Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Zaprowadziłem swoje auto do mechanika gdyz nie chciało mi odpalac za pierwszysm razem. Musiałem dość długo kręcić a jak juz załapało to trzymac powyżej 1800 obrotów tak z 20sek by normalnie chodziło. Jak sie okazało do wymiany był przepływomierz oraz czujnik wałka rorządu.

Z przepływomierzem sobie poradziłem gdyz po numerach kupiem uzywke ale w super stanie tak z czujnikiem mam ogromny problem.

Mianowicie o co chodzi ze na starym czujniku ma numer 1724055.2 i jak wrzuciłem na jeden serwer aukcyjny ten numer to wyswietlaja mi sie czujniki do e34 jak i 36.

Czy przykładowo ten do e36 z takim samym silnikiem 2.0l bedzie pasował do mojej E34 m50 520 24v 1991 r. ? skoro numer jest na wtyczce taki sam jak w moim starym czujniku ?

I jeszcze mam jedno pytanie. Zakupiłem juz wczesniej jeden nowy czujnik ale okazał się niedobry mimo iz parametry do jakiego modelu pasuje były zgodne z moim a mechanik mówił ze nie pasuje, chodzi o czujniki które prezentyje na zdjeciu.

 

http://img4.imageshack.us/img4/7088/sdc12565q.jpg

 

 

Pierwszy to jaki wyjąłem od siebie z auta

Drugi to jaki zakupiłem ale okazał się zły gdyz czujnik inny i wtyczka ( zamiast 3 wybrzuszeń ma 4 )

Trzeci mimo ze czujnik dobry to zła wtyczka tak samo 4 zamiast 4

To teraz juz sam nie wiem wszystkie parametry zgodne z moim autem a żaden nie pasuje.

Edytowane przez Jocker85
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trzeci czujnik na fotce pewnie jest od 1,8 ale to nie przeszkadza,wystarczy z tego co pamiętam usunąć 2 ząbki na wtyczce i wchodzi bez problemu.Środkowy czujnik jest od 2,0 na vanosie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
A czy jest jakas róznica jak przykładowo założe czujnik od E36 z taką sama wtyczką ale od 1,6 1,8 litra czy musi byc do W34 2.0 litra.
Opublikowano

Czyli jeżeli znalazłem do e34 ( 1724055.2) i do e36 z takim samym numerem to bdędą pasować.

Nie ukrywam chodzi mi o cenę

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napisałem Ci że przy ostatnim czujniku trzeba usunąć 2 ząbki te co nie pasują(bo dwa pasują z tego co pamiętam to te szerzej rozstawione i trzeba je zostawić).Ostatni czujnik masz od 1,8 i różni się właśnie ząbkami wtyczki,rezystancja jest ta sama więc wkładaj i śmigaj.Już tak robiłem z braku laku.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Czyli jednym słowem wacek a nie mechanik. Wiadomo mechanikowi nie wypada powiedziec że " panie weźmiemy te dwa niepotrzebne wybrzuszenia zlikwidujemy " i tak spróbujemy. Kurde kupiłem tylko nie potrzebnie 3 nowe czujniki z czego jeden był dobry tak jak pisze kolega wyzej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skowron napisał

a to jest ten czujnik co liczy ząbki na kole ??

Nie.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
A mam jeszcze takie pytanie. Czy czujnik od E36 18si bedzie pasował do E34 2.0 jak na wtyczce jest taki sam numer czyli 1724055.2 bo własnie taki wpadł mi w ręke od znajomego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pasuje.Tulko musi wyglądać jak ten na pierwszej fotce z wystającym bolcem.Dla pewności możesz zmierzyć opór między 1 a 2 pinem ma wynosić około 1280omów
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi i pomoc. " ślicznotka " juz śmiga.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.