Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Zastanawiam sie nad kupnem (oczywiscie za jakis czas dopiero) E36 M3 Cabrio.

Chcialbym wiedziec czy Hardtop do tej Betki jest taki sam jak do zwyklej E36 Cabrio ? Ewentualnie jakie to sa koszta jesli by sie chcialo go dokupic w ASO (ewentualnie inne zrodlo).

 

 

MB

Opublikowano
Witam!

 

Zastanawiam sie nad kupnem (oczywiscie za jakis czas dopiero) E36 M3 Cabrio.

Chcialbym wiedziec czy Hardtop do tej Betki jest taki sam jak do zwyklej E36 Cabrio ? Ewentualnie jakie to sa koszta jesli by sie chcialo go dokupic w ASO (ewentualnie inne zrodlo).

 

 

MB

 

uzywany hardtop to wydatek około 3500 zł w przecietnym lecz dobrym stanie. Natomiast jeśli chodzi ci o kupno M3 w wersji cabrio to nie polecam, z tym silnikiem tylko Coupe, Cabriolety mają słabszą wytrzymałość konstrukcyjną i są bardziej narażone i podatne na zmiany parametrów w sztywności konstrukcji, tym bardziej w tak mocnym silniku jakim jest M3. Cabrio wystarczy z silnikiem 2.0 w zupełnośći, przy 180 km/h to i tak ci głowe urwie przy otwartym dachu, a 250 km/h jadac max M3 Cabrio to zadna przyjemnosc przy zamknietym dachu , ktory bedzie tylko trzepotal niczym zagiel na wietrze.

Cabrio jest autem typu Bulwarowym wiec poco predkosc, tu chodzi o samą przyjemnosc z jazdy z otwartym dachem. A jadąc latem z otwartym dachem, to najprzyjemniejszą predkoscią jest predkosc dopuszczalna, czyli do 100 km/h w zależności od drogi i jej przeznaczenia.

 

pozdrawiam

Opublikowano
Hardtop mocowaniami pasuje identycznie od zwykłego cabrio jak i M3 , wersja hardtop z M3 rózni sie paroma detalami w środku. Jeśli chodzi o zakup M3 w Cabrio to radze sprawe przemyśleć bo jeśli chodzi ci głównie o wolne snucie sie po mieście , ewentualnie po nadmorskich kurortach to silniki 6 cylindrowe pomiedzy 2,0 a 2,8 kompletnie wystarczą . Jęsli natomiast myślisz o szybkiej sportowej jeździe to uważaj żebyś sie nie zraził po kupnie M3 w cabrio . Miałem wcześniej Coupe a teraz Cabrio i charakterystyka sztywności nadwozia jest całkiem inna w tych 2 przypadkach jeśli lubisz czasem przyszaleć to kupuj M3 ale tylko w wersji Coupe.

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Hardtop mocowaniami pasuje identycznie od zwykłego cabrio jak i M3 , wersja hardtop z M3 rózni sie paroma detalami w środku. Jeśli chodzi o zakup M3 w Cabrio to radze sprawe przemyśleć bo jeśli chodzi ci głównie o wolne snucie sie po mieście , ewentualnie po nadmorskich kurortach to silniki 6 cylindrowe pomiedzy 2,0 a 2,8 kompletnie wystarczą . Jęsli natomiast myślisz o szybkiej sportowej jeździe to uważaj żebyś sie nie zraził po kupnie M3 w cabrio . Miałem wcześniej Coupe a teraz Cabrio i charakterystyka sztywności nadwozia jest całkiem inna w tych 2 przypadkach jeśli lubisz czasem przyszaleć to kupuj M3 ale tylko w wersji Coupe.

 

Powiem szczerze ze M3 cabrio jest niewiele drozsze od zwyklego cabrio E36 dlatego sie na nim raczej skupiam. Co do hardtopa to nie orientujesz sie jakie moga byc ceny , gdy ktos chcialby kupic go osobno ? (wiekszosc e36 w wersji otwartej jest tylko z dachem brezentowym..) Mnie interesuje rowniez strona uzytkowa auta, tzn chce aby mozna nim bylo jezdzic na codzien dlatego szukam z HT.

