Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam takie pytanie, mianowicie mam e36 325i w którym wymieniłem oryginalne amortyzatory na Bilsteina b4.

Wszystko jest ok prócz wysokości auta, tył siedzi w miarę przyzwoicie, tzn. na równo z nadkolami a nawet delikatnie się chowa, natomiast przodu, no i tutaj własnej jest problem.

Opona jest z 7cm od nadkola , jest strasznie wysoko, auto wygląda jak by nie miało silnika.

Stoi bardzo wysoko, i prosto, zamiast miało by lekko opadać dziobem w dół.

Teraz pytanie, bo już amorków nie zmienię, czy wymiana samej sprężyny pomoże na tą 7 centymetrową przestrzeń?

Jaka to powinna być sprężyna i jak to wpłynie na właściwości jezdne. Czytałem że w przypadku oryginalnych amortyzatorów sprężyna do 40mm to maks.

Czy byłby ktoś w stanie trochę rozjaśnić mnie na temat sprężyn, zawieszenia itd?

Generalnie na oryginalnych amorkach auto tak nie stało wysoko.

Opublikowano

Ok rozumiem, czyli co teraz było by najsensowniejsze żeby go obniżyć zostawiając te amorki b4

sprężyny? Jakie? i ile maksymalnie mogę obniżyć, o sens nie pytam bo jednak tutaj auto wizualnie cierpi przez to więc tak czy inaczej muszę coś z tym zrobić :D

Pozdrawiam

Opublikowano
No ja do B4 wsadziłem H&R -60/30 to z przodu B4 siadły w dwa miesiące tak ze przy ich wymianie tłoczysko dwoma palcami można było wyciągac i wciskać, chyba M-technik będzie najlepszym rozwiązaniem :search:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.