Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na każdy forum ktoś prosi o fotki jak zaślepić EGR :) ale praktycznie nigdzie nie można tego znaleźć tak więc dla potrzebujących wrzucam dwie wyraźne fotki zaślepienia EGR-u w silniku M57 czyli 3.0 d :)

 

http://img812.imageshack.us/img812/4792/imag0147l.jpg

 

http://img34.imageshack.us/img34/5042/imag0143l.jpg

 

 

mam nadzieję że kiedyś komuś się to przyda i zaoszczędzę czasu na zbędne poszukiwanie jak go zaślepić :)

 

 

Wiele osób mówi że nie wolno zaślepiać monetą 2zł bo niby może się rozłączyć :) Logiczne jest że przy różnych temperaturach stal pracuje w tym przypadku się rozszerzy :) lecz nie wydaje mi się żeby rozsypała się w środku (wg nie realne) :) wybór pozostawiam wam :)

 

 

ja po zaślepieniu usunąłem dymienie przy mocniejszym przyciśnięciu pedału (w większości warsztatów na dymienie mówili: regenerować albo wymieniać wtryskiwacze:)) i zauważalnie spadło spalanie zresztą ekonomizer też nie szybuje na sam koniec przy małych obrotach na niskich biegach:)

 

Nikomu nie nakazuje zaślepienia EGR-u to bym tylko i wyłącznie mój wybór :) decyzja należy do was:)

 

Tak więc nie piszcie komentarzy: po co zaślepiać itp itd :)

 

Ten post nie jest do głupich komentarzy tylko dla POTRZEBUJĄCYCH :)

 

 

POZDRAWIAM

Opublikowano
po co to robić jak wystarczy zaślepić przewód podciśnienia w egr, poza tym z czasem taka moneta może się rozlecieć i trzeba bedzie naprawiać przynajmniej turbinę , a może coś jeszcze - np. silnik, pomysłowy Dobromir.
Opublikowano

Idealnie by było jak byś zrobił niewielką dziurkę w tej monecie, bo może wywalać błąd przy takim rozwiązaniu o niesprawności.

A najprostszym sposobem to w ogóle jest wyłączenie EGR programowo w DIS :-)

Opublikowano

Widzę kolega adamsaba na mechanice może i się zna :) ale czytanie ze zrozumieniem cieniutko :D

 

"Tak więc nie piszcie komentarzy: po co zaślepiać itp itd"

Opublikowano
Idealnie by było jak byś zrobił niewielką dziurkę w tej monecie, bo może wywalać błąd przy takim rozwiązaniu o niesprawności.

A najprostszym sposobem to w ogóle jest wyłączenie EGR programowo w DIS :-)

 

Dziurka nie pomoze i blad bedzie wywalało, bo przeplywka na wolnych mierzy zupelnie inne wartosci niż oczekuje ECU.

No i z tym błedem EGR moze przechodzic w jakąś awaryjną mapę, co mnie zawsze dziwilo dlaczego po kilku mocniejszych depnięciach silnik jest jakiś słabszy.

 

Nie wiem jak to kolega bobas przyobserwowal, ale z zaslepionym EGR pali więcej

Opublikowano
Dlatego najlepiej wyłączyć EGR programowo i mieć problem z głowy, bo jak auto jest zimne to EGR działa aby dogrzać silnik a jak się auto nagrzeje to EGR przestaje działać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.