 

P.S. BTW to pamietam twoja coupetke - stala na allegro taka zielona. Ty mnie tez powinienes pamietac - to ja do Ciebie telefonowalem i oferowalem wiecej kasy niz ci ktorzy w tym samym dniu ja ogladali juz na miejscu:)... zeby tylko auto zdobyc:D

 

W sumie dobrze sie stalo ze jej nie kupilem bo trafila sie pozniej 325:)

 

 

 

MB

Opublikowano
Hardtop mocowaniami pasuje identycznie od zwykłego cabrio jak i M3 , wersja hardtop z M3 rózni sie paroma detalami w środku. Jeśli chodzi o zakup M3 w Cabrio to radze sprawe przemyśleć bo jeśli chodzi ci głównie o wolne snucie sie po mieście , ewentualnie po nadmorskich kurortach to silniki 6 cylindrowe pomiedzy 2,0 a 2,8 kompletnie wystarczą . Jęsli natomiast myślisz o szybkiej sportowej jeździe to uważaj żebyś sie nie zraził po kupnie M3 w cabrio . Miałem wcześniej Coupe a teraz Cabrio i charakterystyka sztywności nadwozia jest całkiem inna w tych 2 przypadkach jeśli lubisz czasem przyszaleć to kupuj M3 ale tylko w wersji Coupe.

 

 

P.S. BTW to pamietam twoja coupetke - stala na allegro taka zielona. Ty mnie tez powinienes pamietac - to ja do Ciebie telefonowalem i oferowalem wiecej kasy niz ci ktorzy w tym samym dniu ja ogladali juz na miejscu:)... zeby tylko auto zdobyc:D

 

W sumie dobrze sie stalo ze jej nie kupilem bo trafila sie pozniej 325:)

 

 

 

MB

 

No pamietam jak dziś... spisujemy z przyszłym nabywca umowę a tu nagle telefon i ktoś mi mowi że za godzine u mnie bedzie i daje mi znacznie wyższą cenę , niestety ale ja nie jestem handlarzem i mam swoje zasady więc nie bede odsyłać z kwitkiem ludzi ktorzy przyjechali po auto 350km . Ale tak widocznie miało być ty masz 325 i jesteś szczesliwy , gośc który kupił odemnie coupe też zachwala , bo auto było naprawde igła a świadczyło o nim choćby to że sprzedałem je w przciągu 2 dni i za wyższą cene niż sam chciałem :P

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

uzywany hardtop to wydatek około 3500 zł w przecietnym lecz dobrym stanie. Natomiast jeśli chodzi ci o kupno M3 w wersji cabrio to nie polecam, z tym silnikiem tylko Coupe, Cabriolety mają słabszą wytrzymałość konstrukcyjną i są bardziej narażone i podatne na zmiany parametrów w sztywności konstrukcji, tym bardziej w tak mocnym silniku jakim jest M3. Cabrio wystarczy z silnikiem 2.0 w zupełnośći, przy 180 km/h to i tak ci głowe urwie przy otwartym dachu, a 250 km/h jadac max M3 Cabrio to zadna przyjemnosc przy zamknietym dachu , ktory bedzie tylko trzepotal niczym zagiel na wietrze.

Cabrio jest autem typu Bulwarowym wiec poco predkosc, tu chodzi o samą przyjemnosc z jazdy z otwartym dachem. A jadąc latem z otwartym dachem, to najprzyjemniejszą predkoscią jest predkosc dopuszczalna, czyli do 100 km/h w zależności od drogi i jej przeznaczenia.

 

pozdrawiam

 

 

Hej dzieki za info. Ale ja patrzac jedynie pod katem finansow to przegladajac oferty zauwazylem ze M3 cabrio niewiele drozsze jest od zwyklego cabrio :)

 

Jesli autko mialoby hardtopik to moglbym go uzywac full sezon.

