Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początku chciałem powitać wszystkich forumowiczów :)

 

Mam taki problemik, niedawno mi wywaliło przewód od odmy auto łapało lewe powietrze, zrobiłem to było ok.

Potem zorientowałem sie że od disy była wtyczka wypięta.

Mniejsza o to autko jest na gazie lovato 5lat

Wlasciciel miał jeden porzadny wystrzał. Sprawdzałem dzis przepływke no niby czysto w srodku klapka ładnie chodzi. Ale mam problem taki że moj is np ruszam sobie z jedynki i idzie do 3tys obrotów gdzies.. potem mul... i każdy bieg to samo idzie mija 3 tysiace i muł .. wymijanie to udręka mimo redukcji.. wskazówka na obrotoemierzu idzie a auto nie.

Gaz nie był u gazownika 3lata.. poprzednik wogole nie myslal o tym ja sie niedługo wybieram chociazby aby wyczyszczono wszystko.

 

Co może być przyczyna? chciałym aby moj IS szedł jak powinien.. bo na razie to jakby 90koni miał, dodam że na benzynie to samo też brak mocy.

Wiem że przyczyn pewnie dużo ale prosze mi mniej więcej wypunktować te pewne i jak je sprawdzić. Na kompie niby nic nie pokazało..

Opublikowano
W ISie wałki sie nie wycierają :P. O ile wiem w ISie są dwa wałki jeden dla niższych obrotów drugi dla wyższych myśle ze to tutaj trzeba szukać problemu. Może czujnik wałka siadł.
Opublikowano
wskazówka na obrotoemierzu idzie a auto nie.
.

 

Czyli nie masz problemu z silnikiem,raczej z przeniesieniem napędu.Sprzęgło do wymiany.

Opublikowano
A to tez fakt. Jeżeli wskazowka idzie do góry te 3000 obrotow osiaga i normalnie idzie a potem obroty ida a samochod nie tzn ze sprzeglo jest na wykonczeniu i lada dzien ci go zabraknie ;/ i tylko bedzie hol. Tarcza i docisk do wymiany conajmniej ;)
Opublikowano
O ile wiem w ISie są dwa wałki jeden dla niższych obrotów drugi dla wyższych myśle ze to tutaj trzeba szukać problemu.

 

Nie mogę tego zostawić bez komentarza ,bo jeszcze ktoś uwierzy :D

Oczywiście są dwa wałki jeden ssący drugi wydechowy i nie ma to nic wspólnego z obrotami.

Opublikowano
Temu sie pytam bo nie wiem. Ale juz jasne dzieks :cool2:
Opublikowano

wymiana czujnika nie jest droga? i on sam też z tego co widziałem, co do sprzęgła fakt łapie już przy końcu choć jeździ mi się komfortowo możliwe że to sprzęgło, is idzie do 3tys ładnie no ale potem tylk owskazowka a obroty osiąga płynnie i równiutko. Nie mam katalizatora ktos wyjal. U gazownika nie była 3lata.. mozliwe ze zasyfiało wszystko a wlasciwie na pewno.. no i nie wiem jak silniczek krokowy

Czy da coś wyczyszczenie przepustnicy oraz krokowca? Panowie ile mniej wiecej wymiana sprzęgła?

Opublikowano
Sprzęgło kompletne nowe to koszt okola 500 zł + 200 okolo wymiana. Mozesz kupic używane i samemu wymienic to w 300 sie wyrobisz. Sprawdz najpierw to sprzegło. Wrzuć na 3 bieg i spróbuj ruszyć bez gazu. Powinien ci zgasnąć od razu jesli inaczej sie zachowa to sprzegło aut
Opublikowano
ok sprawdze, ale nie popsuje go do konca? bo jak na razie kasy nie mam a jak mi od tego ruszania z 3 walnie to bedzie lipa ;p
Opublikowano
Nic ci sie nie stanie. Tylko nie dodawaj gazu sprawdzisz w ten sposob czy ci sie sprzegło slizga czy nie
Opublikowano

Zapomnialem powiedzieć musisz ręczny zaciągnąć i staraj się ruszyć z trzeciego biegu. Jeśli silnik nie zgaśnie albo podejrzanie sie zachowa

znaczy że sprzęgło jest zużyte. Jeszcze włączaj i wyłączaj sprzęgło przy włączonym silniku

podczas postoju - jeśli włączaniu i wyłączaniu sprzęgła nie towarzyszą podejrzane

dźwięk to dobrze

Opublikowano
Stary on ma sprawdzić czy mu sie sprzegło slizga czy nie a nie ruszyć.. jak bedzie mial sprawne to samochod zgasnie jak nie zgasnie za szybko to znaczy ze sie slizga i jest do wymiany
Opublikowano
to nie sprzęgło, dziś jak cisnałem zauwazyłem ze okolo 5tys bylo chwilowe kopnięcie, czyli moc coś tłumi, np na 4 jechałem 90kmh dałem gazu było 3tys obrotów i wooolno szło do góry nawet obrotomierz, znajomy i powiedział że jak mam rure od przepływki to ona jest bardzo zgięta i może powietrza mało dawać bo ją zasysa podczas pobierania powietrze a zgięcie powoduje zamykanie
Opublikowano
co może byc inną przyczyną? przepływka,krokowiec ok sprzeglo tez, auto idzie do 3tys a dalej slabo.. mam zgięta rure ktora leci od przeplywki do silnika i do dosc zgięta mozliwe że malo powietrza idzie i to powoduje spadek mocy? bo podobno is idą powyzej 3tys a u meni włąsnie powyzej 3tys juz bez roznicy czy 6.5 czy 3.. a do 3tys idzie jak torpeda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.