Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Ostatnio słyszałem jak chwilę po odpaleniu silnika i odczekaniu kilku minut silnik głośno stuka(dół silnika),ale po dodaniu gazu silnik zaczyna normalnie działać.Poziom oleju w normie,silnik zalany olejem 10W40,do tej pory wiem,że wałek z dźwigienkami są do wymiany ale silnik wkręca się na max obroty i nie strzelają aż tak głośno także jeszcze trochę można na tym pojeździć.Silnik nie przegrzewa się ,trzyma temperaturę,nie ma problemów z odpaleniem.

 

Czy to rzeczywiście panewki?W.g licznika samochód przejechał ok 268 tyś km z czego ja zrobiłem nim ok.20 tyś,starszy pan zapewniał mnie ,że w silniku oprócz oleju i filtrów nic nie wymieniał.

 

Jaki koszt może wynieść tej naprawy - szlif wału,uszczelka miski olejowej,panewki?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
w 500 zł powinienes się zmiescić , ale to raczej nie panewka , panewa jak zacznie stukać to już nie przestanie bo powstaje luz , stawiałbym na popychacz
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano
Wkręć się na ok 3 tyś i jedź na biegu bez dodawanie gazu by obroty spadały, jeśli do 2 tyś obrotów nie będzie nic stukać to raczej nie panewki.
Opublikowano
Też tak myślałem ,ale wydawało mi się,że za głośno jak na popychacz i powinno stukać od góry a nie od dołu.Delikatne tykanie z pod spodu słychać,ale to chyba normalne u tych modeli.Jeżeli się mylę proszę o poprawę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.