Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego prmax możesz mi podpowiedzieć gdzie w ista/d znajdę inicjalizacje procesu nauczania po resecie?

Z tego co ja się orientuje to:

- można wyczyścić adaptacje elementów współpracując ze skrzynią

- można wyczyścić adaptacje ciśnień i czasów napełniania.

 

Czy po zresetowaniu opcji 2 nie wystarczy przejść od razu do jazdy adaptacyjnej? Trzeba coś jeszcze inicjalizować?

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Mój post był z 2012 roku i dotyczył starej wersji ISTA :)

 

Tam to było rozdzielone na dwie procedury ABL o ile dobrze pamiętam.

 

W ostatniej wersji ISTA szukaj w Service Functions --> Power train --> Transmission control --> Resetting adaptation functions --> Teach-in function

  • 1 rok później...
Opublikowano
Mój post był z 2012 roku i dotyczył starej wersji ISTA :)


Tam to było rozdzielone na dwie procedury ABL o ile dobrze pamiętam.


W ostatniej wersji ISTA szukaj w Service Functions --> Power train --> Transmission control --> Resetting adaptation functions --> Teach-in function

 

Prmax, czy moglbys prosze napisac jak dokladnie zainicjowac adaptacje za pomoca tej funkcji?


U mnie w ISTA jak wejde do 'Resetting adaptation functions' jest funkcja ABL o tej samej nazwie (zakladam ze to ta procedura, bo po jej odpaleniu opis mowi 'resetting teach-in function, a osobnej funkcji ABL o nazwie 'Teach-in ...' nie ma ), ale jedyne co mozna w niej zrobic to reset, i jest komunikat 'reset successful' i finito. Czy nalezy wtedy odpiac kompa i zaczac jazde adaptacyjna, czy trzeba jezdzic z kompem?

Pytam bo rozni spece od ASB zapowiadaja ze jak beda robic adaptacje to beda jezdzic z podpietym kompem i beda sprawdzac jakies wartosci, ale u mnie ISTA nie wyswietla w tej procedurze zadnych wartosci ani nawet nie instruuje zeby rozpoczac jazde to resecie, wiec moze jednak odpalam zla procedure.


Przy okazji ci sami rozni spece twierdza ze robiac diagnostyke sprzyni tez beda jezdzic z kompem i beda czytac jakies wartosci, ale ja takiego testu w ISTA tez nie widzialem na oczy - jedyne co moglo by byc to 'Gear ratio monitoring', ale on tez nic nie wyswietla - wiec ciekaw jestem czy Ty znasz jakas funkcje w ISTA ktora daje mozliwosc takie jazd diagnostyczno-testowych...


Z gory wielkie dzieki za podpowiedz :)

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Chłopaki, a szarpanie przy bardzo wolnej jeździe miedzy 1-2 i 2-3? czuje ze coraz mocniej zaczyna kopać w plecy. Czasami szarpie czasami nie. na pełnym bucie przerzuca gładko. Przejechane 80kk. Może to być juz wina oleju ? czy szukać przyczyny gdzie indziej ?

 

Mam dokładnie to samo A po restarcie gazem jest o wiele gorzej:/ ktoś rozwiązał ten problem?

  • 1 rok później...
Opublikowano
Jakby kogos interesowalo - "od zawsze" mialem szarpniecie pomiedzy 1-2 albo 2-3. Z 20tys wczesniej mialem wymieniana mechatronike ale nie przynioslo to w zasadzie zadnej poprawy. Przy okazji szukania przyczyny bledu C998 zrobilem reset skrzyni ale dopiero nazajutrz po resecie skrzynki transfer box - rozumiem ze to jest skrzynka x-drive - zmiana biegow jest nie do poznania, oczywista na lepsze.
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.