Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM JUZ PISAŁEM KIEDYS O MOJM PROBLEMIE Z OBROTAMI NA GAZIE 1.6 ALE NADAL NIE MOGE SOBIE Z NIMI PORADZIC WYMIENILAEM SONDE NA NOWA BOSCHA KROKOWY SPRAWDALEM CZY LEWEGO POWIETRZA NIE AM . CO SIE OKAZALO KAZANO MI SPRAWDZIC SRUBKE NA PRZEPUSTNICY TA DO REGULACJI RUSZALEM NUIA KIEDY W WAKACJE ZEBY ZMNIEJSZYC OBROTY I TERAZ PONOWNIE TO ZROBILE ALE ZEBY JE ZWIEKSZYC I NIE MAM POJECIE CO ZROBIC ZEBY TO WYREGULOWAC JAK TRZEBA .BOJE SIE O TO ZE JAK ZROBI SIE CIEPLEJ TO OBROTY WZROSNA BO TERAZ PRZY MROZACH MAJ TAK 950 1000 A CO BEDZIE PRZY UPAłach 1500 pomózcie co MAM ZROBIC JAK TO WYRGULOWAC :mad2: :modlitwa: ????!!!! CZY JEST JAKAS INSTRUKCJA JAK POWINNA BYC UŁOZONA TA SRUBAK ??? :mad2:
Opublikowano
jedziłem do gazownikow i tam oni sami mi zmniejszali te obroty na przepustnicy i wlasnie o to sie rozchodzi jak wrocic do ustawien fabrycznych tak zeby te oborty nir rosly ani nie malay ?? bo teraz jest jeszce zimno to jest jeszce jako tako ale jak sie zrobi cieplej oj to wzrosna porzadnie i tez kazdy rozklada rece i mowi nie wiem co zaprzyczyna ?? :modlitwa:
Opublikowano
mam instalacje wloska landi byla kiedys z silnikiem krokowym osobnym ale padł teraz jet sruba zmiast krokowego jets tam jaki komputer landi ale nie mam pojecie co to jets jets on podlaczony do czujnika polozenia przepustnicy i co jakis czas n a tym niby komputerze zapal sie czerwone swiatelko tak to wyglad wiec tak mi sie wydaje ze to ta srubak naprzepustnic bo tak jak wspomnialem ruszalem nie zmniejszylem obroty terz zwiekszylem przepkrecielm moze ta srubka o niecaly jeden wret i podniosly sie duzo obroty 950 1000 !! i nie wiem co mam zrobic teraz z ta feraln srubka na beznynie jest dobrze chociaz czasami zawaha sie wskazowka aaaa jeszce jedno jak stoje na swiatla to pojawiaja sie dziwne strzaly tak jak by z wydechu nadmair czegos czuc w aucie to dobrze takie "pierdnięcia" dwa trzy i tyle dzieki za szybka odpowiedz pozdrawiam
Opublikowano

po 1 pisz wolniej i dokładniej,

po 2 wstaw sobie ten silniczek krokowy (on reguluje i zmienia wartości a sróba ustawia tylko jedno położenie po środku)i powinno pomóc (on jest odpowiedzialny za wolne obroty!!!

po 3 prawdopodobnie kręciłeś śróbą od mieszanki (bo nigdzie tam nie ma śrób do ustawiania obrotów :D ) a kręcąc mieszanką i ją zwiększając obroty idą w górę (co za tym idzie spalanie i co wzrasta) a zmniejszająć idą w dół i nigdy nie ustawisz samemu a tylko powypalasz zawory jak tak będziesz jeździł "to podkręcająć to rozkręcając"

jak byś pojechał na analizę spalin to podejrzewam że za głowę by się złapali :twisted2:

SUMUJĄC:

1 Wstaw silnik krokowy.

2 Wyreguluj mieszankę na tych śróbach co kręciłeś z analizatorem spalin.

Opublikowano
okej bede pisał wolniej i dokladniej . ale nie mam pojecie gdzie taki silniczek dostac ktory byl przy tym gazie ??landi orginalny ??? po drugie ja sam nie kręce srubkami tylko jest samochod podpinany po analizator i wtedy ustawiaja obroty na parowniku i teraz niby jest dobrze tak jak powinno byc a na przepustnic ruszone bylo minimalnie z tym ze obroty skoczyl duzo do gory ??tak wiec nie wiem w koncu co mam zrobic ? jesli ktos wie gdzie mozna zakupic taki silniczek krokwy do gazu landi bardzo bym byl wdzieczny . :modlitwa: :mad2:
Opublikowano
Proponuje najpierw napisać ten wątek w dobrym dziale na forum. Może wtedy uzyskasz pomoc od większej ilości użytkowników zorientowanej w tym temacie. :duh:
http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.