Skocz do zawartości

Bmw e46 320 d 136 km- problem przy 4500 tys obrotów


artii4_4

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Na wstepnie dodam posadam już moją bmmke 5 lat i trochę doświadczenia już nabyłem , ale zaskoczyła mnie z nowu ?

Czy ktoś sie już spodkał z takim problemem mn..

4,5 tyś obrotów wszysko ok dodaję jeszczę wiecej gazu a ona zaczyna sie dławić i z tłumika wali czarny dym , puszczam gaz

to efekt taki że silnik chce wyskoczyć z poduszek i sie dusi . po chwili roblem ustepuję po 10 sek i znowu pracuje dobrze ... ( wszysko na biegu jałowym)

- NA KOMPIE NIC NIEMA

- PRZEPŁYWKA OK

-TURBINA NOWA - CIŚNIENIE NIE PRZEBIJA

-NOWA POMPA

- JEDYNIE WTRYSKI NIE SPRAWDZONE

Jeżdze już z tym pare miechów

-DODAM ŻE NA AUTOSTRADZIE DAJE DO 140 A POTEM JĄ ZMULA DO 120 - TRACI KUCUKI , PO CHWILI IDZIE ZNOWU .

- PRZYSPESZENIE OD 1200 OBR JEST ZAJEBISTE TAK JAK POWINNO BYĆ ,

MOZNA OCHU,,,,EĆ :shock:

 

NIEWIEM CO ROBIĆ PYTAM WAS, - ZANIM WYBORĘ SIE DO SERWISU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4,5 tyś obrotów wszysko ok dodaję jeszczę wiecej gazu a ona zaczyna sie dławić i z tłumika wali czarny dym , puszczam gaz

to efekt taki że silnik chce wyskoczyć z poduszek i sie dusi . po chwili roblem ustepuję po 10 sek i znowu pracuje dobrze ... ( wszysko na biegu jałowym)

zrób test z odpiętym układem EGR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszyscy ci mechanicy samochodowi -amatorzy rozkładają ręce ponieważ nie posadają odpowiednich programów do sprawdzania

tego typu silników - np żeby sprawdzić kont wtrysku , pomiar przepływki itp. zostaje serwis bmw katowice

 

ale piszesz bzdury kolego, aż uszy (oczy) więdną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE twierdze że ty nie masz pojecia , po pierwsze interfejs trzeba mieć a po drugie dobrze sie nim posługiwać , bmw w dislu to nie byle jaki samochód trochę pojęcia trzeba posiadać ,. a nie wszyscy mechanicy ( nie mówię w danej branży naprawach bmw )

tą wiedzę posiadają każdy coś dam gdybie ale trzeba naprawić to metodą prób i błędów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE twierdze że ty nie masz pojecia , po pierwsze interfejs trzeba mieć a po drugie dobrze sie nim posługiwać , bmw w dislu to nie byle jaki samochód trochę pojęcia trzeba posiadać ,. a nie wszyscy mechanicy ( nie mówię w danej branży naprawach bmw )

tą wiedzę posiadają każdy coś dam gdybie ale trzeba naprawić to metodą prób i błędów .

 

byłeś u gościa do którego dałem ci namiary? on wie znacznie więcej niż serwisy BMW nawet i w moment rozwiąże twój problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Na wstepnie dodam posadam już moją bmmke 5 lat i trochę doświadczenia już nabyłem , ale zaskoczyła mnie z nowu ?

Czy ktoś sie już spodkał z takim problemem mn..

4,5 tyś obrotów wszysko ok dodaję jeszczę wiecej gazu a ona zaczyna sie dławić i z tłumika wali czarny dym , puszczam gaz

to efekt taki że silnik chce wyskoczyć z poduszek i sie dusi . po chwili roblem ustepuję po 10 sek i znowu pracuje dobrze ... ( wszysko na biegu jałowym)

- NA KOMPIE NIC NIEMA

- PRZEPŁYWKA OK

-TURBINA NOWA - CIŚNIENIE NIE PRZEBIJA

-NOWA POMPA

- JEDYNIE WTRYSKI NIE SPRAWDZONE

Jeżdze już z tym pare miechów

-DODAM ŻE NA AUTOSTRADZIE DAJE DO 140 A POTEM JĄ ZMULA DO 120 - TRACI KUCUKI , PO CHWILI IDZIE ZNOWU .

- PRZYSPESZENIE OD 1200 OBR JEST [bAD] TAK JAK POWINNO BYĆ ,

MOZNA OCHU,,,,EĆ :shock:

 

NIEWIEM CO ROBIĆ PYTAM WAS, - ZANIM WYBORĘ SIE DO SERWISU

powiem Ci kolego że troche to dziwne , ponieważ nigdy nie wpadłem na to aby na postoju wkrecać silnik na 4,5 tys.... może źle odczytałem ....

sprawdziłeś zaworek turbo ? sprawdziełeś działanie egr?to wszystko zrobisz bez kompa ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE twierdze że ty nie masz pojecia , po pierwsze interfejs trzeba mieć a po drugie dobrze sie nim posługiwać , bmw w dislu to nie byle jaki samochód trochę pojęcia trzeba posiadać ,. a nie wszyscy mechanicy ( nie mówię w danej branży naprawach bmw )

tą wiedzę posiadają każdy coś dam gdybie ale trzeba naprawić to metodą prób i błędów .

 

byłeś u gościa do którego dałem ci namiary? on wie znacznie więcej niż serwisy BMW nawet i w moment rozwiąże twój problem.

 

dzieki skontaktuję się z nim .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem wyżej EGR jest zaslepiony na stałe , tak że niema co sprawdzać , a elektrozawór jest nowy przy turbo .

-Test bez przepływki - wynik - nie da się jechać , o połowę kucuków mniej , czyli przepływka ok

coś mi chodzi po głowie że może coś być na pompie wtryskowej vpp44 albo 1 z wtrysków ..... CHCIAŁEM SIE TYLKO DOWIEDZIEĆ CZY KTOŚ JUŻ MIAŁ MOŻE TAKI PROBLEM .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.