Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie,

Moja betka niestety boryka się z problemem dość poważnie zardzewiałego podwozia. Chciałbym się Was zapytać drogie koleżanki (zakładam, że takie tutaj są) i drodzy koledzy, czy można coś na to poradzić. Na razie nie interesują mnie koszta takiego przedsięwzięcia, ale fakty, czy jest to w ogóle możliwe. Jest na tyle źle, że mechanik nie miał na czym oprzeć lewarka, żeby podnieść samochód.

Mam w planach odrestaurowanie fury (remont silnika już zaliczony), więc poważnie się nad tym zastanawiam.

Opublikowano

wywalasz cały srodek z auta kątówka do ręki i tniesz wszedzie gdzie jest dziura/rdza. Progi wycinasz kontówka i wspawujesz nowe to samo z podłąga wspawujesz kawalki blachy potem kupujesz na allegro albo w sklepie farbe antykorozyjna Lub jakies zabezpieczenie i malujesz z jeden i z drugiej strony po calosci :) potem tylko bierzesz baranka najlepiej takiego w puszce ze podlaczasz sprezone powietrze i sobie tryskasz ;) motujesz srodek i maz zdrowe podwozie :) z którego roku auto

moj z 92 roku nie ma ani grama rdzy ;p

Opublikowano
Rocznik 91. Mówiąc szczerze, to już mam dosyć tego auta. Chce ktoś BMW E36 318i po remoncie silnika, wymianie przewodów hamulcowych, zrobionym zawieszeniu z sekwencyjną instalacją gazową 4. generacji??? To pisać na priva.
Opublikowano

za ile to e36 pujdzie mam sasiada blachaza tak dokladnego blachrza jeszcze nie widziałem dwa progi maske i inne poprawki wzia 2200 + konserwacja 350zl teraz jak now wyglada zero rdzy

jeszcze jedna konserwacja przed zima mnie czeka

jedynakk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.