Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

problem polega na tym, że silnik po odpaleniu ma nierówna prace lecz nie zawsze nie ma żadnej zależności kiedy ładnie pracuje a kiedy złe

trzęsienie silnika i nie wkręcanie się dobrze na obroty trwa to do osiągnięcia ok 42C kiedy to przełącza się na gaz ( zgaszenie i ponowne odpalenie i silnik chodzi idealnie ) nawet przełączenie później na BP nie robi na silniku żadnej różnicy i ładnie pracuje

po podłączeniu kompa wyszło takie coś : (prosiłbym o pomoc w rozkminieniu tego)

 

http://img406.imageshack.us/img406/4651/96155640.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

http://img521.imageshack.us/img521/5363/11251136.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

http://img196.imageshack.us/img196/5387/26153661.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

http://img821.imageshack.us/img821/6576/15420382.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

http://img15.imageshack.us/img15/2695/61124546.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

albo co oznaczają poszczególne błędy bo sam jakoś nie mogę do tego dojść

Opublikowano
U mnie z tego co kojarzę było podobnie. Jak u Ciebie wyglądają cewki. Ja wymieniłem przepływkę, odmę, wcześniej czujnik wałka i wału bo gasła. Silnikiem lekko trzęsło więc w końcu kupiłem wszystkie 8 nowych cewek boscha i mam spokój :D Powodzenia
Opublikowano
Co prawda mam R6 ale podobnie miałem jak Ty. Kupiłem auto i na zimnym lekko drgał tak jak by ktoś w aucie się wiercił. Wymieniłem świece i fajki i problem minął
Opublikowano
Świece wymienione jest lepiej ale chyba idealnie jeszcze nie dziś został odłączony akumulator na noc może to coś pomoże a jak nie to ponowna diagnostyka
Opublikowano

podczas wymiany świec znalazłem nie podłączona wtyczkę (skoro jest to raczej powinna być gdzieś podłączona) jednak nie znalazłem odpowiedniego miejsca gdzie by można było podłączyć dlatego będę wdzięczny za pomoc

 

kolory kabli to :czerwono-biały i niebiesko-żółty

 

http://img27.imageshack.us/img27/6392/zdjcie0266w.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

http://img690.imageshack.us/img690/3058/zdjcie0265f.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano
To chyba nie jest oryginalna kostka od tego motoru,a jak dobrze widzę to cewki też masz do wymiany. Zapraszam do Konina lub na pw postaram się pomóc. Pozdrawiam.
Opublikowano

W tym modelu jest taka niepodłączona kostka, a z czego wniosek po zdjęciu że cewki do wymiany?... to nie mam pojęcia :lol:

Napisz czy odłączenie akumulatora pomogło.

Opublikowano
Na pierwszym zdjęciu na metalowym pierścieniu widać białawy nalot,który w 99% jest skutkiem przebicia cewki.
Opublikowano
Ja mam taką kostkę. Pamiętam bo wyciągałęm. Podejrze u siebie w wolnej chwili i Ci napiszę. A Maćka posłuchaj bo on wie co jest grane. Mi pomógł ze 3 razy choć nikt nie wiedział co i jak :D
Opublikowano

wiec tak po wymianie tych świeć i po odłączeniu na noc zasilania auto pokazało jakiś błąd z zapłonem na 7 cylindrze po skasowaniu już więcej się nic nie pokazało na drugi dzień po sprawdzeniu INPA nie stwierdzono żadnych błędów (w miedzy czasie po tym restarcie dopatrzyłem się uszkodzonego przewodu od gazu właśnie na 7 cylindrze lecz nie wiem czy by to miało jakiś wpływ na pokazanie się takiego błędu)

 

a co do tego nalotu na cewkach to jeśli chodzi o to co zaznaczyłem kołkiem to tylko odbicie światła

http://img404.imageshack.us/img404/4277/zdjcie0266a.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

jakoś na dniach postaram się jeszcze raz sprawdzić INPA czy nie pojawiły się jakieś błędy (bo np wymiana wszystkich cewek nie jest zbyt przyjemna sprawa)

 

 

Ja mam taką kostkę. Pamiętam bo wyciągałęm. Podejrze u siebie w wolnej chwili i Ci napiszę. A Maćka posłuchaj bo on wie co jest grane. Mi pomógł ze 3 razy choć nikt nie wiedział co i jak :D

 

będę bardzo wdzięczny bo sadze ze przy silniku nie powinno być takich wolnych kostek

Opublikowano

...no właśnie chodziło mi o to że na zdjęciu nie widać nic co by wskazywało na uszkodzenie cewek,

co do wolnej kostki to napisałem wyraźnie że ten model tak ma /w 535iA rok 98 która stoi przed moim domem jest taka sama wolna kostka/.

Napisz czy po resecie kompa przez odłączenie aku jet lepiej czy nie, bo jeśli jest ok a problem powróci to rozjeżdża mapy ECU np od źle ustawionej instalki lpg..

Ponadto błąd 98 to jakieś uszkodzenie zaworu odpowietrzającego zbiornik paliwa od tego też może nierówno pracować silnik. Zawór jest z przodu silnika w połowie jego wysokości za przednią lampą od kierowcy.

Opublikowano
Co do kostki to u mnie wszystkie są odpięte,a nalot(biało-siwy) jest nie tu gdzie zaznaczyłeś tylko na tym czarnym metalowym pierścieniu ceki. Co do bujania to wymień odmę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.