Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie swego czasu zauważyłem, że kompletnie przerdzewiała i rozleciała się blaszka/wspornik nr 9 z linku podanego w pierwszym poście.

Na szczęście znalazłem kawałek płaskownika o podobnej szerokości. Skompletowałem imadło, młotek, wiertarkę, trochę "kowalstwa artystycznego" zrobiłem i udało mi się idealnie tak samo ukształtować ten wspornik. Skręciłem to do kupy i trzyma bardzo dobrze.

Co do tego wspornika przedniego to też bym poszukał czegoś na szrocie. Za kilka złotych (może i za darmo) będziesz miał część na podmianę i będzie git.

Pzdr.

Opublikowano
Niestety ciężko u mnie ze szrotami które mają części do BMW.... Postaram się coś wykombinować :cool2:
Opublikowano
A czy przez ten pęknięty wspornik (pękł przez całą długość tworząc dwa elementy) pojawiają się takie dziwne dźwięki pod samochodem? Dźwięk przypomina świerszcza pod maską, podobne efekty dźwiękowe miałem, gdy pękła mi poduszka od silnika i metalowe elementy tarły o siebie. Tym razem dźwięk jest dużo słabszy, słyszalny przy 1000 obrotów, metaliczny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.