Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

przez ostatnie 3 miesiące przyjechało do mnie 4 klientów z problemem ubywającego oleju, olej dokładnie wypływał z odpowietrzenie skrzyni korbowej i przechodził przez gumową rurkę(nr 7) lecąc do turbo od strony zimnej, oraz wylewał się w każdą stronę jaką mógł

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/v/i/239.png

 

wymieniłem odmę w tych autach myśląc, że to ona zapycha i olej ulatuj najsłabszym miejscem, jednak klienci wracali oburzeni po tygodniu. Sprawa wygląda tak, że tylko 2 klientów zgodziło się na zmierzenie kompresji silnika, dwóch pozostałych z niewiadomych mi przyczyn pojechało dalej:)

 

W dwóch tych autach kompresja wyglądała fatalnie, na 4 cylindrze nie dochodziło do połowy wymaganego ciśnienia. Po rozebraniu tych silników wyrok był prosty, kiedy sławna klapka wpadła do cylindra, a silnik był zrobiony na odwał. łańcuchy rozciągnięte, dźwigienki po rozchlapywane, przerysowane gniazda. koszmar.

 

Taka moja przestroga, dla ludzi którzy widzą całą sprężarkę klimatyzacji oraz blok w oleju, radzę sprawdzić zanim staniecie na amen

 

Pozdrawiam

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=134590 Zapraszam do oceny mego samochodu:)
Opublikowano

Jaka przestroga?

Olej tam gdzie piszesz, odma wymieniona, klapki dawno wywalone, silnik chodzi jak rakieta.

A więc "o co kaman"

Czyżby brak klientów do naciągnięcia.

Opublikowano
Jaka przestroga?

Olej tam gdzie piszesz, odma wymieniona, klapki dawno wywalone, silnik chodzi jak rakieta.

A więc "o co kaman"

Czyżby brak klientów do naciągnięcia.

 

Moi klienci to tylko i wyłącznie ludzie którzy znają moi znajomi lub sam znam, nie mam warsztatu, robię u siebie w garażu takie rzeczy:]

 

Sporo ludzi boryka się z problemem oleju w tym miejscu, i niekiedy ludzie nawet nie mają świadomości, że ich silnik był już rozbierany. Naprawa takiego silnika to koszt niemal 10tys - w sposób prawidłowy, a niekiedy ludzie naprawiają go za 1000zł na odwal i sprzedają i później inny użytkownik ma takie problemy...a czym szybciej wykryta taka wada tym mniejsze straty...

 

Widać nie warto dzielić się swoją widzą i doświadczeniami bo jeszcze się za to oberwie...

 

Pozdrawiam

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=134590 Zapraszam do oceny mego samochodu:)
Opublikowano
"...przechodził przez gumową rurkę(nr 7) lecąc do turbo od strony zimnej, oraz wylewał się w każdą stronę jaką mógł..."

Olej nie ma prawa się nigdzie wylewać - jeśli się wylewa to znaczy że dolot jest nieszczelny. Najczęstsza przyczyna -uszkodzona uszczelka nr 6.

Gdy jest wszystko ok cały olej leci do dolotu i spala się... i wtedy co? ... już się nie martwimy bo oleju nie widać ??

Gdzie ta przestroga a raczej przed czym ??

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.