Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W moim świeżym BMW 120i podczas przeglądu wyszedł jeden mankament a mianowicie podczas spryskiwania reflektorów spryskiwacze wysunęły się ze zderzaka ale już wrócić nie chciały... Nawet ręką jest ciężko - słychać jak płyn pod ciśnieniem się przelewa. Zdemontowałem końcówkę spryskiwacza (jest ona na takim regulacyjnym zatrzasku) i zauważyłem że w głębi jest taki ala zaworek - po naciśnięciu śrubokrętem rurka spryskiwacza natychmiast się schowała - co jest grane? Wyczytałem na forum, że są przypadki zanieczyszczenia dysz piaskiem, zakamienienie itd. ale w moim przypadku chyba to nie to. Wydaje mi się jakby jeszcze czegoś w tych dyszach brakowało - jakiegoś plasticzku, który by wciskał ten zaworek ukryty w głębi. Proszę o pomoc - może ma ktoś szczegółowy rysunek całego mechanizmu?

Pozdrawiam!

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
Opublikowano

Hey Kubik - dzięki za rysunek. Właśnie po zdemontowaniu tej dyszy (element nr 4) w środku rurki jest taki zaworek, który po naciśnięciu powoduje, że spryskiwacze się chowają. A może te dysze są niewłaściwe? Ponoć te spryskiwacze były wymieniane na nowe...

Pozdrawiam!

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.