie trzeba wyjmować pompy wtryskowej , u normalnego fachowca a nie u złodzieja i naciągacza zrobisz to za parę stówek i będziesz miał spokój. Nie ruszaj turbiny a wtryski używki kupisz po 50zł wymień ten co cieknie . A tego pseudo fachowca omijaj szeroko , za 4000 to kupisz cztery silniki tds.

Niedawno u mnie był tds za 1200zł z pompą wtryskową i turbiną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.