Skocz do zawartości

Jocker85

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Moje BMW e39 520 03r, przedtem e39 525 TDS 96r, e34 520 91r

Osiągnięcia Jocker85

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Nowa, nówka, nóweczka. Nie bawie sie w zadne regeneracje
  2. Samostartu nie robiłem osobiscie tylko mechanik gdz ja sie za bardzo na tym nie znam a i tez nie wiedziałbym czy dałem odpowiedna ilość W poniedziałek bede robił test z czyjnikiem wału. Mianowicie auto porządnie zagrzeję,przejade sporo km. Następnie wyjmiemy czujnik i spryskamy go powietrzem by schłodzic i zobaczymy czy odpali. Oczywiście zarządałem sobie by sprawdzono mi cała instalacje tego czujnika. Bo czujnik mam nowy ale wtyczka i cały przewód pozostał stary. Mozliwe ze z biegiem czasu coś jest właśnie na przewodzie lub wtyczce. W poniedziałem dam znac co i jak. Jezli mi sie uda to wrzuce na dniach filmik z auta jak odpala na zimnym i o sie dzieje jak jest zagrzany Dodam jeszcze za zamówiłem nowy czujnik ale wałka, mozliwe ze to jest przyczyna.
  3. Po samostarcie tez nie odpala. spadnie temperatura to odpala normalnie. Na zimnym pali od strzała a na rozgrzanym pieknie kreci lecz nie odpala
  4. A czy przyczyną może bysc awaria " CZUJNIKA TEMPERATURY CIECZY CHŁODZACEJ lub POWIETRZA DOLOTOWEGO " ? Objawy to problemy z uruchomieniem silnika
  5. Jutro spróbuję go odpalić samostartem a komputer nie pokazuje żadnych błędów
  6. U mnie jest taki problem ze nie odpali po 5 - 8 sekundach tylko dopiero po godzinie gdy spadnie temperatura. jeszcze tylko zostaje ta pompa ale dziwne by tylko to sie działo wtedy gdy jest mega ciepło na dworze. Zima i w chłodne dni nic sie nie dzieje, tylko gdy jest upał. Tak jak wspomniałem wczesniej. kiedys nie odpalił na ciepłym, teraz to juz sam gasnie podczas jazdy
  7. No i za przeproszeniem " [BAD] " Zrobiłem 521km. wszystko ok, zatrzymałem sie, auto stało dwie godziny i odpaliło bez problemu. Trasa powrotna tak samo. na drugi dzien jade do Katowic a tu po 50km auto samo zgasło ( wcześniej szarpnęło tak jak wczesniej ). Kreci normalnie ale dopiero jak ostygnie to odpala. Juz mnie szlak trafia i chyba teraz juz wiem ze to auto sprzedam. Dodam jeszcze tylko taką wzmianke ze gdy jade w nocy lub gdy jest chłodno to nic sie nie dzieje ( nie zgasnie w czasie jazdy lecz nie odpali gdy go zgasze ) ale zauwazyłem ze podczas upałów, lub jak jest goraco lub wali słońce to wtedy samo sie wyłącza. Juz nie mam sił ani pomysłów. Co najgorsze bo w serwisie BMW nawet nie wiedza zasrani fachowcy co sie dzieje, ale za to kase potrafia ładna z kieszeni zabrac
  8. Czujnik wymieniony. Kupiłem uzywany ale orginalny do mojego modelu. Jutro ( czwartek ) bede akurat robił trasę 400km wiec zobaczymy co i jak. Sprawdzałem tylko na krótkiej trasie i porzadnie go zagrzałem. Na starym nie odpalił a na tym nowym normalnie odpala. Zapytacie dlaczego uzywka a nie nówka, no bo chciałem sprawdzic czy to wina tego czujnika. Jezeli wszystko okaze sie ok to natychmiast kupuje nowy i zakładam
  9. Jutro ( poniedziałek ) wybiore sie do znajomego który ma nowe i uzywane orginalne części do BMW. Założe nowy czujnik i sprawdze jak spisuje sie auto, mam nadzieje to to naprawi problem. Po wszystkim dam znac co i jak. Dzięki za poswiecenie czasu i pomoc
  10. Witam wszystkich Temat był juz poruszany ale jesli chodzi o pojedyńcze awarie a ja mam problem z dwiema. Jeżeli takowy temat juz był to przepraszam i prosze o linka Mój problem polega na tym. Jeżeli jade gdzies w trase przykładowo 100km i zgasze silnik to juz go nie odpalę. Odpale dopiero gry temperatura spadnie do pierwszej kreski. Teraz nie dość ze nie odpala gdy jest rozgrzany spotkała mnie dodatkowa niespodzianka. Jadąc trasa autem ni z gruszki ni z pietruszki auto zgasło. Przed zgaśnieciem jak by tak dwa razy szarpnęło autem. Gdy próbowałem odpalić nic to nie dawało, silnik pieknie kreci ale odpali dopiero jak spadnie temperatura. Myslałem że to tylko jednorazowy wybryk ale niestety nie. W drodze powrotnej ( 180 Km ) auto po przejechaniu 40km znowy zaczęło szarpać i samo gasło. Odpalenie dopiero gdy ostygnie. Troche mnie to zdenerwowało nie ukrywam bo wiecej stałem niz jechałem a trase 180km pokonałem w 10godzin !!! Byłem w moim miescie i okolicach we wszystkich mozliwych warsztatach i nikt nie potrafi znaleźć przyczyny. Komputer tez nic nie pokazuje. jeden fachowiec kazał wymienic akumulator !!!! Jeden wtryski, jeden pompe wtryskowa na nową itd...co fachowiec to inna opinia Dlatego zwracam sie do was z proźba o pomoc. Czy moze byś to objaw czujnika wału lub wałka ? Za odpowiedz z góry dziekuję BMW e39 520 diesel 2003r
  11. Dzieki za odpowiedzi co do skrzyń manualnych i automatycznych. Ostatnia odpowiedz Rbita jest odpowiedzią jaką chciałem chyba usłyszeć :cool2:
  12. Witam ponownie. 1 listopada sprzedałem z bólem serca moja ślicznotke bordową e39 z zamiarem kupna czegos rodzinnego ( raczej żona mnie zmusiła ). Niestety jeżeli chodzi o auta to w moim sercu tylko jedna marka - BMW i tylko takie auto kupię. ( czasami trzeba sie zonie postawić ) I tutaj pytanie do was drodzy koledzy/koleżanki. Do tej pory jezdziłem e34 benzyna/gaz w manualu, dieslem w manualu, e 39 w dieslu i benzynie, wszystko w manualu. Teraz mam okazje kupić E39 z 2001r 525 benzyna/ gaz ale w automacie. Nigdy nie jezdziłem w autamocie i to chyba dlatego ze sie bałem, sam nie wiem czego chyba tego ze od razu sie popsuje. Teraz mam okazje kupis takie auto i to na dodatek w gazie. Jakie sa wasze opinie na temat takiego silnika z tego roku w gazie i automacie. Jak wam sie jezdziło/jezdzi w takim aucie. Za wszystkie podpowiedzi i odpowiedzi bede bardzo wdzieczny i juz z góry dziekuję. Pozdrawaim
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.