Skocz do zawartości

Bmw e46 320 d 136 km- problem przy 4500 tys obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Na wstepnie dodam posadam już moją bmmke 5 lat i trochę doświadczenia już nabyłem , ale zaskoczyła mnie z nowu ?

Czy ktoś sie już spodkał z takim problemem mn..

4,5 tyś obrotów wszysko ok dodaję jeszczę wiecej gazu a ona zaczyna sie dławić i z tłumika wali czarny dym , puszczam gaz

to efekt taki że silnik chce wyskoczyć z poduszek i sie dusi . po chwili roblem ustepuję po 10 sek i znowu pracuje dobrze ... ( wszysko na biegu jałowym)

- NA KOMPIE NIC NIEMA

- PRZEPŁYWKA OK

-TURBINA NOWA - CIŚNIENIE NIE PRZEBIJA

-NOWA POMPA

- JEDYNIE WTRYSKI NIE SPRAWDZONE

Jeżdze już z tym pare miechów

-DODAM ŻE NA AUTOSTRADZIE DAJE DO 140 A POTEM JĄ ZMULA DO 120 - TRACI KUCUKI , PO CHWILI IDZIE ZNOWU .

- PRZYSPESZENIE OD 1200 OBR JEST ZAJEBISTE TAK JAK POWINNO BYĆ ,

MOZNA OCHU,,,,EĆ :shock:

 

NIEWIEM CO ROBIĆ PYTAM WAS, - ZANIM WYBORĘ SIE DO SERWISU

Opublikowano
pompa paliwa w baku podaje paliwo do filtra przy silniku jest tam dość wielki zapas tego paliwa . Tak że to niema znaczenia , pozatym słychać ja po przekręceniu kluczyka jak podaje paliwo .
Opublikowano
4,5 tyś obrotów wszysko ok dodaję jeszczę wiecej gazu a ona zaczyna sie dławić i z tłumika wali czarny dym , puszczam gaz

to efekt taki że silnik chce wyskoczyć z poduszek i sie dusi . po chwili roblem ustepuję po 10 sek i znowu pracuje dobrze ... ( wszysko na biegu jałowym)

zrób test z odpiętym układem EGR.

Opublikowano

EGR- jest zaślepiony na stałe już 4 lata . czujnik podłączony przewód zaślepiony . do tej pory niebyło problemów z egr .

Stało się to po wymianie turbo- może to zbieg okoliczności

Opublikowano

wszyscy ci mechanicy samochodowi -amatorzy rozkładają ręce ponieważ nie posadają odpowiednich programów do sprawdzania

tego typu silników - np żeby sprawdzić kont wtrysku , pomiar przepływki itp. zostaje serwis bmw katowice

Opublikowano
wszyscy ci mechanicy samochodowi -amatorzy rozkładają ręce ponieważ nie posadają odpowiednich programów do sprawdzania

tego typu silników - np żeby sprawdzić kont wtrysku , pomiar przepływki itp. zostaje serwis bmw katowice

 

ale piszesz bzdury kolego, aż uszy (oczy) więdną.

Opublikowano
taka prawda. NIESTETY -

 

nie, nie prawda, nie masz o tym najmniejszego pojęcia. te rzeczy które wymieniłeś ci zmierzy każdy z interfejsem, nawet ja bez żadnego problemu.

Opublikowano

NIE twierdze że ty nie masz pojecia , po pierwsze interfejs trzeba mieć a po drugie dobrze sie nim posługiwać , bmw w dislu to nie byle jaki samochód trochę pojęcia trzeba posiadać ,. a nie wszyscy mechanicy ( nie mówię w danej branży naprawach bmw )

tą wiedzę posiadają każdy coś dam gdybie ale trzeba naprawić to metodą prób i błędów .

Opublikowano
NIE twierdze że ty nie masz pojecia , po pierwsze interfejs trzeba mieć a po drugie dobrze sie nim posługiwać , bmw w dislu to nie byle jaki samochód trochę pojęcia trzeba posiadać ,. a nie wszyscy mechanicy ( nie mówię w danej branży naprawach bmw )

tą wiedzę posiadają każdy coś dam gdybie ale trzeba naprawić to metodą prób i błędów .

 

byłeś u gościa do którego dałem ci namiary? on wie znacznie więcej niż serwisy BMW nawet i w moment rozwiąże twój problem.

Opublikowano
witam

Na wstepnie dodam posadam już moją bmmke 5 lat i trochę doświadczenia już nabyłem , ale zaskoczyła mnie z nowu ?

Czy ktoś sie już spodkał z takim problemem mn..

4,5 tyś obrotów wszysko ok dodaję jeszczę wiecej gazu a ona zaczyna sie dławić i z tłumika wali czarny dym , puszczam gaz

to efekt taki że silnik chce wyskoczyć z poduszek i sie dusi . po chwili roblem ustepuję po 10 sek i znowu pracuje dobrze ... ( wszysko na biegu jałowym)

- NA KOMPIE NIC NIEMA

- PRZEPŁYWKA OK

-TURBINA NOWA - CIŚNIENIE NIE PRZEBIJA

-NOWA POMPA

- JEDYNIE WTRYSKI NIE SPRAWDZONE

Jeżdze już z tym pare miechów

-DODAM ŻE NA AUTOSTRADZIE DAJE DO 140 A POTEM JĄ ZMULA DO 120 - TRACI KUCUKI , PO CHWILI IDZIE ZNOWU .

- PRZYSPESZENIE OD 1200 OBR JEST [bAD] TAK JAK POWINNO BYĆ ,

MOZNA OCHU,,,,EĆ :shock:

 

NIEWIEM CO ROBIĆ PYTAM WAS, - ZANIM WYBORĘ SIE DO SERWISU

powiem Ci kolego że troche to dziwne , ponieważ nigdy nie wpadłem na to aby na postoju wkrecać silnik na 4,5 tys.... może źle odczytałem ....

sprawdziłeś zaworek turbo ? sprawdziełeś działanie egr?to wszystko zrobisz bez kompa ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
NIE twierdze że ty nie masz pojecia , po pierwsze interfejs trzeba mieć a po drugie dobrze sie nim posługiwać , bmw w dislu to nie byle jaki samochód trochę pojęcia trzeba posiadać ,. a nie wszyscy mechanicy ( nie mówię w danej branży naprawach bmw )

tą wiedzę posiadają każdy coś dam gdybie ale trzeba naprawić to metodą prób i błędów .

 

byłeś u gościa do którego dałem ci namiary? on wie znacznie więcej niż serwisy BMW nawet i w moment rozwiąże twój problem.

 

dzieki skontaktuję się z nim .

Opublikowano

Jak pisałem wyżej EGR jest zaslepiony na stałe , tak że niema co sprawdzać , a elektrozawór jest nowy przy turbo .

-Test bez przepływki - wynik - nie da się jechać , o połowę kucuków mniej , czyli przepływka ok

coś mi chodzi po głowie że może coś być na pompie wtryskowej vpp44 albo 1 z wtrysków ..... CHCIAŁEM SIE TYLKO DOWIEDZIEĆ CZY KTOŚ JUŻ MIAŁ MOŻE TAKI PROBLEM .

Opublikowano

kużwa jaki głupi błąd - zapchany filterek z regulacji podcisnienia przy turbo . wykryli to w serwisie bmw w katowicach .

NAWET na programie inpa problem nie został wykryty dopiero w disie . M-auto :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.