Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Moja Bunia zaczeła sie grzac... i wywalac płyn chłodzacy . Silnik 1.9 M43 wymieniłem pompe wody oraz wyciagłem termostat i nadal tak samoo... robiii ciśnienie ktore wywala płyn przez kruććce oraz w okolicach odmy styłuu... niewiem dlaczego nie idzie jej odpowietrzyc prubowalem na rózne sposoby... ;/ pomocyyy koledzy moze mieliscie to samo??? chłodnica drozna... po ok 4-5km temperatura nagle wzrasa i wywala ciecz.... w wodzie nie ma oleju ani na odwrut... czasem (nie zawsze)zadymi na biało... nie grzeje w srodku 4 dzien sie mecze z odpowietrzeniem i non stop wywala teraz zamówiłem korek zbiornika wyrównawczego...
Opublikowano

zlej cały płyn spróbuj przedmuchać kompresorem może pomoże

 

w sumie uszczelka bardzo prawdopodobna tyle ze jak gotuje i wywala górą to szukał bym czy nie zapchane kanaliki w silniku, tak po uszczelce pchało by płyn w silnik przy takim ciśnieniu że już korek puszcza

Opublikowano
No i w Górnym wezu jak odpowietrzam nie ma nigdy cieczy jak odkrece odpowietrznik waz za kazdym razem nie ma cieczy ;/ :oops: niewiem juz co ja boli rozkladam rece na dnia ;/ podumia sobie troszke fakt a i wszedzie sie zaczyna rozczelniac wywala kruććmani ciecz wszedzie gdzie idzie...
Opublikowano
korek wymienony i to samoo ;/ temp. rosnie a waz jak wychodzi z glowicy cieply a przed wejsciem do chlodnicy xzimny chlodnica zimna i za kazdym razem jak go chce odpowietrzyc tym koreczkiem to w gornym wezu nie ma cieczy;/ rece opadaja.....
Opublikowano
otwarłem teaz maske i waz gorny cały sie wessał do srodka.... niewiem co ja boli ;//
Opublikowano
nia sie nie da jezdzic kolego termostat wyciagniety... nie moge go wsadzic bo tam jakies kabelki sa i idealnie nie wsadze termostatu aby przylegały z termostalem...
Opublikowano
Powiedz mi czy kiedy silnik jest zimny i nie pracuje to kiedy odkręcisz odpowietrznik i przelejesz ponad max w zbiorniku wyrównawczym to czy woda leci przez odpowietrznik?
Opublikowano
znaczy jak sie zrobi cisnienie w wezach to trochce cos tam wywalii.... a teraz waz sie wessał do srodka
Opublikowano
uszczelniłem cały układ odpoweitrzam iiii Bummm ;/ wezyk styłu przy odmie tak jakby sie rozszczelnił badz pekł ;/ znow wywaliła ciecz ;/ jak ja dzis odpaliłem strasznie dymiła na biało przejechałem sie i przestała dymic.. co dziwne Chlodnica zimna. waz wychodzacy z głowicy goracy oparzylem sie az a ten sam waz wchodzacy juz do chlodnicy letni tak samo jest z dolnym wezem do wejscia termostatu goracy. przy chlodnicy zimny masaka
Opublikowano

Po pierwsze, termostat musi być włożony - bez tego układ totalnie wariuje. Nie jezdzij tym autem, bo faktycznie wywalisz uszczelke.

 

Musisz mieć przelew na górny wąż od chłodnicy i płyn musi iść przez odpowietrznik. Napisałeś że nie masz ogrzeawnia. Najpierw sprawdz elektrozawór ogrzewania, czy tam płyn dochodzi.

 

Zrobiłbym tak: najpierw sprawdziłbym czy przy elektrozaworze ogrzewania jest płyn, jak jest i zawór się nie otwiera (sprawdz czy sie otwiera czy nie) to wywal iglice i spróbój bez niej.

 

Zobacz również czy masz drożny przelew w zbiorniczku wyrównawczym (taka mała krateczka obok korka, w której powinien pojawiać się strumień płynu), spróboj to 'przedrutować', tak samo jak odpowietrznik (może tam być paproch itd).. Wlewałeś jakiś uszczelniacz?

 

Chłodnice masz drożną? Spuszczałeś wodę z bloku? Ile wchodzi CI płynu do układu?

 

Jak to masz drożne, zawór od ogrzewania otwarty, nalewasz płynu na fula, uciskasz dolny wąż, zatykasz ręką wlew od chłodnicy i 'zasysasz płyn'.

