Skocz do zawartości

320i Gasnący silnik


roberto23wawa

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 190
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie a co powiecie na ten przypadek?

 

Silnik 2800 99r.

 

Żadnych błędów za wyjątkiem 7B który dotyczy termostatu, a obroty falują jedynie na chłodnym silniku.

 

Odpala wzorowo na zimnym i na ciepłym, nie gaśnie podczas chamowania i nie generuje błedów, wczoraj rozebrałem dolot i nie znalazłem nieszczelności i po złożeniu sytuacja nie uległa zmianie.

 

Obroty falują w przedziale temperatury 60-70C

 

Kiedy jest ciepły lub całkiem zimny to pracuje wzorowo i nie odczuwam braku mocy.

 

Jeszcze chwila a po raz kolejny rozbiorę dolot, może coś pominąłem, chciałbym tego uniknąć.

 

Może to jednak tylko krokowiec nawala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
u ciebie może być vanos albo świece

Nie czytałem całego wątku bo mi się nie chciało :oops: ale miałem taką jazdę z chceck engine w e39 M54 też wymieniłem praktycznie cały osprzęt silnika a kontrolka zapalała się i znikała kiedy sama chciała, błędy miałem te same co u Ciebie, dopiero zmiana przepływomierza załatwiła temat na 100% ! Info pewne i sprawdzone, jest nawet gdzies mój temat przy e39 jak walczyłem z tym cholerstwem !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
dzieki... tez tak podejzewam... i juz wiem co jeszcze sprawdzic. narazie z tym zyje i sie nie przejmuje jak bede mial chwile to sie tym zajme

 

I jak znalazłes tę chwilę? Co bylo wadliwe i jak naprawiłeś auto?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Witam, mam problem ze swoją bunią. Posiadam BMW 320i M52/TU z 3-letnią instalacją gazową. Przy odpaleniu auta na benzynie silnik pracuje równo na biegu jałowym, lecz po wciśnięciu lekko pedału gazu silnik gaśnie. Silnik też gasł przy zatrzymywaniu auta.Chcąc jechać muszę utrzymywać auto na 1500 obr. bo na wyższych obrotach ciągnie dobrze. Po przełączeniu się na LPG nie występuje taki problem. Auto było podłączane pod kompa, zero błędów, żadna kontrolna się nie zaświeca. Sprawdzane było ciśnienie paliwa, wszystko ok. Mechanik zasugerował że wina może być po stronie przepływomierza. Co o tym sądzicie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

BMW E46 330i

 

U mnie również wywala ten sam błąd. Dzieje się tak tylko na LPG.

Na Pb wszystko jest w porządku.

 

Objawy na LPG:

 

- na światłach (szczególnie w gorące dni) wyłącza się silnik-nie zawsze, ale często

- check engine przy odpalaniu silniku lub podczas jazdy

 

Wydaje mi się, że jest to spowodowane złą mieszanką, bo skoro na PB jest ok.

 

błędy które za każdym razem się wyświetlają:

 

-------------------RESULT: 3 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------228 Lambdareglerabweichung Bank 2
Error frequency : 14
Logistic counter: 39
N_32 672.00 rpm
MAF 119.84 mg/stk
TCO 60.00 Grad C
LAM_MV_2 21.87 %
aufgetreten vor (rel. BZ) 20.00 h
Abweichung fett
------Fehler ist abgasrelevant
Fehler entprellt
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: E4 B1 0E 27 15 16 90 B8 97 36
-------------------------------------------------------------8 Luftmassenmesser
Error frequency : 103
Logistic counter: 39
N_32 992.00 rpm
THR 15.64 Grad TPS
ISAPWM_ISA 44.14 %
VMAF 5.00 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 19.70 h
KS--> UBatt
------Fehler ist abgasrelevant
Fehler entprellt
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: 08 B1 67 27 1F 14 71 FF 97 39
-------------------------------------------------------------227 Lambdareglerabweichung Bank 1
Error frequency : 12
Logistic counter: 36
N_32 1024.00 rpm
MAF 196.09 mg/stk
TCO 57.00 Grad C
LAM_MV_1 20.70 %
aufgetreten vor (rel. BZ) 19.30 h
Abweichung fett
------Fehler ist abgasrelevant
Fehler entprellt
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: E3 B1 0C 24 20 24 8C B5 97 3D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Także szczelnosc dolotu jest słabą stroną tych silników i warto to sprawdzic, bo przez to często swieci sie CHECK. Wymiana odmy, przewodów od odmy też pomaga.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.