 

Jakis czas temu zachorowalem na M3 e36 potem zachorowalem na e36 cabrio...w ten sposob moglbym upiec dwie pieczenie na jednym ogniu :)

 

MB

Opublikowano
Hej dzieki za info. Ale ja patrzac jedynie pod katem finansow to przegladajac oferty zauwazylem ze M3 cabrio niewiele drozsze jest od zwyklego cabrio :)

 

To źle zauważyłeś, albo po prostu nie masz jeszcze dobrego rozeznania i dostatecznej wiedzy na temat M3 i ich wartości rynkowej (bez osobistej urazy), prawdziwe M3 nie zajeżdzone z małym przebiegiem w idealnym stanie, zazwyczaj z kompletem dok. ks. serwisową , kompl. kluczy od pierwszego właściciela w modelu E36 M3 to ceny zaczynają się tak średnio od 11.000 Euro a z hardtopem od 12.500 Euro, natomiast w wersji Coupe ceny zaczynają się od średnio 7.000 Euro, wiec jest znaczna roznica w cenie, pamietac nalezy tez o fakcie iz auta w wersji cabrio zadza sie wlasnymi prawami rynkowymi a ich cena (zazwyczaj srednio o 30-40% wyzsza od modelu zamknietego) uzalezniona jest od panujacej mody i popularnosci danego modelu jak i pogody. Dlatego tez radzilbym Ci rozejzec sie za E36 M3 cabrio w Niemczech bo u nas duzo jest zakatowanych, szczegolnie uklady kierownicze i zawieszenie od polskich drog, no i inna kultura jazdy jak i duuuuzo powypadkowych aut, dlatego trzeba uwazac co sie kupuje mimo zapewnien sprzedawcy, a powypadkowe cabrio jest autem nie przydatnym gdyz jego sztywnosc konstrukcyjna zostala w znaczny sposob naruszona.........

Opublikowano
było do sprzedania pewne cabrio M3 i nawet była na jego temat prowadzona zażarta dyskusja na tym forum , ja akurat coś wiem na jego temat ponieważ zanim kupiłem swoje cabrio to byłem , widziałem i ogladałem tą M3, auto naprawde w stanie bdb ale niestety niektorzy na tym forum nie zawsze potrafia dostosować sie do sytuacji i włąsiciciela tego samochodu porównywano nawet z królem cygańskim itp . , bo gośc sobie wsadził nietanie felgi RH z ciemnymi srodkami , to juz poleciały słowa że profanacja itp, przecież zmiana felgi to jest kwestia 15 min 4 koła , akurat gościowi sie takie podobały bo miał juz cztery M3 a w temacie BMW siedzi jak mało kto na tym forum.....

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
było do sprzedania pewne cabrio M3 i nawet była na jego temat prowadzona zażarta dyskusja na tym forum , ja akurat coś wiem na jego temat ponieważ zanim kupiłem swoje cabrio to byłem , widziałem i ogladałem tą M3, auto naprawde w stanie bdb ale niestety niektorzy na tym forum nie zawsze potrafia dostosować sie do sytuacji i włąsiciciela tego samochodu porównywano nawet z królem cygańskim itp . , bo gośc sobie wsadził nietanie felgi RH z ciemnymi srodkami , to juz poleciały słowa że profanacja itp, przecież zmiana felgi to jest kwestia 15 min 4 koła , akurat gościowi sie takie podobały bo miał juz cztery M3 a w temacie BMW siedzi jak mało kto na tym forum.....

 

 

Skoro ogladales to czemu nie kupiles :)?

 

Wg. mnie tamto autko to na prawde byla lalunia...

