Skocz do zawartości

BMW E65 750i


arnold

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... przedstawiam moją 750-tkę... Auto krajowe, bezwypadkowe z małym przebiegiem, zadbane, sprawne... Po przesiadce z trójki czuje się jak w promie kosmicznym ;)

 

Numer podwozia WBAHL810X6xxxxxxx

Kod typu HL81

Typ 750I (EUR)

Typoszereg E E65 ()

Seria 7

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N62/TU

Pojemność skokowa 4.80

Moc 270

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor MICHIGANBLAU METALLIC (A38)

Tapicerka LEDER NASCA/LAVABLAU (U6MC)

Data prod. 2005-02-18

 

S220A NIVEAUREGULIERUNG Zawieszenie samopoziomujące

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2BLA LM R. DOPPELSPEICHE 174/NOTLAUF Obr. BMW, st. le. Doppelsp. 174/j.p.u

S2VAA ADAPTIVE DRIVE Adaptive Drive

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG Autom. uruchamianie tylnej klapy

S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego

S323A SOFT-CLOSE-AUTOMATIK FUER TUEREN Autom. miękkiego zam. drzwi

S356A KLIMAKOMFORT-VERBUNDVERGLASUNG Oszklenie zespolone Klimakomfort

S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S453A AKTIVE SITZBELUEFTUNG VORN Klimatyzowane fotele przednie

S454A AKTIVE SITZBELUEFTUNG IM FOND Klimatyzowane fotele tylne

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S460A KOMFORTSITZE IM FOND, ELEKTRISCH Fotel komfort siedz. tyln. reg. elektr.

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Podgrzewanie fotela tylne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S601A TV-FUNKTION Funkcja TV

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S638A AUTOTELEFON PROFESSIONAL Telefon samochodowy Professional

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

S691A CD-HALTERUNG Mocowanie CD

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S7NAA BMW SERVICE INCLUSIVE PLUS 5/100 Technika serwisowa BMW

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S902A SONDERKONTROLLE PRESSEWAGEN Kontrola specjalna pojazdów prasowych

S993A MODELLJAHRESCODE Kod dla roku modelu w numerze FG

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Edytowane przez arnold
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Piekna. Nic dodać nic ująć :cool2: Tez na taką chorowałem ale zbyt mało miejsca w garażu .

zawsze mogłes sie ze mna dogadac do mojego by weszła :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piekna, oryginalna i rzadko spotykana wersja :cool2:

 

Nie będe się pytał teraz czy jesteś zadowolony, zrobie to po wakacjach.

Bo tylko wtedy mi odpowiesz prawdziwie czy jesteś zadowolony z wyboru :wink:

 

Napisz tylko jak to jeździ :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za miłe komentarze.... :)

 

Klagosz - na dzień dzisiejszy jestem bardzo zadowolony, sam wiesz że trójkę miałem dość skromnie wyposażoną... Tutaj za każdym razem gdy wsiadam odczuwam mega frajdę z wyposażenia. Dzięki temu autu będę w stanie dokładnie spersonalizować następny samochód, uwielbiam fotele komfortowe i Logic 7 a bez reszty da się jakoś żyć ;)

 

Co do jazdy... jest przede wszystkim cicho... przy dużych prędkościach można do siebie szeptać, osiągi są świetne, silnik kręci się jak wiertarka do 7000 rpm a po przełączeniu skrzyni w tryb sport i zmianie zawieszenia na ten program auto staje się sztywne jak trójka ;) Czasem - tylko w ciasnych szybkich zakrętach pokonywanych jeden po drugim czuć masę tej "buły". Ale tak jak napisałeś, wypowiem się konkretnie za kilka miesięcy, teraz mogę być jeszcze - myślę że jestem zafascynowany nowym zakupem :)

 

 

gregorbmw - kół nie ruszam - wiele osób mi doradza ich zmianę, według mnie nie o to chodzi w takich autach... o listwach, wielkich kołach, spoilerach zapominasz gdy zamykasz drzwi. Auto jest bardzo komfortowe i nie warto psuć tego efektu robiąc z niego bolid którym nigdy nie będzie. Poprzednich dwóch właścicieli : BMW Polska i właściciel jedej z najbardziej renomowanych firm konsultingowych w europie wschodniej nie wpadli na pomysł tuningu, więc i ja dam sobie z tym spokój. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... - kół nie ruszam - wiele osób mi doradza ich zmianę, według mnie nie o to chodzi w takich autach... o listwach, wielkich kołach, spoilerach zapominasz gdy zamykasz drzwi. Auto jest bardzo komfortowe i nie warto psuć tego efektu robiąc z niego bolid którym nigdy nie będzie. ...