Breast. Mouth. Waist.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro chłodnica jest zimna to nie ma obiegu, może ona jest zapchana i stąd problemy silnik szybko nagrzewa płyn blisko bloku i wywala... Identyczne objawy widziałem w polówce z zamarzniętą chłodnicą, po 5min gotowało się i wywalało płyn przez zbiorniczek a chłodnica zimna. Auto postało 3godz w ciepłym garażu (oczywiście wszystko działo się zimą) i problem sam się rozwiązał. Po prostu nie było obiegu przez chłodnicę.
Opublikowano
Elektrozawór jest ok sprawdzałem, termostatu nie mam a niewiem czy go nie uszkodziłem bo tam na nim sa 2 takie kabelki wystajace i idealnie go nie wloze na nie (chyba) chłodnica jest drozna przepłukiwałem ja.... przez ta dziorke jak nadusze to delikatnie leci ale nie specjalnie chce przez nia leciec na wolnych ani na wyskokich obrotach, niczym jej nie zalewalem zadnymi srodkami... jak ja kupiłem to juz powoli delikatnie wywala i dolewalem systematycznie plynu puzniej juz sie denerwowalem... i wody dolewalem... az pewnego dnia zaczela nagminnie grzac sie i wywalac ciecz... wymieniłem pompe wody i to samo robiła... wszystko posprawdzalem... jeszcze zaloze ten termostat i zobacze... ale na korku od oleju pojawila sie bialy osad oraz na pokrywie od srodka tez widac ze tam cos sie robi...
Opublikowano

Oto odczyt z INPY

 

 

E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------

Date: 05/26/12 18:07:38 ECU: BMS46DS1 JobStatus: OKAY Variant: BMS46DS1-------------------------------------------------------------

RESULT: 9 errors in error memory !-------------------------------------------------------------

121 Signal Intake air temperature

Error frequency : 22 Logistic counter: 40

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 0.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 0.00 mg/AS/Z Batteriespannung 11.66 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 187440.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 240.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 174.00 mg/AS/Z Batteriespannung 11.00 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188350.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 800.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 189.00 mg/AS/Z Batteriespannung 13.46 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188370.00 km

Kurzschluss gegen Ubatt oder Unterbrechung Fehler steuert MIL an Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

120 Signal air flow meter

Error frequency : 22 Logistic counter: 40

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 0.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 53.25 Grad C Drosselpotispg 0.47 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 187440.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 1120.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 78.00 Grad C Drosselpotispg 0.49 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188350.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 800.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 54.75 Grad C Drosselpotispg 0.49 V

 

aufgetreten vor (abs. KMZ) 188370.00 km

Kurzschluss gegen Masse oder Unterbrechung Fehler steuert MIL an Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

125 Signal Lambda probe before KAT

Error frequency : 2 Logistic counter: 40

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 1960.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 99.75 Grad C Lambdasondenspannung vor KAT 0.36 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 187980.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 2640.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 114.75 Grad C Lambdasondenspannung vor KAT 0.33 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188360.00 km

Unterbrechung oder kein Signal Fehler steuert MIL an Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

108 control electric fan

Error frequency : 3 Logistic counter: 40

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 1080.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 102.75 Grad C Batteriespannung 13.37 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188280.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 2800.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 111.00 Grad C Batteriespannung 13.37 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188330.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 0.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 16.50 Grad C Batteriespannung 11.66 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188360.00 km

Unterbrechung Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

146 misfire by Cylinder 2

Error frequency : 2 Logistic counter: 40

 

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 880.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 501.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 51.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 188350.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 800.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 591.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 53.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 188370.00 km

Aussetzer Fehler steuert MIL an Fehler momentan vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

123 Signal cooling water exit temperature

Error frequency : 1 Logistic counter: 18

Motordrehzahl 0.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 19.50 Grad C Batteriespannung 11.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188360.00 km

Kurzschluss gegen Ubatt oder Unterbrechung Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

115 control grid-controlled cooling

Error frequency : 1 Logistic counter: 40

Motordrehzahl 800.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 114.00 Grad C Batteriespannung 13.84 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188360.00 km

elektrischer Fehler Fehler momentan vorhanden-------------------------------------------------------------

151 Sekundaerluftsysstem Plausibilitaet

Error frequency : 1 Logistic counter: 40

Motordrehzahl 1000.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 26.25 Grad C Batteriespannung 13.56 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188360.00 km

unplausibel Fehler momentan vorhanden-------------------------------------------------------------

169 Heizleistung Sonde vor Kat

Error frequency : 3 Logistic counter: 40

 

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 1000.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 25.50 Grad C Batteriespannung 13.75 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188370.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 960.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 42.00 Grad C Batteriespannung 13.65 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188370.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 840.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 77.25 Grad C Batteriespannung 13.75 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188370.00 km

unplausibel Fehler steuert MIL an Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch ========================================================

Opublikowano
A i ma jeszcze obiaw ciecz idzie do gory po kilku sekundach... waz sie robi twardy.... chwqile pochodzi ... po godzinie odkrece korek i nadal cieczy wychodzi z zbiorniczka...
Opublikowano
dzis odkreciłem swieca i na 2cylindrze widac ze dostaje sie ciecz... czyli głowice mam do ściagniecia. bede musiał gdzies ja zaprowadz do jakiegos warszatu. Dziekuje Koledzy za Pomoc Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.