 

 

MB

Opublikowano
Hej dzieki za info. Ale ja patrzac jedynie pod katem finansow to przegladajac oferty zauwazylem ze M3 cabrio niewiele drozsze jest od zwyklego cabrio :)

 

To źle zauważyłeś, albo po prostu nie masz jeszcze dobrego rozeznania i dostatecznej wiedzy na temat M3 i ich wartości rynkowej (bez osobistej urazy), prawdziwe M3 nie zajeżdzone z małym przebiegiem w idealnym stanie, zazwyczaj z kompletem dok. ks. serwisową , kompl. kluczy od pierwszego właściciela w modelu E36 M3 to ceny zaczynają się tak średnio od 11.000 Euro a z hardtopem od 12.500 Euro, natomiast w wersji Coupe ceny zaczynają się od średnio 7.000 Euro, wiec jest znaczna roznica w cenie, pamietac nalezy tez o fakcie iz auta w wersji cabrio zadza sie wlasnymi prawami rynkowymi a ich cena (zazwyczaj srednio o 30-40% wyzsza od modelu zamknietego) uzalezniona jest od panujacej mody i popularnosci danego modelu jak i pogody. Dlatego tez radzilbym Ci rozejzec sie za E36 M3 cabrio w Niemczech bo u nas duzo jest zakatowanych, szczegolnie uklady kierownicze i zawieszenie od polskich drog, no i inna kultura jazdy jak i duuuuzo powypadkowych aut, dlatego trzeba uwazac co sie kupuje mimo zapewnien sprzedawcy, a powypadkowe cabrio jest autem nie przydatnym gdyz jego sztywnosc konstrukcyjna zostala w znaczny sposob naruszona.........

 

 

 

Spoko jak bede sie rozgladal to tylko za autem w niemcowni z racji na cene po pierwsze a po drugie to z racji na stan...

 

 

 

MB

Opublikowano
było do sprzedania pewne cabrio M3 i nawet była na jego temat prowadzona zażarta dyskusja na tym forum , ja akurat coś wiem na jego temat ponieważ zanim kupiłem swoje cabrio to byłem , widziałem i ogladałem tą M3, auto naprawde w stanie bdb ale niestety niektorzy na tym forum nie zawsze potrafia dostosować sie do sytuacji i włąsiciciela tego samochodu porównywano nawet z królem cygańskim itp . , bo gośc sobie wsadził nietanie felgi RH z ciemnymi srodkami , to juz poleciały słowa że profanacja itp, przecież zmiana felgi to jest kwestia 15 min 4 koła , akurat gościowi sie takie podobały bo miał juz cztery M3 a w temacie BMW siedzi jak mało kto na tym forum.....

 

 

Skoro ogladales to czemu nie kupiles :)?

 

Wg. mnie tamto autko to na prawde byla lalunia...

 

 

MB

Oglądałem ją tylko dlatego ze była po drodze jak jechałem ogladać inne cabrio , niestety M3 cabrio narazie sobie odpuszam bo nie stać mnie na utrzymanie takiego samochodu , w sposób jaki ja utrzymuje samochody...

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

witam panowie!!!!

 

Posiadam Cabrio jednak nie e36 tylko e30 ale tak szczerze mówiac to ona jest warta tyle ile e36 cabrio naprawde w bardzo dobrym stanie i mogłem zakupic e36 ale bez urazy ładniej dla mnie wygląda e30! Posiadam do niej hardtopa i moge powiedziec ze do e30 hardtop to wydatek rzedu 3500, 4000tyś zł.Fakt ze samochod dzieki temu mozna uzywac przez cały rok, i jest to sensowny zakup.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
E30 w cabrio jets piękne ale mam jedno zastrzeżenie techniczne do E30 , jeżdziłem takim samochodem i bez windschotta przy wiekszej prędkości jest ostro :shock: , poza tym świetny samochód RESPECT :cool2:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

hehehe bardzo możliwe bo niemiałem jeszcze okazji jeżdzic nim tak naprawde bez dachu tylko moze ze 2 razy przy tem. 0 stopni w listopadzie i powiem ze nawet przyrodzenie zamarza hehehe :mrgreen:

A windshotta bede musiał kupic na lato..

 

Pozdrawiam!!

  • 5 lat później...
Opublikowano
nie chcę robic nowego tematu dlatego spytam tutaj czy każde cabrio e36 jest przygotowane pod hardtop,ponieważ mam zamiar kupic ale nie wiem czy będzie pasował czy sś potrzebne jakieś dodatkowe uchwyty?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.