Skocz do zawartości

Instrukcja ze zdjęciami jak zaślepić EGR monetą 3.0d


Boobas007

Rekomendowane odpowiedzi

Na każdy forum ktoś prosi o fotki jak zaślepić EGR :) ale praktycznie nigdzie nie można tego znaleźć tak więc dla potrzebujących wrzucam dwie wyraźne fotki zaślepienia EGR-u w silniku M57 czyli 3.0 d :)

 

http://img812.imageshack.us/img812/4792/imag0147l.jpg

 

http://img34.imageshack.us/img34/5042/imag0143l.jpg

 

 

mam nadzieję że kiedyś komuś się to przyda i zaoszczędzę czasu na zbędne poszukiwanie jak go zaślepić :)

 

 

Wiele osób mówi że nie wolno zaślepiać monetą 2zł bo niby może się rozłączyć :) Logiczne jest że przy różnych temperaturach stal pracuje w tym przypadku się rozszerzy :) lecz nie wydaje mi się żeby rozsypała się w środku (wg nie realne) :) wybór pozostawiam wam :)

 

 

ja po zaślepieniu usunąłem dymienie przy mocniejszym przyciśnięciu pedału (w większości warsztatów na dymienie mówili: regenerować albo wymieniać wtryskiwacze:)) i zauważalnie spadło spalanie zresztą ekonomizer też nie szybuje na sam koniec przy małych obrotach na niskich biegach:)

 

Nikomu nie nakazuje zaślepienia EGR-u to bym tylko i wyłącznie mój wybór :) decyzja należy do was:)

 

Tak więc nie piszcie komentarzy: po co zaślepiać itp itd :)

 

Ten post nie jest do głupich komentarzy tylko dla POTRZEBUJĄCYCH :)

 

 

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co to robić jak wystarczy zaślepić przewód podciśnienia w egr, poza tym z czasem taka moneta może się rozlecieć i trzeba bedzie naprawiać przynajmniej turbinę , a może coś jeszcze - np. silnik, pomysłowy Dobromir.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idealnie by było jak byś zrobił niewielką dziurkę w tej monecie, bo może wywalać błąd przy takim rozwiązaniu o niesprawności.

A najprostszym sposobem to w ogóle jest wyłączenie EGR programowo w DIS :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idealnie by było jak byś zrobił niewielką dziurkę w tej monecie, bo może wywalać błąd przy takim rozwiązaniu o niesprawności.

A najprostszym sposobem to w ogóle jest wyłączenie EGR programowo w DIS :-)

 

Dziurka nie pomoze i blad bedzie wywalało, bo przeplywka na wolnych mierzy zupelnie inne wartosci niż oczekuje ECU.

No i z tym błedem EGR moze przechodzic w jakąś awaryjną mapę, co mnie zawsze dziwilo dlaczego po kilku mocniejszych depnięciach silnik jest jakiś słabszy.

 

Nie wiem jak to kolega bobas przyobserwowal, ale z zaslepionym EGR pali więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego najlepiej wyłączyć EGR programowo i mieć problem z głowy, bo jak auto jest zimne to EGR działa aby dogrzać silnik a jak się auto nagrzeje to EGR przestaje działać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.