Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzisiaj w mojej E60 wymieniałem klocki hamulcowe z przodu. Chciałem skasować przebieg tych klocków wiec wlaczam zapłon, przytrzymuje reset, przechodze do klocków z przodu przytrzymuje znowu reset i pojawia mi się napis na wyświetlaczu OK a nie RESET. Nie mogę skasować tego przebiegu klocków. Jak to mam zrobić?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czujniki założyłeś nowe ?
Opublikowano

Czytałem dzisiaj na forum ze ktoś miał podobny problem z kasowaniem inspekcji oleju ale nie zostało to wyjasnione. Proszę o pomoc lub rade.

 

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

To ile powinien pokazywać kilometrów na nowych klockach czy czujnikach?

 

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Drzwi w czasie kasowania miałeś zamknięte?

Jeśli tak to czujnik jest wadliwy.

Opublikowano
Sprawdż czy nie masz przekroczonej daty inspekcji pojazdu , pewnie na 99% tak najpierw skasuj datę inspekcji a dopiero klocki

specjalizacja napędy X-drive , posiadamy oryginalne łańcuchy do X3 X5

kodowanie , diagnostyka

531 967 978

dla klubowiczów 10% zniżki na części , piszcie na private nie zawsze mam czas odpisać na forum

Opublikowano
. Co do drzwi warto sprubowac, ale cos wątpię...

 

 

drzwi muszą byc zamknięte

Opublikowano

za 13 minut bedzie zaladowany w całości

 

 

czytałem wszystko i robie wszystko zgodnie z instrukcja.

Wcześniej posiadałem E87 i E90 i niemiałem takiego problemu

 

 

 

edit: już załadowany filmik

Opublikowano

Dzisiaj wymieniłem czujnik na kolejny nowy i nie idzie skasować tych klocków. Po odłączeniu czujnika momentalnie wyskoczył błąd odnośnie zużycia czujnika. WSADZIŁEM NAWET STARY CZUJNIK I TEŻ NIESZŁO SKASOWAĆ KLOCKÓW.

:mad2:

 

Cały czas zamiast pojawienia się napisu RESET pojawia się OK!

 

Jakieś jeszcze sugestie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to też ale może coś źle robisz przy kasowaniu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzisiaj wymieniłem czujnik na kolejny nowy i nie idzie skasować tych klocków. Po odłączeniu czujnika momentalnie wyskoczył błąd odnośnie zużycia czujnika. WSADZIŁEM NAWET STARY CZUJNIK I TEŻ NIESZŁO SKASOWAĆ KLOCKÓW.

:mad2:

 

Cały czas zamiast pojawienia się napisu RESET pojawia się OK!

 

Jakieś jeszcze sugestie?

 

Wrzuć filmik na youtube jak kasujesz bo może faktycznie coś robisz źle.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No fakt, przeoczyłem filmik :) i tak, moim zdaniem wyskakuje Tobie OK dlatego że jest jeszcze spory dystans do zera a komputer i tak sam sobie analizuje twój styl jazdy i po czasie ten przebieg może się zwiększyć tak że nie potrzebujesz kasować tej inspekcji.

 

Ps. Jest jedna różnica pomiędzy twoim wchodzeniem w menu serwisowe a tymi na youtube, Ty wchodzisz z pozycji gdzie na wyświetlaczu jest godzina i temperatura a na filmikach zaznaczają żeby przełączyć na tryb daty, nie wiem co to za różnica ale może ma to jakieś znaczenie.

 

 

Opublikowano

drzwi na 100% zamkniete, spróbuj kilka razy ja miałem RESET ok i dopiero za 5 razem mi sie skasowało a robiłem to zgodnie z instrukcją:

 

Opublikowano

Więc tak. Zaczynałem od daty, wczesniej sksowalem licznik, drzwi zamknięte, próbowałem dziesiątki razy i niestety nie dało rady skasować. Nieda rady skasować przednich klocków, tylnych klocków i inspekcji. Pojawia się cały czas OK. Przy oleju pojawia się RESET.

 

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Wymieniałem klocki kiedy zapaliła mi się wymiana, że czujnik uległ starciu. Okładziny miały jeszcze jakieś 3-4mm. Liczba kilometrów była bez zmian czyli 26000 z tego co pamiętam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.