 

dokładnie :cool2: :cool2:

 

udanego użytkowania bo jest co używać :mrgreen:

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

haha strzeliłeś idealnie... mimo braku problemów chyba jeszcze w moim wieku oczekuje innych doznań... a gwóźdź do trumny przybiła jazda nową 328i - jak ona się wkręca :o

Szukam czegoś sprytniejszego niż 7-ka, sam w sumie nie wiem czego ale raczej nie dużej wolnossącej benzyny tylko czegoś uturbionego... gdyby coś wam przychodziło do głowy... :) :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha strzeliłeś idealnie... mimo braku problemów chyba jeszcze w moim wieku oczekuje innych doznań... a gwóźdź do trumny przybiła jazda nową 328i - jak ona się wkręca :o

Szukam czegoś sprytniejszego niż 7-ka, sam w sumie nie wiem czego ale raczej nie dużej wolnossącej benzyny tylko czegoś uturbionego... gdyby coś wam przychodziło do głowy... :) :roll:

HAHA a nie mówiłem :twisted: :arrow: :wink:

 

Z mojej strony polecam ci 335d będziesz w 100% zadowolony no chyba że chcesz bardzo dźwięku benzyny albo jeszcze czegoś mocniejszego, choć na polskie warunki to wystarcza, bo i tak "walcze" z momentem na każdym zakręcie, przy każdym ruszaniu itp. ale fun jest :mrgreen: a skutek uboczny to wymiana klocków tylnich co 7-8tys.km i opon co 10tys.km :twisted:

Ja nawet nie myśle o sprzedaży swojej jak to było w przypadku moich poprzednich po pierwszych miesiącach bo w końcu trafiłem w złoty środek :cool2:

 

A o czym wogóle myślisz? F30?

Teraz wszedł M-pak BTW ładny :cool2:

Ale nowe więc musiałbyś pojeździc przynajmniej 3 lata żeby miało to sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reakcja skrzyni, dynamika może i w F30 będą na wyższym poziomie. Ale luksusu z serii 7 nic nie zastąpi.. Poza tym po V8 benzynie R6 ON to niższa półka.

 

arnold pisałeś wyżej że "pomimo braku problemów" a na 7er wyczytałem, że brała ci litr oleju na 2500km :shock: Trochę dużo jak na 120tyś przebiegu, i problemy z klamkami CA. To było przyczną sprzedaży?

 

pzdr

Petrolhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wiadome że niższa półka ale ja wole sprytną trójkę w dieslu niż kanape w benzynie :wink:

 

Bez urazy oczywiwście bo jak mi się znudzą twarde niskie małe auta to pewno coś podobnego do 7-mki zakupię :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reakcja skrzyni, dynamika może i w F30 będą na wyższym poziomie. Ale luksusu z serii 7 nic nie zastąpi.. Poza tym po V8 benzynie R6 ON to niższa półka.

 

arnold pisałeś wyżej że "pomimo braku problemów" a na 7er wyczytałem, że brała ci litr oleju na 2500km :shock: Trochę dużo jak na 120tyś przebiegu, i problemy z klamkami CA. To było przyczną sprzedaży?

 

pzdr

 

 

Klamkę wymieniłem na nową chociaż u Fusa stanowczo mi to odradzali mówiąc że wymienia się je bez końca. a co do oleju to cytuje odpowiedź ASO Inchcape "ten silnik potrzebuje częstych kontroli stanu oleju i dolewka w takiej ilości przy tej pojemności jest czymś normalnym" BTW... osobiście jestem zdania że to przez wodnisty castrol... ale skoro ASO stwierdziło że wszystko jest ok...

 

P.S. Napisałem co było powodem sprzedaży a ty szukasz "problemów" tam gdzie ich nie ma... :mrgreen: :duh:

 

P.S. 2 z tymi 2,5 tyś przesadziłem sądzę że dolewka litra wystarczała na 4000-5000km

 

 

Skoro chcesz to jeszcze raz wytłumaczę.... mimo że auto było MEGA wyposażone i jeździło się nim super komfortowo to... straciłem przyjemność z jazdy... bmw 7 jest autem dla pasażerów, bmw 3 dla kierowcy... łudziłem się... przyznaję się do błędu i wybieram drugą opcję... pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.